Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pytanie dla znawców


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:34, 05.05.2009

Ja odkręciłem dekiel i to co zobaczyłem:

http://www.fotosik.p...938e480f80.html

I teraz co mnie zaniepokoiło:
http://www.fotosik.p...9a3db69447.html
Na 4cylindrze po prawej zawory wylotowe są ewidentnie niżej niż na pozostałych

I kolejna fotka:
http://www.fotosik.p...cde1a52426.html
Jeden zawór na 3 cylindrze wlotowy i na 4 cylindrze obydwa wlotowe też są niżej od pozostałych

Czy to tak ma być???

#2 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:40, 05.05.2009

a to nie ma przypadkiem związku z położeniem tłoków w danym momencie?

na zdjęciach poniżej tez zawory nie są na tej samej wysokości (zdjęcia z wątku o wymianie rozrządu załączone przez pablo.see)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:26, 06.05.2009

Kolego co ty tam sobie wymyśliłeś? :shock: Za dobrze ci acco chodzi i szukasz usterek?
A jak niby mają być zawory? Zawsze w tym samym położeniu? tłoki nie idą przecież równo.
Tłoki pracują w klejności 1-3-4-2 to jak ty chcesz takiego samego ułożenia zaworów na dwóch cylindrach? :roll:

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:40, 06.05.2009

Trzeba było poruszać ręką i ustawić dźwigienki. Widocznie były niegrzeczne i nie chciały zapozować ładnie do zdjęcia. Ach te urwisy! :-D

Do zobaczenia na trasie.


#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:49, 06.05.2009

Nikor11 czy masz problemy z silnikiem,źle pracuje nie możesz spać po nocach :-P :mrgreen:

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:53, 06.05.2009

Kolego, źle liczysz cylindry!. Nr. 1 jest przy kole pasowym rozrządu, czyli patrząc na silnik od prawej do lewej. Czyli na zdjęciach mówisz o 1 i 2 cylindrze. Trzeba było kręcić silnikiem i ustawiać po kolei GMP dla każdego z cylindrów.

Do zobaczenia na trasie.


#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:27, 06.05.2009

Ja to bym te zawory poustawiał równo! Dawał młotek diaksa i spawarke, zaraz wszędzie ustawimy na równo! :mrgreen:

P.S. pozatym jak pabloo mówi nawet nie wiesz gdzie jest który cilinder ;-)

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:28, 06.05.2009

a kopa w tylek chcecie, za znecanie sie nad kolega? :mrgreen:

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:01, 06.05.2009

Dzięki wszystkim!Wide że to forum nie służy pomocą.Sami specjaliści.
Jakby dobrze mi chodził to nie zdejmowałbym pokrywy,nie wymieniałbym przewodów świec, aparatów zapłonowych!
Post pierwotny tu:
http://www.accordklu...opic.php?t=2891

Czy 1 czy 4 zależy jak kto patrzy

Może teraz tu ktoś się wypownie

Dodam jeszcze:Prawie nie pali na 1 cylindrze, kompresja 14 na każdym i co może być powodem według was ??

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:07, 06.05.2009

Dzięki wszystkim!Wide że to forum nie służy pomocą.Sami specjaliści.
A zarazem się wypisuje z tego forum


I o co ten foch?
Odpowiedziały Ci 3 osoby że taka pracują zawory i niemożliwe aby były ustawione tak jak sobie wyobrażałeś. Podaliśmy ci kolejność cylindrów plus kolejność ich pracy.
Czygo oczekiwałeś?
To już nawet pożartować niemożna? :k

[ Dodano: 2009-05-06, 11:08 ]

Jakby dobrze mi chodził to nie zdejmowałbym pokrywy,nie wymieniałbym przewodów świec, aparatów zapłonowych!


Tego już nie napisałeś, a jasnowidzem nie jestem.

[ Dodano: 2009-05-06, 11:09 ]

Post pierwotny tu:
http://www.accordklu...opic.php?t=2891

Może teraz tu ktoś się wypownie


Tu też ci odpowiadaliśmy jak umieliśmy.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:19, 06.05.2009

Panowie, ale poważnie. Może serio jest coś nie tak z zaworami u kolegi nikor11? Ta dźwigienka na zaworze wlotowym cylindra numer 2, nie powinna być taka opadnięta. Może trzonek zaworu jest ułamany?

Do zobaczenia na trasie.


#12 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:24, 06.05.2009

Zawory są ok,Przed chwilą mierzone ciśnienie,na wszystkich po 14
Na 1 cylindrze prawie nie pali ale iskra jest aparat dobry przewody też i świece też.
Za 2 tygodzie ustawiony jestem u mechanika-będą szukać dalej-prawdopodobnie łapie gdzieś powietze

#13 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:44, 06.05.2009

Będzie trzeba się skupić na elektronicznej stronie silnika, czyli regulacja składu mieszanki. Słuchaj jeżeli dalej pojawia się "check engine", podjedź do zakładu aby odczytali Ci błędy z ECU. Nie tylko sam numer, ale też żeby opis był. Nie sądzę żeby silnik był zajeżdżony i coś było zużyte np. panewki. Jeżeli sprawdzenie przez OBD nic ciekawego nie powie trzeba będzie sprawdzać czujniki przeróżne: czujnik położenia wału, sondę lambda, MAP sensor, temp. powietrza, temp silnika.

Proszę moderatora o przeniesienie i dołączenie dyskusji z tego wątku, do wątku pierwotnego:
http://www.accordklu...opic.php?t=2891

nikor11, nie mas chyba nic przeciw temu? Ja mam chęć pomóc, chociaż nie jestem fachowcem, a problem jest ciekawy. Nie irytuj się, trochę żartów nie zaszkodzi. :-D

Do zobaczenia na trasie.


#14 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:53, 06.05.2009

a wtryski już wyeliminowałeś? może wtrysk na tym cylindrze nie podaje paliwa?


PS. jak zmieniłeś treść pierwszego postu w tym wątku to w ogóle nie wiadomo o co ci chodziło i dlaczego się ta dyskusja wywiązała

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#15 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:44, 06.05.2009

A sprawdzales czy rozrzad jest dobrze ustawiony? Moze ktoś Ci przestawił o jeden/dwa zęby i nie wszystko spala... Jak z zaplonem?




IPB Skin By Virteq