XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kontrolka silnik
#1
Napisano 22:59, 03.05.2009
#2
Napisano 07:02, 04.05.2009
#3
Napisano 07:37, 04.05.2009
Dodam tylko, że silnik jest na to bardzo wrażliwy, planuję zmianę centralki od LPG i wiąże się to z podpięciem jej do pierwszej sondy. Chcąc sprawdzić, w którym kablu jest sygnał rozpiąłem kostkę i włączyłem zapłon to od razu na zegarach pojawił się "check".
Na 90% szukaj przyczyny właśnie tu.
PS. jeżeli chodzi o obroty to tak będzie bo komputer zarejestrował błąd i silnik włączył się w tryb awaryjny.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#4
Napisano 08:36, 04.05.2009
Czuję się jakbym jakąs mantrę powtarzał....Samodiagnostyka, samodiagnoistyka, samodiagnostyka....A odłączając klemy zrobiłeś reset ECU i obroty będą spadały dopóki sie nie ustabilizują w trakcie "uczenia" na postoju do zagrzania (do włączenia wentylatorów)
Dokładnie tak
PS. jeżeli chodzi o obroty to tak będzie bo komputer zarejestrował błąd i silnik włączył się w tryb awaryjny.
Oj nie Siwy coś przesadziłeś Po odpięciu klemy ECU trzeba nauczyć wolnych obrotów.
Panowie co do uszkodzenia sondy lambda, to przecież ona jest wkręcana od góry katalizatora( przed nim) więc nie widze sposobu aby nią zawadzić o ziemie
Tak czy inaczej rób samodiagnostykę
Tu masz napisane jak, już to wklejam z 4 raz w cięgu kilku dni
http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 08:50, 04.05.2009
Oj nie Siwy coś przesadziłeś Po odpięciu klemy ECU trzeba nauczyć wolnych obrotów.
Seth, świeci się cały czas "check" więc można uczyć wolnych obrotów ile się chce ale i tak to nic nie da dopóki nie skasujesz błędu. Jeszcze raz powtarzam, jest błąd i silnik wchodzi w tryb awaryjny.zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka chek engien czy jak to tam się pisze odpinałem klemy myślałem ze moze sie komp zresetuje ale nie nadal swieci i coś z obrotami sie dzieje jak odpalam jest oki ale jak go przegazuje i puszcze gas to obroty spadają niemalze do 0 az sie silnik dławi poczym znowu sie reguluje ale kontrolka sie swieci caly czas
Panowie co do uszkodzenia sondy lambda, to przecież ona jest wkręcana od góry katalizatora( przed nim) więc nie widze sposobu aby nią zawadzić o ziemie
Kurde Seth, czytaj ze zrozumieniem
krzysio666, patrząc na Twój avatar domyślam się, że masz VI gen. po FL a więc również dwie sondy, jedna przed a druga za katalizatorem.
Nie wziąłeś pod uwagę tego, że zawadzając spodem mógł również zawadzić wydechem i "coś" się rozłączyło
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#6
Napisano 09:01, 04.05.2009
Tryb awaryjny, trybem awaryjnym, ale w trybie awaryjnym nie warjują obroty z góry na dół.
Czytam ze zrozumieniem, pisze tylko że zawadzić sondą sie nieda bezpośrednio. A ta pierwsza sonda jest przy kolektorze wydechowym więc ją uszkodzić to już czyba młotkiem trzeba napierd... Jasne że od wstrząsu mogło się coś uszkodzić, dlatego napisałem koledze jak zrobić samodiagnostyke aby wszystko było jasne iabyśmy nie wróżyli ze świecącej się kontrolki silnika.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 09:06, 04.05.2009
#8
Napisano 09:10, 04.05.2009
tylko który z Panów?
Nic z tego :-> Seth zadecydował samodiagnostykę i niech tak zostanie (zobaczymy co mu Acco podpowie). Nie będziemy już koledze mieszać.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#9
Napisano 19:27, 04.05.2009
#10
Napisano 07:47, 05.05.2009
#11
Napisano 23:24, 07.05.2009
#12
Napisano 06:50, 08.05.2009
#13
Napisano 15:08, 08.05.2009