Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pocenie się przekładni kierowniczej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gringo1337

Gringo1337
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 17.06.2012

Witam,

Interesuję się kupnem VII. Szukając po ogłoszeniach dostałem info że w aucie przy 85 tys poci się maglownica ale już od ponad roku i nic się nie dzieje. Ja w swojej VI miałem 98 tys i zero problemów z maglownicą. Czy to coś poważnego czy też można to zmarginalizować przy zakupie? O co pytać sprzedającego?

Pozdrawiam :)
  • 0

#2 jaca

jaca
  • Forumowicz
  • 976 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:23, 17.06.2012

Jeśli tylko się poci, nic nie stuka, bije, trzesczy - to od biedy można tylko regularnie kontrolować ilość płynu w zbiorniczku i w razie potrzeby dolewać (ok. 80zł/l PS-F). Zależy więc ile wycieka (a tego nie sprawdzisz przed zakupem). Musisz się liczyć też z tym, że skoro wycieka tak już od co najmniej roku, to wyciek może się stale powiększać i przyjdzie taki dzień, że wszystko co wlejesz, po dwóch dniach jeżdżenia zostanie Ci na ulicy. Konieczna wtedy będzie regeneracja przekładni - choćby w ograniczonym zakresie jej uszczelnienia - z wyjęciem i montażem przekładni wyniesie Cię to z 700zł.
  • 0

#3 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:14, 18.06.2012

Witam,

Interesuję się kupnem VII. Szukając po ogłoszeniach dostałem info że w aucie przy 85 tys poci się maglownica ale już od ponad roku i nic się nie dzieje. Ja w swojej VI miałem 98 tys i zero problemów z maglownicą. Czy to coś poważnego czy też można to zmarginalizować przy zakupie? O co pytać sprzedającego?

Pozdrawiam :)


Olej to, u mnie w HA VI przy 58 tys. przebiegu się pociła tyle, że tak było przez 3 lata aż do przebiegu 85 tys kiedy ją sprzedałem. Była zwilżona płynem w miejscu gdzie kończy się wałek zębaty ale nic nie kapało ani nie ubywało płynu - poziom był non-stop taki sam a nigdy nie dolałem. Bardziej sprawdź czy nic w niej nie stuka itp.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:25, 19.06.2012

Ja bym tego nie marginalizowal, u mnie sie zupelnie rozszczelnila, kosty wymiany to ok. 5000zl (w de kosztowalo 1800 euro, poszlo z gwarancji), regeneracji sporo mniej.
Bez znajomosci nie dostaniesz przegladu na auto z mokra przekladnia.
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#5 palmall

palmall
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Legacy
  • KM:165
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sreberko ;]
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 19.06.2012

Eeee głupoty, przegląd dostaniesz bez problemu, ja podbijałem z cieknącym maglem bez żadnych znajomości i łapówek i gość tylko powiedział żebym zwracał na to uwagę... A do VII magiel na allegro bez problemu dostaniesz - używkę regenerowaną... chyba ze ktoś chce wyblulić niepotrzebnie 5K w serwisie... Nie ma się czym przejmować.
  • 0

#6 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:17, 19.06.2012

Eeee głupoty, przegląd dostaniesz bez problemu, ja podbijałem z cieknącym maglem bez żadnych znajomości i łapówek i gość tylko powiedział żebym zwracał na to uwagę...

:k :k :k no to ciekawy diagnosta co takie rzeczy podbija :k :k :k , życzę powodzenia :k
ok a wiec nie ma co się przejmować, gorą dolejesz, dołem wyleci, niektorzy to maja podejście do techniki :r
tak czy owak jest argument aby cene w dol zbijac jezeli sie zdecydujesz, to jest do zrobienia, ale nawet jak regenerujesz masz niemałe koszty

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq