XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pocenie się przekładni kierowniczej
#1
Napisano 08:30, 17.06.2012
Interesuję się kupnem VII. Szukając po ogłoszeniach dostałem info że w aucie przy 85 tys poci się maglownica ale już od ponad roku i nic się nie dzieje. Ja w swojej VI miałem 98 tys i zero problemów z maglownicą. Czy to coś poważnego czy też można to zmarginalizować przy zakupie? O co pytać sprzedającego?
Pozdrawiam
#2
Napisano 09:23, 17.06.2012
#3
Napisano 22:14, 18.06.2012
Witam,
Interesuję się kupnem VII. Szukając po ogłoszeniach dostałem info że w aucie przy 85 tys poci się maglownica ale już od ponad roku i nic się nie dzieje. Ja w swojej VI miałem 98 tys i zero problemów z maglownicą. Czy to coś poważnego czy też można to zmarginalizować przy zakupie? O co pytać sprzedającego?
Pozdrawiam
Olej to, u mnie w HA VI przy 58 tys. przebiegu się pociła tyle, że tak było przez 3 lata aż do przebiegu 85 tys kiedy ją sprzedałem. Była zwilżona płynem w miejscu gdzie kończy się wałek zębaty ale nic nie kapało ani nie ubywało płynu - poziom był non-stop taki sam a nigdy nie dolałem. Bardziej sprawdź czy nic w niej nie stuka itp.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#4
Napisano 05:25, 19.06.2012
Bez znajomosci nie dostaniesz przegladu na auto z mokra przekladnia.
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 12:25, 19.06.2012
#6
Napisano 16:17, 19.06.2012
no to ciekawy diagnosta co takie rzeczy podbija , życzę powodzeniaEeee głupoty, przegląd dostaniesz bez problemu, ja podbijałem z cieknącym maglem bez żadnych znajomości i łapówek i gość tylko powiedział żebym zwracał na to uwagę...
ok a wiec nie ma co się przejmować, gorą dolejesz, dołem wyleci, niektorzy to maja podejście do techniki
tak czy owak jest argument aby cene w dol zbijac jezeli sie zdecydujesz, to jest do zrobienia, ale nawet jak regenerujesz masz niemałe koszty
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych