Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z wyborem instalacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#31 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:17, 08.09.2012

Stag 4 + wystarczy ( jak mi to tlumaczyl moj gazownik, bedziesz mial kupe bajerów które nigdy nie wykorzystasz :) )


"kupa" :k . Stag jak jak się nie mylę w autach z obd2 po 2002r zaleca minimum staga 300. Przy kupnie staga 300-4 isa2, a staga 4 jest różnica około 30 zł. A bajer ISA2 na początku jest bardzo przydatny w ustawieniu mapy.
  • 0

#32 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 09.09.2012

instalacje mam już prawie skompletowaną
Stag 300 ISA2
Hanna zielona
a nad reduktorem się zastanawiam bo nie bardzo wiem jaki?
Reduktor AC R01 150/6mm jest bodajże do 150KM chyba że się mylę? autko ma troszkę więcej wiec chyba odpowiedni będzie Reduktor AC R01 250/8mm
Zastanawiam się tez nad Landi Renzo IG1 Turbo tylko cena jeszcze raz taka jak za AC

Dziś jeszcze zobaczyłem ze wyszedł nowy przełącznik Pb/G wygląda naprawdę fajnie w końcu się postarali bo jak dotąd przełączniki nie wyglądały ładnie. Obowiązkowo musi być!:)


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na czw. Się umowilem do Autosystem Kliczowski zobaczymy jak Panowie sobie poradzą z moją Hania.
Wynegocjowałem cenę 2600zł
  • 0

#33 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:06, 10.09.2012

Reduktor AC R01 150/6mm jest bodajże do 150KM chyba że się mylę?

Nie mylisz się, ale on podobno ma taki zapas że nasze 155KM bez problemu obskoczy (ja i nie tylko taki mam i bez problemu wyrabia w całym zakresie obrotów)

Wynegocjowałem cenę 2600zł

:ok oby tylko nie odbiło się na jakości montażu bo niektórzy płacili po 3000 (Ja dałem za premium 2750 ale bez negocjacji i wszystko jest OK ;-) )
  • 0

#34 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 10.09.2012

oby tylko nie odbiło się na jakości montażu bo niektórzy płacili po 3000 (Ja dałem za premium 2750 ale bez negocjacji i wszystko jest OK )

No niby ten warsztat ma ok opinie, obyś nie miał racji!:) Co do ceny to wynegocjowałem taką bo dzwoniąc poi kilku jak nie kilkunastu warsztatach ten był jednym z najdroższych. Inni startowali od 2700 i można było sie targować, cenę jaką Pan mi zaproponował to 2800 ale powiedziałem prosto z mostu że u konkurencji założę to samo za 2600 i się zgodził:)
  • 0

#35 sheena84

sheena84
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Gdańsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 13.09.2012

Podlacze sie pod temat.
Postanowilismy nie sprzedawac jednak Naszej Hondy i jezdzic nia do konca jej dni.
Polecacie wstawic do niej gaz?
Jak widze ceny benzyny to rece mi opadaja...

Dostalismy od kilku znajomych informacje o warsztacie zakladajacym gaz - Stag za ok 2200, ale nie znam wiecej szczegolow.
  • 0

#36 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:57, 13.09.2012

Polecacie wstawic do niej gaz?

Tak

Jak widze ceny benzyny to rece mi opadaja...

życie......

Stag za ok 2200, ale nie znam wiecej szczegolow.

z fusów nie da się wywróżyć co to jest za zestaw... trzeba pojechać i łopatologicznie dowiedzieć się i napisać dokładnie
1. komputer
2. reduktor
3. listwa wtryskowa
4. zbiornik jak ułozony czy zaworem do tyłu auta czy do przodu
5. gdzie wlew (zderzak czy klapka..

wszystko jest napisane w postach i w FAQ :roll:
  • 0

#37 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:41, 13.09.2012

Stag za ok 2200, ale nie znam więcej szczegółów.

Obstawiam, że to zastaw KIT. A jak założysz najtańsze podzespoły "check engine" będzie Ci się śnił po nocach :mrgreen:
  • 0

#38 sheena84

sheena84
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Gdańsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 13.09.2012

Podzespoly to: Stag 4, Zavoli, Valtek.
To tak na szybkiego.
  • 0

#39 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:05, 13.09.2012

Podzespoly to: Stag 4, Zavoli, Valtek.
To tak na szybkiego.


tak na szybkiego zmień valteki na Hana2000 i bedzie pawie ok
  • 0

#40 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 22:35, 13.09.2012

bron cie Paie Boze przed valtekiem, magicjetem i innym tego typu badziewiem, sam mam to drugie przez poprzedniego wlasciciela zamonowane i ehhhh duzo pisac, ogolnie mocno nie polecam, szkoda tylko wydanej kasy
  • 0

#41 Malyndm

Malyndm
  • Forumowicz
  • 859 postów
  • Skąd:WND
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 16.09.2012

tak na szybkiego zmień valteki na Hana2000 i bedzie pawie ok

sheena84, lepiej dołożyć jak się potem denerwować.
  • 0
<p><span style="font-size:18px;"><span style="font-family:'comic sans ms', cursive;"><span style="color:#FFA500;"><em>Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów...</em></span></span></span></p>

#42 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 16.09.2012

No i jestem po pierwszej jeździe, dziś zrobiłem ponad 1200km po niemieckich autostradach ogólnie jakieś 15godz za kółkiem. Pierwsze spostrzeżenia są na wielki plus. Instalka jeździ naprawdę super, kompletnie nie idzie rozróżnić czy jedziesz na pb czy na LPG.
Spalanie w cztery osoby i cały bagażnik tobołow prędkość 130-140km/h 11.75L/100km
Z powrotem w 2 osoby bez bagaży ale przy prędkości 140-170km/h 13.4L/100km
Myślałem ze z powrotem spali mniej bo lżejsza a tu suprise;) prędkość jednak robi swoje.
Generalnie jestem bardzo zadowolony.
  • 0

#43 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:04, 17.09.2012

adrian8308, dawaj mnie tu foty bo Dołączona grafika
  • 0

#44 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 17.09.2012

Spokojnie jak tylko wrócę z pracy to postaram się coś wrzucić. Czyli na wieczór dopiero. Za co niby BAN?
  • 0

#45 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:11, 17.09.2012

Za co niby BAN?

za brak zdjęć... taki temat tyle mojej produkcji i wysileń a tu tylko napisałeś założyłem.. no panie :mrgreen: :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq