XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Odwieczny problem z drganiami
#16
Napisano 08:19, 24.06.2009
Ja ostatnio zaślepiłem EGRa i silnik zaczął pracować aksamitnie, nawet na kierownicy nie czuje drgań, a wcześniej na wolnych czuć było drgania od silnika na kierownicy i siedzeniu.
Czy pozatym jak się jedzie to silnik poprawnie pracuje?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#17
Napisano 08:26, 24.06.2009
71 przerwa w zapłonie cylindra 1 lub losowe przerwy w zapłonie
72 przerwa w zapłonie cylindra 2 lub losowe przerwy w zapłonie
73 przerwa w zapłonie cylindra 3 lub losowe przerwy w zapłonie
74 przerwa w zapłonie cylindra 4 lub losowe przerwy w zapłonie
Ale z tego co rozkminiłem to problem jest na 1 cyl. bo swieca jest zawsze okopcona i po zdjeciu kabla WN na tym cyl. jest tylko niewielka zmiana w pracy silnika.
Wszystko dzieje się do 2tys gdzies, pozniej idzie jak wariat i równo chodzi.
#18
Napisano 08:32, 24.06.2009
Ale z tego co rozkminiłem to problem jest na 1 cyl. bo swieca jest zawsze okopcona i po zdjeciu kabla WN na tym cyl. jest tylko niewielka zmiana w pracy silnika.
A sprawdzałeś kompresje? Bo to świadczy że jest wyraźny problem z pracą na 1 cylindrze, skoro brak zmian przy zdjęciu kabla WN, dodatkowo okopcona świeca.
Z tego co wiem podobny problem ma kolega lobuz52, na wolnych mu jeden cylinder nie pali i załącza się dopiero przy 1,5tys obrotów i dalej chodzi normalnie. Mechanik mu powiedział że to prawdopodobnie jakiś problem z zaworami na tym cylindrze. Jemu też wyskakują błędy : "przerwa w zapłonie cylindra lub losowe przerwy w zapłonie "
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#19
Napisano 16:28, 24.06.2009