XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
3.0 V6 czy ktoś to gazował ?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:13, 30.04.2009
Po 3 latach śmigania preludką '98 czas na accorda coupe 3.0 V6 .
Z silniczkiem 16 V nie było problemów - gaz sekwencyjny spisywał się perfekcyjnie .
Czy ktoś może wie jak z gazem współpracuje 3.0 V6 ?
Pozdrawiam wszystkich miłośników Hondy
Filip
#2
Napisano 12:59, 30.04.2009
Ja osobiście nie mam gazu.
#3
Napisano 13:31, 30.04.2009
Za przeproszeniem, w d..pie był i g...o widział (Trojan mowa o poprzednim właścicielu). Podstawa przy takiej pojemności silnika oraz mocy, to wydajny reduktor. Nie wiem czy jeden Europegas EG200 da sobie radę, ale zawsze można wstawić dwa reduktory, np 2x Zavoli Zeta S powinny starczyć.Jak kupowałem swoją Hondę to gość od którego ją brałem mówił,że się nie nadaje do gazu za bardzo
Polecam pojechać tu
GZW Odbudowa i Tuning.
42-674 Zbrosławice, ul Wolności 38 (koło Gliwic)
tel: 663 082 622
Kawałek drogi, ale lepiej dalej niż u jakiegoś partacza na miejscu.
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 13:38, 30.04.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:11, 30.04.2009
A jak ze spalaniem ? Nie kupuję tego cuda co by pyrkać 40 km / h .... Zmieszczę się w średnim 11 - 12 czy nie ma szans ?
#6
Napisano 14:17, 30.04.2009
#7
Napisano 14:27, 30.04.2009
oraz będę się powtarzał elektronika Stag 300 lub 4, do tego odpowiednio szybka i precyzyjna listwa wtryskowa Matrix HD544,a i dysze rozwiercone o średnicy 3 mmNie wiem czy jeden Europegas EG200 da sobie radę, ale zawsze można wstawić dwa reduktory, np 2x Zavoli Zeta S powinny starczyć.
#8
Napisano 14:35, 30.04.2009
Glinuś chcesz zrobić konwersję z V6 na V4?listwa wtryskowa Matrix HD544
Jak coś to Matrix HD566, no ale mogą być drogo. Trzeba by było sprawdzić czasy wtrysku na obrotach jałowych. Jak powyżej 5ms, to można wolniejsze. Można by też dać pojedyncze Magicjet, byle pionowo aby się nie zasyfiły.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 14:39, 30.04.2009
No właśnie,żeby trafiły się dobre egzemplarze (bo ostatnio rozmawiałem z Markiem i miał kilka przypadków padniętych ).Można spróbować z Magic Jet.Można by też dać pojedyncze Magicjet, byle pionowo aby się nie zasyfiły.