witam,
dołączę się do dyskusji , jestem w trakcie poszukiwania accorda i mam jednego na oku z ładnym wyposażeniem i silnikiem ogólnie w b. dobrym stanie , mam tylko takie małe ale...
ile i czy warto się w tę rdzę ładować
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:25, 15.10.2015
Myślę że sprawa do ogarnięcia o ile nie ma dziur. Targać cenę ponad 1K bo porządna usługa kosztuje
Napisano 22:12, 02.11.2015
no na nadkolu dziurka na 90 procent będzie i na zejściu przedniego nadkola też lubi przerdzewieć , spód pospawa byle kto ale nadkole już ktoś ogarnięty musi bo lakierowac trzeba
Napisano 08:13, 03.11.2015
Spotkałem się z użyciem środek o nazwie DEOX-C Rust Remover na jednym z polskich forów dotyczących motoryzacji (chyba streetracing.pl), na którym użytkownik przeprowadzał odrdzewienie elemantów zawieszenia. Z tego co pamiętam środek został sprowadzony przez jedengo z allegrowych dillerów BH na indywidualne zamówienie użytkowania.
________________
Użytkownik Kawariuss edytował ten post 08:13, 03.11.2015
Napisano 12:41, 09.11.2015
Ja używałem tak:
- podkład epoksydowy NOVOL
- guma zabezpieczająca na pędzel przy łączeniu blach BOLL/ polecam jednak WURTH ja kupiłem BOLL dopiero potem dowiedziałem się że również jest z WURTH
- TECTYL BODYSAFE na pędzel preparat zabezpieczający
- do profili zamkniętych polecam TECTYL ML Spray naprawdę super środek miałem z bolla jednak TECTYL bije go na głowę
Napisano 15:32, 09.11.2015
teraz jest tyle środków i zapewnien że każdy nw co kupić , sprawdzone są stare metody ja np teraz używam konserwacji boll zakonserwuje się wyschnie i można potem coś robić pod spodem , a np bitgum lepi się papra wszystko
Napisano 17:15, 09.11.2015
Potwierdzam. Srodki Tectyl sa bardzo dobre. We wrzesniu konserwowalem profile ml-em a spód bodysafeJa używałem tak:
- podkład epoksydowy NOVOL
- guma zabezpieczająca na pędzel przy łączeniu blach BOLL/ polecam jednak WURTH ja kupiłem BOLL dopiero potem dowiedziałem się że również jest z WURTH
- TECTYL BODYSAFE na pędzel preparat zabezpieczający
- do profili zamkniętych polecam TECTYL ML Spray naprawdę super środek miałem z bolla jednak TECTYL bije go na głowę
Napisano 20:58, 09.11.2015
ja użyłem boll do konserwacji profili niby byłem zadowolony bo nie używałem nic innego jednak po zakupie Tectyla już nigdy nie użyje bolla do profili zamkniętych, boll wypłynął taka woda natomiast Tectyl to taki jakby klej, zawiesina nie wypływa jak woda utrzymuje się a jak wyschnie tworzy taką powłokę jak wyschnięty wosk od razu widać że środek dużo lepszy
Napisano 19:44, 14.11.2015
Niedawno robiłem auto środkami Rust Check
Zapachowo przypominają bardziej chemie domowa. Co do skuteczności okaże sie po zimie.
Napisano 09:32, 02.01.2016
Zabezpieczanie jak już wylazła rdza jest bardzo ciężkie. Jak pojedziesz z przyrdzewiałym samochodem do warsztatu to go prysną czarnidłem i masz spokój z tym że rdzy nie widzisz ale ona wcina ci auto jeszcze szybciej niż jakbyś zostawił ją na wierzchu.
Z doświadczenia wiem (moja pierwsza honda HRV) że hondę trzeba zabezpieczyć w piątym maksymalnie szóstym roku używania. Już wtedy pojawiają się oznaki rdzy w punktach zgrzewu blach.
Ja swojego accorda zabezpieczałem na wiosnę przez dwa tygodnie. zdjęte zderzaki, nadkola i plastiki z podwozia porządne mycie skrobanie starej izolacji, suszenie i jazda.
Pracuję na budowie i man dostęp do różnych środków zabezpieczających konstrukcje stalowe. Najważniejsze jest zneutralizowanie rdzy, luźne zedrzeć a resztę maznąć BRUNOX-em lub tak jak ja środkiem IKOROL. Dopiero potem warstwy zabezpieczające. Tam gdzie była rdza dobrze jest pomalować farbą podkładową (najlepiej epoksydową) i potem czarnidło. Ja do malowania podwozia użyłem środka ALSAN FLASHING i tylko pędzel. Malowanie sprayem to strata czasu bo grubość izolacji jest znikoma. Do profili zamkniętych i progów użyłem farby którą maluje się rynny. Jakaś srebrzanka rzadka prawie jak woda ale nazwy nie znam. W profile wtryskiwałem ją pistoletem pod ciśnieniem aż wyciekała przez wszystkie otworki. Pomalowałem nią parę lat temu nadstawkę komina i rudy nie wychodzi to może i tu będzie działać.
Mieszkam w domu i mam kanał więc mogłem sobie pozwolić na taką zabawę ale i w warsztacie lepiej zapłacić trochę więcej za porządną robotę niż później za roboty blacharskie.
Napisano 22:47, 10.01.2016
Ja u siebie stosowałem środki FORCH. Podwozie umyte chemicznie i wysuszone -potem środek pneumatycznie dodatkowo w tylnych nadkolach mechanicznie pędzlem (masa do podwozi) http://bk.foerch.com...startpage=10200 Profile zamknięte progi ,ranty dzwi od środka wszystkie możliwe otwory w podwoziu , wszystkie możliwe otwory w komorze silnika) http://bk.foerch.com/pl/index.html?startpage=10200 Maska przednia i klapa tylna od środka przez otworki cisnieniowo potem z zewnątrz na zakładkach ,tam gdzie u niektórych wychodzi rdza (wosk ochronny bardzo lepki i ochronny bezbarwny ) http://bk.foerch.com/pl/index.html?startpage=10200. Wcześniej używałam także środków firmy Wurth (konserwowałem swoją Vectrę A i miała w oryginale tylne ranty bez rdzy ale po konserwacji 3 lata z rzędu była cięższa o 40 kg )
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:52, 10.01.2016
Napisano 14:25, 16.03.2016
Napisano 14:40, 16.03.2016
akurat o podłoge bym się najmniej martwił, bo Honda je robi dobrze, a ruda to napewno tylko naloty. Najlepiej zdemontować co się da z podwozia, oczyscić, zabezpieczyć i konserwa na koniec i starczy na długo. Na wiosne i na jesień tylko zerknąć pod spód i uzupełnić ubytki.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Napisano 15:34, 16.03.2016
Napisano 17:24, 16.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych