Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

środki do zabezpieczenia przed korozją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#31 hydrant23

hydrant23
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:sport
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 12.10.2015

witam,

dołączę się do dyskusji , jestem w trakcie poszukiwania accorda i mam jednego na oku z ładnym wyposażeniem i silnikiem ogólnie w b. dobrym stanie , mam tylko takie małe ale...

ile i czy warto się w tę rdzę ładować

090abf239508.jpg

f9b959957bdc.jpg

2654712c5630.jpg


  • 0

#32 konsky

konsky
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 15.10.2015

Myślę że sprawa do ogarnięcia o ile nie ma dziur. Targać cenę ponad 1K bo porządna usługa kosztuje


  • 0

#33 zawias43

zawias43
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:si
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 02.11.2015

no na nadkolu dziurka na 90 procent będzie  i na zejściu przedniego nadkola  też lubi przerdzewieć , spód pospawa byle kto ale nadkole już ktoś ogarnięty musi bo lakierowac trzeba 


  • 0

#34 Kawariuss

Kawariuss
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Wągrowiec
  • Silnik:1.9
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:hetbeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:13, 03.11.2015

Spotkałem się z użyciem środek o nazwie DEOX-C Rust Remover na jednym z polskich forów dotyczących motoryzacji (chyba streetracing.pl), na którym użytkownik przeprowadzał odrdzewienie elemantów zawieszenia. Z tego co pamiętam środek został sprowadzony przez jedengo z allegrowych dillerów BH na indywidualne zamówienie użytkowania. 

________________

car detailing kraków


Użytkownik Kawariuss edytował ten post 08:13, 03.11.2015

  • 0

#35 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:41, 09.11.2015

Ja używałem tak:

- podkład epoksydowy NOVOL

- guma zabezpieczająca na pędzel przy łączeniu blach BOLL/ polecam jednak WURTH ja kupiłem BOLL dopiero potem dowiedziałem się że również jest z WURTH

- TECTYL BODYSAFE na pędzel preparat zabezpieczający

- do profili zamkniętych polecam TECTYL ML Spray naprawdę super środek miałem z bolla jednak TECTYL bije go na głowę


  • 0

#36 zawias43

zawias43
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:si
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 09.11.2015

teraz jest tyle środków i zapewnien że każdy nw co kupić , sprawdzone są stare metody  ja np teraz używam konserwacji  boll  zakonserwuje się wyschnie i można potem coś robić pod spodem , a np bitgum lepi się papra wszystko 


  • 0

#37 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:15, 09.11.2015

Ja używałem tak:
- podkład epoksydowy NOVOL
- guma zabezpieczająca na pędzel przy łączeniu blach BOLL/ polecam jednak WURTH ja kupiłem BOLL dopiero potem dowiedziałem się że również jest z WURTH
- TECTYL BODYSAFE na pędzel preparat zabezpieczający
- do profili zamkniętych polecam TECTYL ML Spray naprawdę super środek miałem z bolla jednak TECTYL bije go na głowę

Potwierdzam. Srodki Tectyl sa bardzo dobre. We wrzesniu konserwowalem profile ml-em a spód bodysafe

Wysłane z mojego SM-G900F
  • 0

#38 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:58, 09.11.2015

ja użyłem boll do konserwacji profili niby byłem zadowolony bo nie używałem nic innego jednak po zakupie Tectyla już nigdy nie użyje bolla do profili zamkniętych, boll wypłynął taka woda natomiast Tectyl to taki jakby klej, zawiesina nie wypływa jak woda utrzymuje się a jak wyschnie tworzy taką powłokę jak wyschnięty wosk od razu widać że środek dużo lepszy 


  • 0

#39 jetson

jetson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2,0
  • Wersja:K
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 14.11.2015

Niedawno robiłem auto środkami Rust Check

 

Zapachowo przypominają bardziej chemie domowa. Co do skuteczności okaże sie po zimie.


  • 0

#40 delegat

delegat
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 02.01.2016

Zabezpieczanie jak już wylazła rdza jest bardzo ciężkie. Jak pojedziesz z przyrdzewiałym samochodem do warsztatu to go prysną czarnidłem i masz spokój z tym że rdzy nie widzisz ale ona wcina ci auto jeszcze szybciej niż jakbyś zostawił ją na wierzchu.

Z doświadczenia wiem (moja pierwsza honda HRV) że hondę trzeba zabezpieczyć w piątym maksymalnie szóstym roku używania. Już wtedy pojawiają się oznaki rdzy w punktach zgrzewu blach. 

Ja swojego accorda zabezpieczałem na wiosnę przez dwa tygodnie. zdjęte zderzaki, nadkola i plastiki z podwozia porządne mycie skrobanie starej izolacji, suszenie i jazda.

Pracuję na budowie i man dostęp do różnych środków zabezpieczających konstrukcje stalowe. Najważniejsze jest zneutralizowanie rdzy, luźne zedrzeć a resztę maznąć BRUNOX-em lub tak jak ja środkiem IKOROL. Dopiero potem warstwy zabezpieczające. Tam gdzie była rdza dobrze jest pomalować farbą podkładową (najlepiej epoksydową) i potem czarnidło. Ja do malowania podwozia użyłem środka ALSAN FLASHING i tylko pędzel. Malowanie sprayem to strata czasu bo grubość izolacji jest znikoma. Do profili zamkniętych i progów użyłem farby którą maluje się rynny. Jakaś srebrzanka rzadka prawie jak woda ale nazwy nie znam. W profile wtryskiwałem ją pistoletem pod ciśnieniem aż wyciekała przez wszystkie otworki. Pomalowałem nią parę lat temu nadstawkę komina i rudy nie wychodzi to może i tu będzie działać.  

Mieszkam w domu i mam kanał więc mogłem sobie pozwolić na taką zabawę ale i w warsztacie lepiej zapłacić trochę więcej za porządną robotę niż później za roboty blacharskie.


  • 0

#41 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:47, 10.01.2016

Ja u siebie stosowałem środki FORCH. Podwozie umyte chemicznie i  wysuszone -potem środek  pneumatycznie dodatkowo w tylnych nadkolach mechanicznie pędzlem (masa do podwozi) http://bk.foerch.com...startpage=10200 Profile zamknięte progi ,ranty dzwi od środka wszystkie możliwe otwory w podwoziu ,  wszystkie możliwe otwory w komorze silnika)   http://bk.foerch.com/pl/index.html?startpage=10200 Maska przednia i klapa tylna od środka przez otworki cisnieniowo potem z zewnątrz na zakładkach ,tam gdzie u niektórych wychodzi rdza (wosk ochronny bardzo lepki i ochronny bezbarwny )  http://bk.foerch.com/pl/index.html?startpage=10200. Wcześniej używałam także środków firmy Wurth (konserwowałem swoją Vectrę A i miała w oryginale tylne ranty bez rdzy ale po konserwacji 3 lata z rzędu była cięższa o 40 kg :) )


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:52, 10.01.2016

  • 0

#42 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 14:25, 16.03.2016

Panowie,czy jest jeszcze jakikolwiek sens w zabezpieczania antykorozyjne mojej Hanki rok 07 gdzie podwozie prawie całe rude jest.Chcialbym tak jeszcze pojeździć z 4-5 lat jeszcze wiec nie wiem czy ma sens ladowanie kasy w coś co już ruda dobrze zaatakowała ;)
  • 0

#43 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:40, 16.03.2016

akurat o podłoge bym się najmniej martwił, bo Honda je robi dobrze, a ruda to napewno tylko naloty. Najlepiej zdemontować co się da z podwozia, oczyscić, zabezpieczyć i konserwa na koniec i starczy na długo. Na wiosne i na jesień tylko zerknąć pod spód i uzupełnić ubytki.


  • 0

#44 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:34, 16.03.2016

Ok to tak zrobię latem przy okazji urlopu ;)
  • 0

#45 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:24, 16.03.2016

Koniecznie :) wyczyść i zabezpiecz i będzie dobrze
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq