XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
H22A7 - dźwięk silnika
#16
Napisano 20:15, 22.05.2012
Przed regulacją zaworów było bardzo podobnie ale przecież nie mogły się rozregulować.
Jak odebrałem auto po regulacji i wymianie rozrządu to silnik chodził jak aksamit, żadnego stukania czy klekotania... zrobiłem 1400km i o. Dodam że olej ponad maks, nie katowany na zimno jak i nawet na ciepło. Czasami się zapnie vitka ale w końcu od tego jest
jeszcze jeden filmik od spodu... słychać klepanie bo się niesie ale wg. mnie to nie dobiega z michy, poza tym nie stuka jak młotkiem tylko właśnie klepie ala diesel.
Jeszcze na koniec mi syf z nadkola odpadł
#17
Napisano 20:35, 22.05.2012
Dodam że olej ponad maks
luki88 ty naprawde pchasz sie w remont, nigdy nie lej oleju ponad maks, co do fimiku to ci zawor klepie i tyle
#18
Napisano 20:37, 22.05.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#19
Napisano 20:42, 22.05.2012
powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.
Jak odebrałem auto po regulacji i wymianie rozrządu to silnik chodził jak aksamit
[ Dodano: 2012-05-22, 20:43 ]
aaa w piatek jak sprawdzisz wszystko to nie pisz jeszcze bo polowa forum bedzie najeb.ana
#20
Napisano 20:53, 22.05.2012
Kurna że ja nie mogę pojechać na ten zlot A miałem przywieżć takie dobre smakołyki
Jedni mówią że olej na maksa w H22a7, teraz znów słyszę że nie... Jak robiłem rozrząd to i wymianę oleju i tam mi zalali całą bańkę 5L więc stan miałem ponad maks. Teraz mam mniej więcej na równo z górną kreską.
Zawsze starałem się trzymać 75% stanu, a teraz jeżdże tak jak mi zalali, przeca nie bede spuszczał bo i tak wypluje
Dam znać jak się sprawa wyprostuje i grzecznie podziękuję
#21
Napisano 21:43, 22.05.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#22
Napisano 22:37, 22.05.2012
#23
Napisano 06:56, 23.05.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#24
Napisano 11:34, 23.05.2012
powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.
to by auto nie chciało przyspieszać i by paliło z 15
mi także, może nie był dokręcony tak jak powinien? po odjechaniu tylko 1400 km nakrętka popuściła?mi to wyglada na klepiacy zawor,
Albo już LMA się do końca wykończyło?
Zobacz czy jak trzymasz na 2000 rpm czy mocniej klepie?
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#25
Napisano 12:37, 23.05.2012
krajes dobrze gada
#26
Napisano 12:49, 23.05.2012
Zresztą powiedzmy ze zrobiłem nawet 1300km gdzie jestem pewien że było cicho jak przy 1km, dojechałem ok 100km i co nagle je słychać?
Dziś się wybieram do wołka, może razem coś zdziałamy. Mógłby to być zawór... :-/
krajes, jak trzymam na 2000tys to nie jest mocniej tylko ciszej ale szybciej (zgodnie ze wzrostem obr)
#27
Napisano 13:00, 23.05.2012
powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.
to by auto nie chciało przyspieszać i by paliło z 15
na pierwszej stronie napisałem że przestawiony rozrząd ma inny dźwięk i auto nie jedzie ...muli strasznie.
Sprawdź jednak rozrząd, bo to najłatwiej zrobić zanim zaczniesz regulować ponownie zawory.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#28
Napisano 18:02, 23.05.2012
Ogólnie rzekł że dziwny to dźwięk i dziwny jest ten samochód
[ Dodano: 2012-05-23, 19:07 ]
PS. Ale furmane przyfasolił... Szkoda gadać
#29
Napisano 19:12, 23.05.2012
PS. Ale furmane przyfasolił... Szkoda gadać
że jak? opowiadaj, śmiało śmiało.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#30
Napisano 19:39, 23.05.2012
Co do dźwięku to w weekend odwiedze mechanika i zdam relacje. Ew. będę gonił do Pietrasa w któryś piękny dzionek..
Tymczasem wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych