Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

H22A7 - dźwięk silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
163 odpowiedzi w tym temacie

#16 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:15, 22.05.2012

Ok Panowie pokombinuje tak jak radzicie ale dopiero w piątek bo jak na razie nie mam warunków i dam znać.. Albo to zbieg okoliczności z tym naciąganiem paska alternatora i myciem silnika albo rzeczywiście coś z tym związane. Stało się to nagle, bo bardzo przykuło to moją uwagę.
Przed regulacją zaworów było bardzo podobnie ale przecież nie mogły się rozregulować.

Jak odebrałem auto po regulacji i wymianie rozrządu to silnik chodził jak aksamit, żadnego stukania czy klekotania... zrobiłem 1400km i o. Dodam że olej ponad maks, nie katowany na zimno jak i nawet na ciepło. Czasami się zapnie vitka ale w końcu od tego jest ;-)

jeszcze jeden filmik od spodu... słychać klepanie bo się niesie ale wg. mnie to nie dobiega z michy, poza tym nie stuka jak młotkiem tylko właśnie klepie ala diesel.

Jeszcze na koniec mi syf z nadkola odpadł :-P


  • 0

#17 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 22.05.2012

Dodam że olej ponad maks


luki88 ty naprawde pchasz sie w remont, nigdy nie lej oleju ponad maks, co do fimiku to ci zawor klepie i tyle
  • 0

#18 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:37, 22.05.2012

powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#19 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 22.05.2012

powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.


Jak odebrałem auto po regulacji i wymianie rozrządu to silnik chodził jak aksamit



[ Dodano: 2012-05-22, 20:43 ]
aaa w piatek jak sprawdzisz wszystko to nie pisz jeszcze bo polowa forum bedzie najeb.ana :mrgreen:
  • 0

#20 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:53, 22.05.2012

Noo to domyślam się że chętnych do pomocy będzie wieluuu :-D I ten głośniejszy będzie mieć racje :lol:
Kurna że ja nie mogę pojechać na ten zlot :((( A miałem przywieżć takie dobre smakołyki :-(

Jedni mówią że olej na maksa w H22a7, teraz znów słyszę że nie... Jak robiłem rozrząd to i wymianę oleju i tam mi zalali całą bańkę 5L więc stan miałem ponad maks. Teraz mam mniej więcej na równo z górną kreską.

Zawsze starałem się trzymać 75% stanu, a teraz jeżdże tak jak mi zalali, przeca nie bede spuszczał bo i tak wypluje :-P

Dam znać jak się sprawa wyprostuje i grzecznie podziękuję ;-)
  • 0

#21 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:43, 22.05.2012

Ja u siebie leję na max'a. Wiem że są różne szkoły.....ale ja wyszedłem u siebie z prostego założenia- lubię ostrzej pojeździć w zakrętach i wtedy wole mieć pod smokiem więcej oleju niż mniej. Idealne były by przegrody......no ale. Co do oleju, to sprawdzam go regularnie....taka schiza. Poniżej polowy nie schodzę.... nie chce kusić losu.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#22 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 22.05.2012

na maxa a ponad max to jest roznica
  • 0

#23 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 06:56, 23.05.2012

zgadzam się.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#24 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 23.05.2012

powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.


to by auto nie chciało przyspieszać i by paliło z 15

mi to wyglada na klepiacy zawor,

mi także, może nie był dokręcony tak jak powinien? po odjechaniu tylko 1400 km nakrętka popuściła?
Albo już LMA się do końca wykończyło?

Zobacz czy jak trzymasz na 2000 rpm czy mocniej klepie?
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#25 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 23.05.2012

75% dla klepiącego zaworu, widziałem już raz jak za słąbo dokręcona kontra na regulacji zaworu w H puściła po pałowaniu
krajes dobrze gada
  • 0

#26 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:49, 23.05.2012

kasowniki to raczej nie są z tego co słuchałem na YT.
Zresztą powiedzmy ze zrobiłem nawet 1300km gdzie jestem pewien że było cicho jak przy 1km, dojechałem ok 100km i co nagle je słychać?
Dziś się wybieram do wołka, może razem coś zdziałamy. Mógłby to być zawór... :-/

krajes, jak trzymam na 2000tys to nie jest mocniej tylko ciszej ale szybciej (zgodnie ze wzrostem obr)
  • 0

#27 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:00, 23.05.2012

powiem ci że mi tak klepała Z5'tka jak ustawiłem źle rozrząd. Jak nie pomoże eliminowanie pasków alternatora itp, to sprawdź ustawienie rozrządu.


to by auto nie chciało przyspieszać i by paliło z 15


na pierwszej stronie napisałem że przestawiony rozrząd ma inny dźwięk i auto nie jedzie ...muli strasznie.
Sprawdź jednak rozrząd, bo to najłatwiej zrobić zanim zaczniesz regulować ponownie zawory.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#28 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:02, 23.05.2012

Jestem już po konsultacjach z Wołkiem :) Niestety on też nie jest przekonany cóż to może być. Powiedział jedynie że to na pewno nie panewka. Wspomniał o kasownikach vteca lub zawory.
Ogólnie rzekł że dziwny to dźwięk i dziwny jest ten samochód :lol:

[ Dodano: 2012-05-23, 19:07 ]
PS. Ale furmane przyfasolił... :om: Szkoda gadać :mrgreen:
  • 0

#29 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:12, 23.05.2012

PS. Ale furmane przyfasolił... :om: Szkoda gadać :mrgreen:


że jak? opowiadaj, śmiało śmiało.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#30 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:39, 23.05.2012

Nie będę rozpozpowiadal bo widać było że sie go wstydzi :lol: Zobaczycie na zlocie :-)

Co do dźwięku to w weekend odwiedze mechanika i zdam relacje. Ew. będę gonił do Pietrasa w któryś piękny dzionek..

Tymczasem wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq