XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przewody
#16
Napisano 19:39, 19.12.2012
10,7
24,5
30,9
6,3
czyli trzeba kupić nowe kabelki :-/ i ostatnio jak się spora wilgoć w powietrzu zrobiła to po dłuższym postoju problemy z odpaleniem są ,kręci ładnie ,ale silnik nie "łapie". Raczej się zdecyduje na te NGK RC-HE73
#17
Napisano 22:34, 26.12.2012
miałem ostatnio w wilgotne dni (topniejący snieg i temp ok 4-5 st C) problem z odpaleniem.
Rozrusznik kręcił aż miło, ale silnik nie łapał.
Akurat miałem tego dnia wymianiać świece więc założyłem nowe, zmierzyłem rezystancję przewodów (max 16kohm) i do tego wyczyscilem kopułkę rozdzielacza.
Po wielu trudach silnik załapał (bardzo nim telepało). Zrobiłem wieczorem test ze spryskiwaczem i o dziwo
przewody nie świecą, natomiast przeskakują mi iskry na kopułce rozdzielacza (jakiś 3-4 mm niebieskie iskierek).
Skaczą w miejscu oznaczonym na załączonym zdjęciu. W tym miejscu kopułka styka się ze sprężyną z cewki zapłonowej.
Moje pytanie, czy to "świecenie" mogło być bezpośrednią przyczyna problemow z uruchomieniem?
Mniemam, że w tym miejscu jest jakies pęknięcie na kopułce (póki co wyczyściłem ten rejon i zabezpieczyłem silikonem).
Niestety moja wiedza nt. aparatu zapłonowego jest znikoma, w związku z tym pytanie: do czego służy ten "bolec" ze sprężynką wychodzacy z cewki zaplonowej i opierający sie o kopułkę?
Z góry dzieki za pomoc i Wesołych Świąt:)
Lubię mówić na nią Hania....moja zazdrosna kobieta nazywa ją Heńkiem;/;/
#18
Napisano 10:53, 28.12.2012
do czego służy ten "bolec" ze sprężynką wychodzacy z cewki zaplonowej i opierający sie o kopułkę?
do "podania" wysokiego napięcia z cewki (poprzez obwód w kopułce) na palec rozdzielacza, a później palec na któryś przewód i w końcu na świecę,
jeżeli Ci iskrzy w tym miejscu co zaznaczyłeś, to czeka Cię wymiana kopułki najlepiej z palcem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych