Skocz do zawartości


RODO w HAKP

telepanie kierownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:44, 18.05.2012

witam. mam nastepujacy problem w swoim aucie .przy przyspieszniu od 20 do 60 km/h auto telepie sie powyzej tych predkosci az do ponad 100 km/h telepenie znowu pojawia sie i przestaje telepac okolo 150 km/h.dodam ze zostaly wymienione tracze hamulcowe przeguby zewntrzne i wewnetrzne.natomiast od srony skrzyni biegow przegub jest mokry od oleju.prosze o podpowiedzi co to moze byc.z gory dzieki za pomoc!.pozdrawiam
  • 0

#2 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:21, 18.05.2012

Może która Opona ma guz ? Sprawdź na innych kołach , albo nie wyważone masz któregoś koło ? U mnie tak było tylko w zakresie od 20-50 km/h , że telepało i z przodu na jednej oponce miałem guza

Pozdro
Sebo
  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#3 Fargo

Fargo
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 18.05.2012

Może to być również źle oczyszczona piasta podczas montażu tarcz hamulcowych lub uszkodzona (bicie) sama piasta przy nieumiejętnym demontażu/montażu tarcz. Pozdr.

ps. najlepiej podjechać do jakiegoś warsztatu żeby przemierzyli boczne bicie tacz lub piast.
  • 0

#4 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:04, 18.05.2012

Fargo, No to raczej wykluczam bo każdy dobrze prowadzący się warsztat zawsze Powinien dokonać kompensacji bicia tarczy . Ale różnie to bywa , prawda

Pozdro
Sebo
  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:46, 18.05.2012

Obejrzyj jeszcze dokładnie końcówki drążków a co do mokrego przegubu to do wymiany jest simmering półosi w skrzyni ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 18:59, 19.05.2012

co do tego mokrego przegubu - pytanie czy tylko zużył się simer, czy padło łożysko na mechanizmie różnicowym, a "za nim" uszczelniacz - złap za ten mokry przegub i sprawdź czy nie ma luzu promieniowego, jeżeli nie ma to tak jak napisał Pejot, wymiana samego simmera, jeżeli jest to trzeba skrzynie rozbierać
poza tym możliwe przyczyny bicia koledzy już napisali, więc nie ma sensu powtarzać ;-)
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:24, 21.05.2012

dzieki wszystkim za pomoc.problem dodatkowy to ze przegub wewnetrzny sie czesciowo wysuwa a pierscien ustalajacy byl nowy.rozebralem przegub i pierscien jest rozgiety miekki pewnie wykonany ze slabego materialu. czy mozna kupic sam pierscien ustalajacy?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq