Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Pedal w podlodze?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:58, 09.05.2012

Mam taki problem, kilka dni temu kupilem honde i tak jakos dziwnie mi wchodza biegi tak jak by sprzeglo nie dzialalo, wchodza ciezko ale wchodza, a czasem mi sie zdazy tak ze podczas jazdy przy zmianie biegow pedal po wcisnienciu zostaje w podlodze, dopiero go tam noga odhacze i chodzi normalnie, co to moze byc? Koniec sprzegla, olej w skrzyni czy jak?
  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:13, 09.05.2012

obstawiam sprzęgło. Nie sprawdziłeś przy zakupie auta?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:04, 09.05.2012

Nie. Nawet nie wiem jak to sie robi...
Mial ktos taki problem?
  • 0

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:27, 09.05.2012

wsiadasz w auto i jedziesz.... jak to nie sprawdziłeś samochodu przed zakupem? bo nie rozumiem za bardzo
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:36, 09.05.2012

Tak nie sprawdzilem tego sprzegla, nabylem honde przez zamiane, mialem scorpio ktorego remont mnie pochlonal prawie 2tysie i stwierdzilem ze juz dosc i zlozylem oferte zamiany na honde poniewaz w scorpio mialem jeszcze kupe zeczy do zrobienia, wiec jak sie klient zgodzil, zobaczylem honde, jezdzila i miala oplaty to bralem, wole wsadzic kilka zlotych w honde jak w forda...

To wie ktos cos na temat mojego problemu?
  • 0

#6 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:22, 09.05.2012

no to mówię, żebyś sprawdził sprzęgło bo coś z nim nie halo- gdzie łapie ? góra dół? Honda przez samo H - popraw to bo Cię zlinczują :-D
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:23, 09.05.2012

zobacz płyn w malutkim zbiorniczku pod maska od strony kierowcy ja miałem kiedyś mało to wpadł mi pedał sprzęgła w podłogę ale jak dolałem do maksimum to sam się układ odpowietrzył i dobrze jest do tej pory.

ps. płyn do dolania to dot-4

Twój silnik ma 131 KM a nie 138 :-P , chyba ze jest tam dołożone coś o czym nie wiemy :-D
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:32, 09.05.2012

Honda przez samo H - popraw to bo Cię zlinczują :-D


Wybaczcie, gadalem przez tel piszac i sie nie skupilem:P

Ps. czy stary olej lub jego mala ilosc moze powodowac ze te biegi tak sie ciezko wbijaja?
  • 0

#9 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:50, 09.05.2012

olej w skrzyni rzecz jasna? tak może tak być
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#10 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:41, 10.05.2012

Zrób jak pisze maxell. Sprawdź ile masz płynu w tym zbiorniczku, ewentualnie dolej ( dot 4 ) i odpowietrz tak samo jak hamulce. Odpowietrzasz przy siłowniku od dźwigni wyciskowej sprzęgła, obok kolektora wydechowego. Jak przestaną wydobywać się pęcherzyki powietrza to masz gotowe. Jak by pedał znowu nie wracał to do wymiany masz pompkę lub siłownik sprzęgła.
  • 1

#11 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:30, 13.05.2012

Patricos87, coś mi się wydaje, że poprzedni właściciel złamanego grosza nie chciał wydawać na serwis auta
sprawdź chociaż dolne sworznie, żebyś na jakimś zadupiu nie skończył na 3 kołach

aha - olej w skrzyni co 80 tyś, w silniku co 10 tyś, regulacja zaworów co 15-20 tyś
  • 0
AK

#12 Piękny Maryjan

Piękny Maryjan
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:NKE/Reszel
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 13.05.2012

Przyjrzyj się też wysprzęglikowi...
  • 0

"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni." O. Wilde


#13 marcin90-70

marcin90-70
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:121
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 14.05.2012

Na 90% obstawiam pompkę sprzęgła. Skąd pewność? U mnie w acco- ten sam silnik- miałem takie same objawy. Zmieniaj pompkę sprzęgła, tylko pamiętaj, żeby później odpowiednio ustawić luz pedału sprzęgła, jeśli tego nie zrobisz, będziesz miał ciągły nacisk na łożysko oporowe i sprzęgło będzie Ci się ślizgało. Nie zwlekaj, bo pewnego pięknego dnia pedał wpadnie Ci w podłogę, płyn wycieknie, i koniec pieśni, nie podniesiesz go już. Co do ustawienia pedału sprzęgła- ja po zmianie pompki nie zrobiłem tego, sprzęgło się ślizgało, wymieniłem je (prawdopodobnie niepotrzebnie ale cóż- jest nowe więc jest OK) i ustawiłem odpowiednio pedał sprzęgła i wszystko jest w najlepszym porządku.

Wybaczcie OT:
Skoro zamieniłeś się za scorpio- w jakim stanie masz blachy? Radzę sprawdzić gruntownie. Kolejna sprawa- zawieszenie- posprawdzaj dobrze czy nie ma luzów i innych niepokojących objawów. Absolutny MUST- tarcze i klocki. Uważaj na tarcze z przodu, strasznie wredne w wymianie, jak nieumiejętnie to zrobisz, rozwalisz łożysko koła- schodzi razem z piastą która trzeba zdjąć do montażu tarcz. Polecam znaleźć ogarniętego w Hondach mechanika, byle pan Heniek z panem Wackiem nie zajmą się nią odpowiednio. Gaz masz w kole czy butla w bagażniku?
  • 0

#14 Fargo

Fargo
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 14.05.2012

... aha - olej w skrzyni co 80 tyś

Oczywiście tylko z Hondy MTF :!: :B
  • 0

#15 marcin90-70

marcin90-70
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:121
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 14.05.2012

... aha - olej w skrzyni co 80 tyś

Oczywiście tylko z Hondy MTF :!: :B


Mi właśnie zalali jakiś inny szit i :k normalnie, olej do zmiany. Potwierdzam- tylko ori hondowski olej.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq