Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check, falujące obroty, gaśnie :( silnicczek krokowy czy EGR


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
43 odpowiedzi w tym temacie

#16 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:35, 28.04.2009

najlepiej preparat do czyszczenia przepustnic i pędzelek. nie wkładać do żadnych słoików z benzyną, bo smar się z łożysk wypłuka.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#17 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:48, 28.04.2009

Witam
Wczoraj po wyrzuceniu na luz Hania mi zgasła ;/ Później był problem z odpaleniem (trzeba było dodać gazu) JAk sie tak pojezdzi nie wkrecajac silnika to obroty spadaja do ok 400-600obr/min drży silnik. czasem utrzymują sie na normalnym poziomie...
Jak pocisnąłem pod czerwone na 1 i 2 to zgasł, jeżdżąc nie wkręcając go nie gaśnie ale ok też nie jest :cry:
Ile kosztuje silniczek krokowy i gdzie kupić?


Identyczne objawy mialem po zatkaniu rurki który wychodzi z zaworu jałowych obrotów (czyt. krokowego) i powinna być podłączona do ssacego gdzies przy bloku. U mnie zwisala bo po zamontowaniu heat sheild nie bylo jak wpiac a ja o tym nie wiedzialem... zaczal gasnac jak glupi... odetkalem rurke, zrobilem reset (wyciaganalem bezpiecznik backup) i wszystko wrocilo do normy. Po podlaczeniu gornej ODMY na filtrze SIMOTY rurke podlaczylem do rury dolotu :]

Rurka o ktorej wspomnialem jest mala ok 12mm srednicy zew. i wychodzi od tego zaworu zza ssacego w dół.

[ Dodano: 2009-04-28, 14:42 ]
Tutaj dobrze widac ten krokowy:

Dołączona grafika

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:27, 28.04.2009

Tak się składa że mam podobne problemy do Twoich, tylko że w silniku 1.8. Silniczek krokowy i przepustnica czyste, późniejszy reset zrobiony. Check mi się nie włącza. Samochód oddałem wczoraj do elektryka. Czy to możliwe że są to problemy z palcem, kopułką, przewodami czy świecami?

#19 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 28.04.2009

EGR odpada wyczysciłem, reset i dalej to samo.
Jednak nie pracuje równo popatrzcie na filmiki.
Silnik sie telepie i na wydechu slychac przerwy. O dziwo silnik pracuje na wyzszych obrotach dobrze i ciągnie tak jakby normalnie, gdyby szedł na 3 cyl to roznica byla by bardzo odczuwalna??


Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#20 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:35, 28.04.2009

Kolego a nie myślałeś o tym, że Ci rozrząd się przestawił?. Jak go przekręciłeś to mógł na pasku przeskoczyć. Może być przestawiony rozrząd, w najgorszym wypadku będziesz ściągał głowicę.
Jak sprawdzić czy gubi zapłon na cylindrze? Odpinamy przewód zapłonowy i słuchamy. Jest pogorszenie, jest zapłon. Brak reakcji na odłączenie - brak zapłonu. Sprawdź świece, czy elektrody wyglądają dobrze.

Do zobaczenia na trasie.


#21 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 28.04.2009

Zatankowałeś jakiś syf zamiast paliwa i stąd te objawy. Dolej STP, przelataj 2 tankowania i powinno się poprawić. Tez tak miałem (choc tylko jeden wtryskiwacz mial problem) jak pewnego razu podkusiło mnie zatankować na STATOIL :/

ATR by kb - SPRZEDANY


#22 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 28.04.2009

Z tym paliwem to nie jest głupi pomysł bo zatankowałem na stacji na której cały czas tankuje (dostawca paliw lotos) tylko ze był taki myk ze byla promocja.... :roll: Moze dali jakiś syf i pozbywali sie go po promocyjnej cenie.
Przez 30km było normalnie, 3 razy gasiłem przez te 30km autko i paliło normalnie. Gdyby to była wina rozrządu to nie chodził by na całym zakresie obrotów tak jak powienien.

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:42, 28.04.2009

A sprawdzałeś kable, kopułke i palec?

[ Dodano: 2009-04-28, 21:45 ]
Posłuchałem tej pracy silnika i dla mnie to napierdzielają zawory aż miło i pracuje pozatym równo, tylko jak schodzi z obrotów to na chwile ma za niskie i potem go stabilizuje.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:49, 28.04.2009

a ten krokowy czyściłeś w końcu czy nie?

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#25 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 28.04.2009

A jak sprawdzic ten układ zapłonowy?? Rozkręcic i organoleptycznie??
Nie mogę sie dostac, odkrecic tego krokowego ;/ podpowiedzcie jak to mozna zrobic?? Jakim kluczykiem?

#26 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:55, 28.04.2009

te filmiki też przesłuchałem, ja bym w pierwszej kolejności wyczyścił krokowy a jeżeli to nie pomoże to wyregulował zawory. to z uwagi na to wahnięcie w dół obrotów.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#27 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:56, 28.04.2009

To nie jest krokowy!!!!!! Jakby to był krokowy to by ci obroty szalały, a tobie tylko chwilowo po odjęciu gazu opadają.
Kable kopułke i palec to najlepiej do elektryka podjechać niech sprawdzi

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#28 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 28.04.2009

A sprawdzałeś kable, kopułke i palec?

[ Dodano: 2009-04-28, 21:45 ]
Posłuchałem tej pracy silnika i dla mnie to napierdzielają zawory aż miło i pracuje pozatym równo, tylko jak schodzi z obrotów to na chwile ma za niskie i potem go stabilizuje.


Zawory ustawie po majówce ;] do Romiego da sie jakoś dobić?? Ile taka przyjemność kosztuje u dr.??
http://cgi.ebay.com/...2|39:1|240:1318
Takie coś podejdzie?? Bo w sumie mogł bym taki zestawik mieć na dniach.

#29 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:57, 28.04.2009

A wolne obroty programowałeś?

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#30 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:03, 28.04.2009

To nie jest krokowy!!!!!! Jakby to był krokowy to by ci obroty szalały, a tobie tylko chwilowo po odjęciu gazu opadają.
Kable kopułke i palec to najlepiej do elektryka podjechać niech sprawdzi


Seth, to może być właśnie wina krokowego. miałem tak w civi i po wyczyszczeniu krokowego i przepustnicy jak ręką odjął. innym razem czyszczenie nie pomogło a naprawiło się to po regulacji zaworów. objaw miałem dokładnie taki sam, po zdjęciu nogi z gazu walnięcie obrotomierza prawie na zero i dopiero powrót wskazówki wyżej.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0





IPB Skin By Virteq