XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check, falujące obroty, gaśnie :( silnicczek krokowy czy EGR
#31
Napisano 21:03, 28.04.2009
Ale to sie stało z dnia na dzień, wcześniej obroty trzymał jak należy.
#32
Napisano 21:08, 28.04.2009
A wolne obroty programowałeś?
co do programowania obrotów to podstawa zanim cokolwiek zaczniesz odkręcać i czyścić - zrób reset i odpal zimy silnik przy wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu (światła, dmuchawa, radio itd.) aż ci się dwukrotnie wentylator chłodnicy załączy i wyłączy.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#33
Napisano 21:12, 28.04.2009
#34
Napisano 21:18, 28.04.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#35
Napisano 22:55, 28.04.2009
Gdy wykręciłem świece była okopcona.
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:31, 30.04.2009
#38
Napisano 14:36, 30.04.2009
Witam.Ja mialem podobne objawy jak ty ze obroty spadaly prawie do zera i z powrotem do gory ale wyswietlil mi sie check engine.Zrobilem samodiagnostyke i okazalo sie ze to czujnik temperatury ECT.Kupilem nowy w hondzie i jak reka odjal.Pozdrawiam
A który to jest?? Bo są 2 (czujnik i miernik czy jakoś tak).
Na zimnym i na ciepłym miałeś to samo?? Teraz falowanie zmniejszyło sie i nie ma go często a przerywa do 1500obr. jak by na 3 garach.
Dzisiaj przyszlo mi do głowy zrobić taki test...
Na rozgrzanym silniku:
-zgasiłem
-sciągłem faje ze świecy tej od strony pasków (to jest cyl nr 1 czy 4??)
-odpaliłem obadałem jak chodzi na jałowych i do 1700obr/min dodałem gazu (przy 1400obr/min telapeło nim niesamowicie, nie tak jak ma to miejsce prz zalozonyc wszystkich fajakach)
-zgasiłem i założyłem fajkę
-po odpaleni ku mojemu zdziwieniu przez ok 15sek chodził jak sie należy albo tylko mi sie wydawało
-procedure powtórzyłem ponownie i wtedy przez ok 10 sek chodzil normalnie.
Teraz mam takie domysły, może być tak ze jak odłączę świecę to wtrysk naleje mu paliwa do cylindra a gdy założę to wypala je i chodzi przez ten czas normalnie??
Czy w układzie wtrysków wraz ze wzrostem obrotów zwieksza sie ciesnienie paliwa podawanego do cyl. czy tylko ilośc?? Bo od 1500-1700obr/min chodzi normalnie i to jest najdziwniejsze
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:46, 30.04.2009
Pisalem na forum na temat mojego problemu ze na zimnym silniku zaraz po odpaleniu wchodzi na 1.5 obrotow lecz po ok 5-10 sekundach spada na ok 750 obrotow a potem gdy sie nagrzeje to wchodzi na 1200 obrotow i tak zostaje.Dopiero po zgaszeniu silnika wracalo do normy choc obroty spadaly prawie do zera.Na forum dostalem odpowiedz zeby czyscic silnik krokowy.Zrobilem to lecz nic mi nie pomoglo.Zminilem czujnik temperatury płynu chłodzącego (ECT) i po sprawie.Pozdrawiam
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:10, 28.07.2009
pozdrawiam
#42
Napisano 20:27, 28.07.2009
EGR odpada wyczysciłem, reset i dalej to samo.
Jednak nie pracuje równo popatrzcie na filmiki.
Silnik sie telepie i na wydechu slychac przerwy. O dziwo silnik pracuje na wyzszych obrotach dobrze i ciągnie tak jakby normalnie, gdyby szedł na 3 cyl to roznica byla by bardzo odczuwalna??
Kolego mam takie same objawy jak ty pokazujesz na drugim filmiku, czyli dodam gazu i puszcze gaz, to obroty spadaja niemal do zera i potem lekko je podniesie. ALe najlepsze jest to ze jeszcze jakis czas temu mialem gorzej, dławił sie mocniej, schodzil do zera z obrotami i potem odrobine podbił, check sie swiecił itd. teraz checka nie ma, z obrotomi schodzi jak tobie i tez tak je podnosi, ale to juz wiecej niz przed tem. Nie wiem co to jest. Sluchaj byłem wszedzie, sprawdzałem wszystko i nic. Zreszta opisuje to tutaj http://www.accordklu...opic.php?t=4305
ja tez zaczynam podejrzewać paliwo, bo auto wraca powiedzmy do normy. zalałem dzisiaj STP i zobaczymy co bedzie. Jednak nadal mnie martwi to ze oborty tak mu spadaj, nie mialem tak nigdy.
[ Dodano: 2009-07-28, 21:30 ]
Witam.Ja mialem podobne objawy jak ty ze obroty spadaly prawie do zera i z powrotem do gory ale wyswietlil mi sie check engine.Zrobilem samodiagnostyke i okazalo sie ze to czujnik temperatury ECT.Kupilem nowy w hondzie i jak reka odjal.Pozdrawiam
a no jak wyzej pisalem mam to samo i tez dokladnie z temp mam problem, bo widze ze czasami mi pokazuje temp o jedna kreskę niżej niż zawsze, a czasami mam o 3 kreski niżej niż zawszei nie chce podnieś za szybko.
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:45, 28.07.2009
Kolego mam takie same objawy jak ty pokazujesz na drugim filmiku, czyli dodam gazu i puszcze gaz, to obroty spadaja niemal do zera i potem lekko je podniesie.
Ja też mam tak samo, check mi się nie świeci. Po wymianie sondy na oryginał denso faluje trochę mniej na ciepło. Mechanik twierdzi że to jeden z czujników np: przepustnicy? lub zapchany katalizator.
#44
Napisano 21:34, 28.07.2009
Kolego mam takie same objawy jak ty pokazujesz na drugim filmiku, czyli dodam gazu i puszcze gaz, to obroty spadaja niemal do zera i potem lekko je podniesie.
Ja też mam tak samo, check mi się nie świeci. Po wymianie sondy na oryginał denso faluje trochę mniej na ciepło. Mechanik twierdzi że to jeden z czujników np: przepustnicy? lub zapchany katalizator.
No mi tez mowili czesto ze to kat, ale ja podejrzewam ze to jest ten czujnik o ktorym pisze kolanirl
[ Dodano: 2009-07-29, 23:36 ]
tak w ogole to nie wiem co sie stało, ale od wczoraj auto pracuje normlanie ! obroty nie spadaja, check sie nie pali, temp normlana, wszystko tak jak kiedyś ! pierwsze rzecz i jedyna jaka zmieniłem to paliwo. Tzn stare wypaliłem prawie do zera i woczoraj zalałem nowe, do tego dolałem troche STP do czysczenia i nie mam pojecia czy to pomogło czy nie, ale sie naprawiło, jak narazie bo nie chce zapeszać :-/
Nie bardzo obwiniam za to paliwo, tylko bardziej podejrzewam ze moze woda znalazła sie u mnie w baku i to spowodowało takie cyrki. Sam nie wiem co to mogło być, bo nie wiem czy to nie powróci znowu