Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check, falujące obroty, gaśnie :( silnicczek krokowy czy EGR


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 28.04.2009

Tak raz po zaobserwowani objawów i dzisiaj po czyszczeniu EGR.
Ale to sie stało z dnia na dzień, wcześniej obroty trzymał jak należy.

#32 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:08, 28.04.2009

A wolne obroty programowałeś?



co do programowania obrotów to podstawa zanim cokolwiek zaczniesz odkręcać i czyścić - zrób reset i odpal zimy silnik przy wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu (światła, dmuchawa, radio itd.) aż ci się dwukrotnie wentylator chłodnicy załączy i wyłączy.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#33 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 28.04.2009

Robiłem 2 krotnie, ale przypominam ze checka mi wywala... :evil: Czyli cos jest nie halo

#34 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:18, 28.04.2009

możesz jeszcze na zapalonym silniku po kolei fajki wyjmować, może na wolnych na którymś cylindrze nie pracuje. zobaczysz czy po odłączeniu jest jakaś różnica.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#35 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 28.04.2009

Na cylindrze od strony pasków nie ma iskry chyba, po zdjęciu fajki nie ma róznicy w pracy, po nałożeniu przez jakies 0,5sek słychac że motor szybciej sie kręci (taki skok). Świeca dobra, podmieniłem świece z sasiedniego cylindra i nadal to samo.
Gdy wykręciłem świece była okopcona.
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#36 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 05:27, 29.04.2009

Jedz do elektryka niech obada przewody, palec. Bo moze na ten cylinder nie dostaje iskry.
A jak nie to jedz sprawdz kompresje.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#37 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:31, 30.04.2009

Witam.Ja mialem podobne objawy jak ty ze obroty spadaly prawie do zera i z powrotem do gory ale wyswietlil mi sie check engine.Zrobilem samodiagnostyke i okazalo sie ze to czujnik temperatury ECT.Kupilem nowy w hondzie i jak reka odjal.Pozdrawiam

#38 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 30.04.2009

Witam.Ja mialem podobne objawy jak ty ze obroty spadaly prawie do zera i z powrotem do gory ale wyswietlil mi sie check engine.Zrobilem samodiagnostyke i okazalo sie ze to czujnik temperatury ECT.Kupilem nowy w hondzie i jak reka odjal.Pozdrawiam


A który to jest?? Bo są 2 (czujnik i miernik czy jakoś tak).
Na zimnym i na ciepłym miałeś to samo?? Teraz falowanie zmniejszyło sie i nie ma go często a przerywa do 1500obr. jak by na 3 garach.


Dzisiaj przyszlo mi do głowy zrobić taki test...
Na rozgrzanym silniku:
-zgasiłem
-sciągłem faje ze świecy tej od strony pasków (to jest cyl nr 1 czy 4??)
-odpaliłem obadałem jak chodzi na jałowych i do 1700obr/min dodałem gazu (przy 1400obr/min telapeło nim niesamowicie, nie tak jak ma to miejsce prz zalozonyc wszystkich fajakach)
-zgasiłem i założyłem fajkę
-po odpaleni ku mojemu zdziwieniu przez ok 15sek chodził jak sie należy albo tylko mi sie wydawało
-procedure powtórzyłem ponownie i wtedy przez ok 10 sek chodzil normalnie.

Teraz mam takie domysły, może być tak ze jak odłączę świecę to wtrysk naleje mu paliwa do cylindra a gdy założę to wypala je i chodzi przez ten czas normalnie??

Czy w układzie wtrysków wraz ze wzrostem obrotów zwieksza sie ciesnienie paliwa podawanego do cyl. czy tylko ilośc?? Bo od 1500-1700obr/min chodzi normalnie i to jest najdziwniejsze

#39 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:46, 30.04.2009

Ale ty masz inny silnik niz ja wiec nie wiem gdzie jest u ciebie ale powiem ci gdzie jest u mnie.To jest drugi czujnik pod aparatem zaplonowym.Wchodzi on w blok silnika.Pierwszy czujnik jest taki maly i tez wchodzi w blok silnika.Co do obrotow na zimnym i na cieplym to bylo tak.
Pisalem na forum na temat mojego problemu ze na zimnym silniku zaraz po odpaleniu wchodzi na 1.5 obrotow lecz po ok 5-10 sekundach spada na ok 750 obrotow a potem gdy sie nagrzeje to wchodzi na 1200 obrotow i tak zostaje.Dopiero po zgaszeniu silnika wracalo do normy choc obroty spadaly prawie do zera.Na forum dostalem odpowiedz zeby czyscic silnik krokowy.Zrobilem to lecz nic mi nie pomoglo.Zminilem czujnik temperatury płynu chłodzącego (ECT) i po sprawie.Pozdrawiam

#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:10, 28.07.2009

A czy mógł by ktoś zrobić zdjęcie tego krokowego gdzie on się dokładnie znajduje i jak wygląda ponieważ mam również problem z obrotami i muszę go wyczyścić
pozdrawiam

#41 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 28.07.2009

[ Dodano: 2009-04-28, 14:42 ][/size]
Tutaj dobrze widac ten krokowy:

Obrazek

na kolektorze pierwsze wieksze cos od lewej
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#42 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 28.07.2009

EGR odpada wyczysciłem, reset i dalej to samo.
Jednak nie pracuje równo popatrzcie na filmiki.
Silnik sie telepie i na wydechu slychac przerwy. O dziwo silnik pracuje na wyzszych obrotach dobrze i ciągnie tak jakby normalnie, gdyby szedł na 3 cyl to roznica byla by bardzo odczuwalna??


Kolego mam takie same objawy jak ty pokazujesz na drugim filmiku, czyli dodam gazu i puszcze gaz, to obroty spadaja niemal do zera i potem lekko je podniesie. ALe najlepsze jest to ze jeszcze jakis czas temu mialem gorzej, dławił sie mocniej, schodzil do zera z obrotami i potem odrobine podbił, check sie swiecił itd. teraz checka nie ma, z obrotomi schodzi jak tobie i tez tak je podnosi, ale to juz wiecej niz przed tem. Nie wiem co to jest. Sluchaj byłem wszedzie, sprawdzałem wszystko i nic. Zreszta opisuje to tutaj http://www.accordklu...opic.php?t=4305
ja tez zaczynam podejrzewać paliwo, bo auto wraca powiedzmy do normy. zalałem dzisiaj STP i zobaczymy co bedzie. Jednak nadal mnie martwi to ze oborty tak mu spadaj, nie mialem tak nigdy.

[ Dodano: 2009-07-28, 21:30 ]

Witam.Ja mialem podobne objawy jak ty ze obroty spadaly prawie do zera i z powrotem do gory ale wyswietlil mi sie check engine.Zrobilem samodiagnostyke i okazalo sie ze to czujnik temperatury ECT.Kupilem nowy w hondzie i jak reka odjal.Pozdrawiam


a no jak wyzej pisalem mam to samo i tez dokladnie z temp mam problem, bo widze ze czasami mi pokazuje temp o jedna kreskę niżej niż zawsze, a czasami mam o 3 kreski niżej niż zawszei nie chce podnieś za szybko.

#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:45, 28.07.2009


Kolego mam takie same objawy jak ty pokazujesz na drugim filmiku, czyli dodam gazu i puszcze gaz, to obroty spadaja niemal do zera i potem lekko je podniesie.


Ja też mam tak samo, check mi się nie świeci. Po wymianie sondy na oryginał denso faluje trochę mniej na ciepło. Mechanik twierdzi że to jeden z czujników np: przepustnicy? lub zapchany katalizator.

#44 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 28.07.2009


Kolego mam takie same objawy jak ty pokazujesz na drugim filmiku, czyli dodam gazu i puszcze gaz, to obroty spadaja niemal do zera i potem lekko je podniesie.


Ja też mam tak samo, check mi się nie świeci. Po wymianie sondy na oryginał denso faluje trochę mniej na ciepło. Mechanik twierdzi że to jeden z czujników np: przepustnicy? lub zapchany katalizator.


No mi tez mowili czesto ze to kat, ale ja podejrzewam ze to jest ten czujnik o ktorym pisze kolanirl

[ Dodano: 2009-07-29, 23:36 ]
tak w ogole to nie wiem co sie stało, ale od wczoraj auto pracuje normlanie ! obroty nie spadaja, check sie nie pali, temp normlana, wszystko tak jak kiedyś ! pierwsze rzecz i jedyna jaka zmieniłem to paliwo. Tzn stare wypaliłem prawie do zera i woczoraj zalałem nowe, do tego dolałem troche STP do czysczenia i nie mam pojecia czy to pomogło czy nie, ale sie naprawiło, jak narazie bo nie chce zapeszać :-/
Nie bardzo obwiniam za to paliwo, tylko bardziej podejrzewam ze moze woda znalazła sie u mnie w baku i to spowodowało takie cyrki. Sam nie wiem co to mogło być, bo nie wiem czy to nie powróci znowu :-|




IPB Skin By Virteq