XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ślady po elmblematach
#1
Napisano 19:24, 07.05.2012
Chciałem ogolić auto z napisów, zniszczona naklejka "V-TEC" z szyby ładnie mi zeszła rozpuszczalnikiem i skrobaczką, zero śladu.
Zabrałem się zatem za bagażnik, tym razem nicią dentystyczną, a potem rozpuszczalnikiem. Efekt taki że emblematu nie ma, kleju też, ale ślad niezbyt zachęca do odklejania kolejnych, jeśli czegoś z tym nie zrobię to przykleję z powrotem, bo wygląda okropnie.
Jakieś SPRAWDZONE pomysły co można zrobić? polerka? szlifowanie? Malowanie całego bagażnika nie wchodzi w grę, szkoda mi pieniędzy.
Problemem jest nie tylko "inny kolor" lakieru pod emblematem, ale i "obwódka" dookoła byłej taśmy klejacej, wydaje się wżarta w głąb lakieru.
#2
Napisano 19:26, 07.05.2012
żaden rozpuszczalnik, zaden aceton - tylko benzyna ekstrakcyjna
gdybys poczytał forum to bys wiedział ze takie emblematy wystarczy delikatnie podgrzac suszarka do włosów lub opalarka i schodza same
piękny temacik http://www.accordklu...opic.php?t=2190
#3
Napisano 21:23, 07.05.2012
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4
Napisano 22:02, 07.05.2012
#5
Napisano 23:29, 07.05.2012
Osobiscie uzywam Automaxa tani a daje rade a potem mam Megs Ultimate Compound. Ostatnio zdejmowalem popekana podkladek pod antene CB. Myslalem ze nie usune. Ale poszlo jak sie przyjrzec na umytym aucie to widac jak wiesz gdzie byla ale tak to ladnie mi zeszlo
Pozdrawiam
#6
Napisano 12:14, 21.05.2012
Ale z tym śladem po emblemacie wersji sobie nie poradziłem, resztka kleju się spolerowała, ale widoczne wżarcia pozostały, co można z tym zrobić?
Czy zda efekt polakierowanie tych dziurek zaprawką i potem spolerowanie? Tylko jak to zrobić żeby spolerować do wyrównania samą zaprawkę a nie ruszyć lakieru dookoła...
#7
Napisano 12:28, 21.05.2012
#8
Napisano 12:39, 21.05.2012
Edit: zresztą widać że w jednym miejscu z lewej przesadziłem trochę z pastą, starłem chyba bezbarwny lakier do zera, widać wyraźnie jaśniejsze pole.
#9
Napisano 13:37, 21.05.2012
Moze cos z typu quik-repair, bo szkoda calosci malowac bo potem bezie z Panie bity...
Mi bardziej przeszkadza ta wgniotka po lewej stronie na dole przy rejestracji
Pozdrawiam
#10
Napisano 13:47, 21.05.2012
Malowanie całej klapy odpada. Podjadę na dniach jakiegoś lakiernika zapytam, ale ten to zawsze będzie wciskał, że trzeba całą klapę pryskać. Dlatego na forum pytam
#11
Napisano 13:58, 21.05.2012
Jak masz zdolnosci lakiernicze to mozesz dorobic sobie lakier w sprayu ale koniecznie z klapki albo najlepiej z klapy a nie z receptury bo ten sie bedzie roznil.
Tyle ze takiego nie chca dorabiac mniej niz 300 ml przynajmniej w znajomej firmie w Lodzi i sprobowac lekko prysnac po kilku probach na czymkolwiek powinno Ci sie udac .. a potem sprobowac to zapolerowac. Tylko nie wiem czy recznie Ci sie uda, nie probowalem nigdy, wiec pewnie maszynowo bedzie lepiej na pewno szybciej. Ale masz kolor perle wiec moze byc ciezko zrobic to idealnie niewidocznie.
Wiec niewiem czy nie bedzie lepiej tak jak mowisz, znalezc jakiego zaufanego polecanego lakiernika i pogadac ... Pytanie czy Ci zaelzy na niewidocznosci czy zabezpieczeniu.
A skad jestes ?
Pozdrawiam
#12
Napisano 21:54, 21.05.2012
Myślałem nad tym poważnie, ale stwierdziłem że odpada. Nie tylko skroją mnie za lakier, ale potem będę musiał jeszcze nauczyć się pryskać, polerować, potem pryskać bezbarwnym, znowu polerka- pewnie na którymś kroku bym popsuł, artystą nie jestem
Kupie tylko bezbarwny i prysnę kropelkę, coby zabezpieczyć i spoleruje. Jak ktoś mi w dupę wjedzie to sobie przemaluje cały błotnik. Jaki bezbarwny polecacie?
#13
Napisano 22:17, 21.05.2012
Myślałem nad tym poważnie, ale stwierdziłem że odpada. Nie tylko skroją mnie za lakier, ale potem będę musiał jeszcze nauczyć się pryskać, polerować, potem pryskać bezbarwnym, znowu polerka- pewnie na którymś kroku bym popsuł, artystą nie jestem
Lakier niedawno kupowalem bo synkowi chcialem prysnac rower, baza + lakier + klar 300ml albo 200ml wyszlo niecale 100 zl lakier perla blue mica z Subaru Impreza STi dobierany wg receptury i powiem Ci ze widelki wyszly mi tak sobie ale rama juz calkiem calkiem. Jeszcze ze 2 proby i by bylo super. wiec kwestia treningu
Decyzja nalezy do Ciebie ale ryzyko ze zrobisz sobie gorzej jest duze
Mysle ze sam bezbarwny zeby zabezpieczyc i nie trzeba polerowacKupie tylko bezbarwny i prysnę kropelkę, coby zabezpieczyć i spoleruje. Jak ktoś mi w dupę wjedzie to sobie przemaluje cały błotnik. Jaki bezbarwny polecacie?
A jak bardzo Cie drazni to rozejrzyj sie za quick-repair. Szczecin duze miasto na pewno cos znajdziesz.
Pozdrawiam
#14
Napisano 07:14, 22.05.2012
Jeśli Twoja spłowiała tak jak kardasa to spraya 400ml Ci machnąć do 40zł + bezbarwny novola 18zł. Ew farba zaprawkowa 100ml 20zł.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#15
Napisano 08:07, 22.05.2012
60zł nie majątek, bardziej mnie martwi mój brak umiejętności
Prysnę pewnie wyjdzie lipa, to ma raptem 5cm długości, a jak się zamachnę to cały bagażnik prysnę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych