XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poziom położenia pedału sprzęgła
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:10, 13.04.2012
#2
Napisano 21:18, 13.04.2012
Nie masz wilgotnego trzpienia w środku w aucie? Tego, który popycha tłoczek pompy?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:32, 13.04.2012
[ Dodano: 2012-04-15, 07:12 ]
No i po kłopocie.Wysprzęglik miał nieszczelność ,a że pocił się od spodu nie można było tego zauważyć.W środku wysprzęglika pełno było brudnego osadu i wżerów .Podmieniłem go więc na zamiennik (90 zł) i po jeździe próbnej jestem kontent.Zamiennik ABE ma trochę niedotoczone (niezaokrąglone )gniazdo do którego wchodzi przelotówka do której wkręca się przewód na płyn DOT 4 i najpierw trzeba porządnie wsadzić w gniazdo gumową uszczelkę , dopiero potem z oporem i prostopadle wcisnąć przelotówkę (posłużyłem się imadłem) i zabezpieczyć zawleczką rozprężną .Zakładanie przelotówki z uszczelką skończy się ścięciem gumy na niedotoczonej krawędzi gniazda, dwukrotnie tak mi się stało.Dobrze że miałem uszczelek więcej.Odpowietrzenie z kłopotami.Bardzo ciasne dojście, ja odpowietrzałem na popuszczonych śrubach mocujących korpus odpowietrznika i zeszlifować musiałem nasadową ósemkę i poprzez gięte przedłużki kluczy dopiero porządne odpowietrzenie .Wszystko jest na razie OK.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych