Skocz do zawartości


RODO w HAKP

dolewka oleju do ukladu kierowniczego


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 16.05.2009

Siemka,

Dzisiaj sie dowiedzialem ze będę musiał wymienić cały płyn w układzie wspomagania, bo wymontowali chłodnice i wszystko poooszło. Ile tego oleju tam wchodzi? 1L z ASO styknie?


Spokojnie - może ci jeszcze nawet zostanie :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#17 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:11, 16.05.2009

Trzymam za słowo :ok

#18 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:13, 16.05.2009

Trzymam za słowo :ok


OK :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#19 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:56, 19.05.2009

Powiem tak. w układzie Hondy we wspomaganiu jest płym PSF. jest to żółtawy płyn i nie wolno go mieszać z innymi.pewnie teraz każdy na mnie najedzie ze gadam głupoty ale moj mechanior z Garwolina się w Hondach miłuje i powiedział wprost "zmieszasz z innym lub zalejesz inny to zabijesz pompe od wspomagania" wiecej nie wnikałem czemu. do skrzyni tez sie mowi ze mozna wlac inny niż MFT ale czy warto ryzykować?? w ASO różnie kosztuje ja musiałem dolać w lutym bo mi stan zjechał ponizej minimum. w wawie chcą za niego 75 zł a przez przypadek jechałem i zajechalem w łodzi na aleksandrowską 124 do ASO i tam 50 zł zapłaciłem za litr (za dolewke chcieli 30 zł wiec powiedziałem zeby mnie w d*** pocałowali). od ręki wlałem sobie ubytek tzn 100 ml i pojechalem. od czasu dolewki nic nie ubyło.Ja bym kupił PSF'a jak bym mial cokolwiek robić przy wspomaganiu

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:34, 27.07.2009

Też mam ten problem, a zauważyłem niestety dopiero jak pompa zaczęła wyć i stan był 3mm poniżej Low :oops: Jutro zrobię dolewkę hondowskim płynem (mam zalany jakiś żółto-brązowy teraz) i potestuję ile ubywa.

Miał ktoś może okazję potestować czy takie płyny jak ten:

LINK

dają radę? Kiedyś coś takiego dolałem do Cariny E ale nie bardzo pomogło - ale tam z maglownicy mi się już lało strumieniami...

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:15, 29.07.2009

Miał ktoś może okazję potestować czy takie płyny jak ten:

LINK

Ja do swojego ukladu dolewam taki specyfik ale innej firmy. Maglownica mi cieknie. Przejechalem juz 10tys dolalem 2L i puki co wszystko ok.

[ Dodano: 2009-07-29, 16:15 ]
sadze ze dorosne do decyzji o wymianie maglownicy...puki co dolewam ;)

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:51, 03.02.2011

Do wspomagania hondy należy stosować tylko i wyłącznie ichni PSF, ponieważ uszczelnienia
maglownicy puszczają po dłuższym czasie jeżeli leje się tam coś innego.
Mam już pewne doświadczenia ze wspomaganiem wiekowej już Preludy, to samo potwierdziło kilku mechaników.

#23 Croom

Croom
  • Partner HAKP
  • 797 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:39, 10.02.2011

Czyli coś takiego :

http://www.amsoil.co...etins/g2577.pdf

Cenowo nie tak źle z 25-30zł max by to wyszło, patrzyłem teraz na rynkowe ceny strasznie jakieś wysokie ...hm .....

Różnica między Dextronami zapewnie polega na zastosowanych uszczelnieniach plus ewentualne modyfikatory tarcia i lepkosci

#24 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:22, 30.04.2011

myślę ze z tym psf to jest faktycznie coś na rzeczy i innego nie polecam zalewać, bo skończycie jak ja, bez auta, które mi wczoraj odebrano, bo zagrażało bezpieczeństwu ruchu...
a wiec około 25 tys. km temu wymieniono u mnie w VII przekładnie na nowa, bo stukała, wymianę przeprowadził serwis hondy, zamontowano (wg. zeznań hondy) nowa cześć, w ostatnim czasie układ zaczął strasznie cieknąc, i pojechałem do nich po dolewkę tego psf (bo wiadomo tylko oni to maja) a oni mi butelkę jakiegoś czegoś czerwonego bez etykietki przynieśli i powiedzieli ze to pasuje....
po podniesieniu auta na podnośnik zobaczyłem przekładnię która cieknie strasznie z obu stron, i wszytko koło niej jest mokre od płynu do wspomagania, stad przypuszczam ze przekładnię załatwił użyty płyn, bo już sam nie wiem cóż innego ... :roll: , jak ktoś ma jakaś idee to proszę o info ;-)
cena psf w aso w pl to 91 zł za litr ;-)
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:41, 01.05.2011

psf nie jest czerwony, tylko taki żółto-brązowy więc kretyni założyli przekładnię za grube pieniądze, a zaoszczędzili 50pln na płynie :om:
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:07, 01.05.2011

psf nie jest czerwony, tylko taki żółto-brązowy więc kretyni założyli przekładnię za grube pieniądze, a zaoszczędzili 50pln na płynie :om:

tak, dokladnie tez to stwierdzilem, do tego wykopalem dane tego plynu i ma 50% wyzsza lepkosc niz czerwony dextron, wiec mnie serwis puscil z torbami :k
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#27 Croom

Croom
  • Partner HAKP
  • 797 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:10, 29.08.2012

wrc: jak kwestia przekładni u Ciebie ?

Przepraszam za odgrzebanie tmatu ale miałem podobny przypadek że klientowi zalali pełnego syntetyka DEXTRON III i był problem ....
Zmieniłem na psf za kilkanascie zł i spokój wszystko wróciło do normy a nawet lepiej.

#28 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:35, 29.08.2012

był problem ....


jak wyglądał ten problem?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#29 Croom

Croom
  • Partner HAKP
  • 797 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:18, 29.08.2012

Croom napisał/a:
był problem ....


jak wyglądał ten problem?


Przy ruszaniu z garażu pierwsze obroty kierownicą z oporami pół obrotu i coś łapało jakby ciśnienie dopiero jak auto zrobiło kilkadziesiąt metrów wszystko chodziło w miarę płynnie.
Nie wspominam pojawiających się wycieków.

#30 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:38, 30.08.2012

wrc: jak kwestia przekładni u Ciebie ?

Przepraszam za odgrzebanie tmatu ale miałem podobny przypadek że klientowi zalali pełnego syntetyka DEXTRON III i był problem ....
Zmieniłem na psf za kilkanascie zł i spokój wszystko wróciło do normy a nawet lepiej.

od 50 tys km jest spokoj pozdrawiam
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




IPB Skin By Virteq