XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sprzegło ciężko chodzi :(
#1
Napisano 19:23, 09.04.2012
Kupiłem samochód jako nowy, sprzęgło z czasem chodzi coraz ciężej, bardzo mi to nie pasuje
Jeśli możecie to podpowiedzcie proszę co zrobić, naprawa doraźna, wymiana sprzęgła? W ASO czy gdzieś poza (może znacie dobrego mechanika z okolic Kliec?).
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam wszystkich!
#2
Napisano 20:23, 09.04.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#3
Napisano 20:41, 09.04.2012
Pzdr
#4
Napisano 20:45, 09.04.2012
Rzadko się zdarza, żeby usterka samego sprzęgła objawiała się tylko ciężką pracą na pedale.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5
Napisano 21:10, 09.04.2012
#6
Napisano 14:27, 10.04.2012
Nie mam ŻADNEGO doświadczenia w naprawach (kupiłem nowy), podpowiedzcie proszę jak się teraz zachować, jechać do ASO i płacić jak za zboże czy szukać pomocy gdzieś.... np. u Pana Kopcia o ile kolega telefon podrzucie
Za wszelką pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam
#7
Napisano 20:17, 10.04.2012
#8
Napisano 22:27, 10.04.2012
Dziękuje Wam koledzy za odzew. Odpowiadając na pytania: poza ciężko pracującym sprzęgłem nie ma żadnych innych objawów. Biegi wchodzą dobrze, nic nie szarpie, nie ślizga, wszystko ok.
Nie mam ŻADNEGO doświadczenia w naprawach (kupiłem nowy), podpowiedzcie proszę jak się teraz zachować, jechać do ASO i płacić jak za zboże czy szukać pomocy gdzieś.... np. u Pana Kopcia o ile kolega telefon podrzucie
Za wszelką pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam
Na pewno nie jedź do ASO bo zrobią nie tak żeby było dobrze tylko żebyś "dobrze" zapłacił. Jeszcze nie wiedzą co jest a już Ci sprzęgło chcą wymieniać. Jednemu koledze tutaj niedawno w ASO zapowiadali wymianę modulatora VSA za grube tysiące bo kontrolka się świeciła a to tylko bezpiecznik był spalony. Mi kiedyś zapowiadali, że jedyna sonda lambda jaka będzie działać to oryginalna za 1000zł a jak kupię inną to i tak wrócę po oryginał. Oczywiście kupiłem zamiennik identyczny z oryginalnym i jeździłem na nim 3 lata. Przykłady można mnożyć. Do ASO się jeździ na przeglądy i naprawy w czasie gwarancji, po gwarancji z daleka, chyba, że po części (o ile nie ma zamienników dobrej jakości)
Poszukaj mechanika z którego ktoś korzystał i był zadowolony.
Moim zdaniem pompa sprzęgła pierwsza do sprawdzenia - bardzo felerny element w HA VII. Cały wątek o tym jest tutaj (ja też w nim brałem udział jako "poszkodowany" przez ten feler )
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9
Napisano 09:33, 14.04.2012
#10
Napisano 10:05, 14.04.2012
Na początek posmaruj pompę sprzęgła w miejscu gdzie smarują co im skrzypiDziękuje Wam koledzy za odzew. Odpowiadając na pytania: poza ciężko pracującym sprzęgłem nie ma żadnych innych objawów. Biegi wchodzą dobrze, nic nie szarpie, nie ślizga, wszystko ok.
Nie mam ŻADNEGO doświadczenia w naprawach (kupiłem nowy), podpowiedzcie proszę jak się teraz zachować, jechać do ASO i płacić jak za zboże czy szukać pomocy gdzieś.... np. u Pana Kopcia o ile kolega telefon podrzucie
Za wszelką pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam
i siłownik sprzęgła pod maską który popycha łapę (miejsce styku)
Powinno chodzić trochę lżej
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych