Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprzegło ciężko chodzi :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 menago72

menago72
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Skarżysko-Kamienna
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 09.04.2012

Witam wszystkich, problem jak w temacie, przy czym przebieg jest tylko 97 tkm. W ASO mówią coś o docisku (?) lub innej doraźnej naprawie (która nie wiadomo ile posłuży) ale ponieważ i tak trzeba wszystko rozbierać (?) zalecają wymianę całego sprzęgła. Mówią też, że naprawa doraźna to 1000 zł a wymiana sprzęgła to w sumie 2000 zł.
Kupiłem samochód jako nowy, sprzęgło z czasem chodzi coraz ciężej, bardzo mi to nie pasuje :(
Jeśli możecie to podpowiedzcie proszę co zrobić, naprawa doraźna, wymiana sprzęgła? W ASO czy gdzieś poza (może znacie dobrego mechanika z okolic Kliec?).
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam wszystkich!
  • 0
160,7KM@6498rpm
186Nm@4758rpm
http://www.accordklu...pic.php?t=26654

#2 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:23, 09.04.2012

A masz jakiekolwiek inne objawy poza tym, że pedał naciska się coraz ciężej ?
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#3 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 09.04.2012

Moze predzej pompa sprzegla pada, bo dziwne zeby przy 100tys sprzeglo sie konczylo, chyba ze masz taka ciezka noge i bardzo duzo w korkach jezdzisz.
Pzdr
  • 0

#4 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:45, 09.04.2012

Właśnie to podejrzewam u kolegi. U mnie jak zaczynała skrzypieć to też na początku problem objawiał się ciężej chodzącym pedałem - smarowanie pompy likwidowało skrzypienie i pedał chodził też znacznie lżej. Niestety to pomagało tylko na jakiś czas, z każdym smarowaniem coraz krótszy aż pompa poszła do wymiany. Wiadomo - znany problem.

Rzadko się zdarza, żeby usterka samego sprzęgła objawiała się tylko ciężką pracą na pedale.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:10, 09.04.2012

w skarżysku to zdaje się że jakiś kopeć specjalizuje się w hondach, jak chcesz to mogę Ci załatwić nr. tel. do niego.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 menago72

menago72
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Skarżysko-Kamienna
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 10.04.2012

Dziękuje Wam koledzy za odzew. Odpowiadając na pytania: poza ciężko pracującym sprzęgłem nie ma żadnych innych objawów. Biegi wchodzą dobrze, nic nie szarpie, nie ślizga, wszystko ok.
Nie mam ŻADNEGO doświadczenia w naprawach (kupiłem nowy), podpowiedzcie proszę jak się teraz zachować, jechać do ASO i płacić jak za zboże czy szukać pomocy gdzieś.... np. u Pana Kopcia o ile kolega telefon podrzucie ;)
Za wszelką pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam
  • 0
160,7KM@6498rpm
186Nm@4758rpm
http://www.accordklu...pic.php?t=26654

#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:17, 10.04.2012

na pw Ci numer do niego napisałem, jak sam sobie nie poradzisz to dzwon do niego. i kumpel mówił żebyś nie gadaj przy nim pozytywnie o niemieckich samochodach bo nerwa złapie :mrgreen: , i nic na temat że z internetu coś tam się dowiedziałeś ale nie jesteś do końca pewny, i nic nie mów że sam coś grzebałeś :-P
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:27, 10.04.2012

Dziękuje Wam koledzy za odzew. Odpowiadając na pytania: poza ciężko pracującym sprzęgłem nie ma żadnych innych objawów. Biegi wchodzą dobrze, nic nie szarpie, nie ślizga, wszystko ok.
Nie mam ŻADNEGO doświadczenia w naprawach (kupiłem nowy), podpowiedzcie proszę jak się teraz zachować, jechać do ASO i płacić jak za zboże czy szukać pomocy gdzieś.... np. u Pana Kopcia o ile kolega telefon podrzucie ;)
Za wszelką pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam


Na pewno nie jedź do ASO bo zrobią nie tak żeby było dobrze tylko żebyś "dobrze" zapłacił. Jeszcze nie wiedzą co jest a już Ci sprzęgło chcą wymieniać. Jednemu koledze tutaj niedawno w ASO zapowiadali wymianę modulatora VSA za grube tysiące bo kontrolka się świeciła a to tylko bezpiecznik był spalony. Mi kiedyś zapowiadali, że jedyna sonda lambda jaka będzie działać to oryginalna za 1000zł a jak kupię inną to i tak wrócę po oryginał. Oczywiście kupiłem zamiennik identyczny z oryginalnym i jeździłem na nim 3 lata. Przykłady można mnożyć. Do ASO się jeździ na przeglądy i naprawy w czasie gwarancji, po gwarancji z daleka, chyba, że po części ;-) (o ile nie ma zamienników dobrej jakości)

Poszukaj mechanika z którego ktoś korzystał i był zadowolony.

Moim zdaniem pompa sprzęgła pierwsza do sprawdzenia - bardzo felerny element w HA VII. Cały wątek o tym jest tutaj (ja też w nim brałem udział jako "poszkodowany" przez ten feler :-( )
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#9 menago72

menago72
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Skarżysko-Kamienna
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 14.04.2012

klosz007, DZiękuję, ten link do wątku chyba się nie zamieścił :(
  • 0
160,7KM@6498rpm
186Nm@4758rpm
http://www.accordklu...pic.php?t=26654

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:05, 14.04.2012

Dziękuje Wam koledzy za odzew. Odpowiadając na pytania: poza ciężko pracującym sprzęgłem nie ma żadnych innych objawów. Biegi wchodzą dobrze, nic nie szarpie, nie ślizga, wszystko ok.
Nie mam ŻADNEGO doświadczenia w naprawach (kupiłem nowy), podpowiedzcie proszę jak się teraz zachować, jechać do ASO i płacić jak za zboże czy szukać pomocy gdzieś.... np. u Pana Kopcia o ile kolega telefon podrzucie ;)
Za wszelką pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam

Na początek posmaruj pompę sprzęgła w miejscu gdzie smarują co im skrzypi :j
i siłownik sprzęgła pod maską który popycha łapę (miejsce styku)
Powinno chodzić trochę lżej
  • 0
                       




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq