Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z kontrolką CHECK ENGINE


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Roni0127

Roni0127
  • Forumowicz
  • 55 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 22.04.2009

Witam!
Mój problem dotyczy pomarańczywej kontrolki CHECK ENGINE. Jak dotąd wszystko było OK ale kilka dni temu chciałem sprawdzić ciśnienie na tłokach. Odłączyłem fajki od świec a ponadto odłączyłem całą kopułkę od zasilania aby nipotrzebnie nie była pod prądem. Wykręciłem świece i po kolei sprawdzałem ciśnienie na każdym tłoku. Po sprawdzeniu ponownie wszysto poskładałem i kilkakrotnie sprawdziłem ale po odpaleniu silnika, zaczeła mi świecić ta nieszczęsna kontrolka CHECK ENGINE. Silnik chodzi bez zarzutu ale kontrolka świeci nadal do dzisiaj. Zakładam że to komputer odczytał odłączenia kopułki jako błąd i przez to wysłał sygnał o ewarii. I moje ptanko do panów. Jaka jest sekwencja kasowania błędów w Hondzie Accord 2.0 z 1999r. made in U.k. Proszę o pomoc bo nie mam cierpliwości patrzenia się na to pomarańczowe diabelstwo. Mam nadzieję że nie skażecie mnie na ASO :).

#2 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:13, 23.04.2009

Wyciągnij na chwilę bezpiecznik nr 13 (7,5) od strony pasażera

Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC


#3 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:17, 23.04.2009

proponuję zrobić reset komputera. potem przeprowadzić procedurę uczenia silnika wolnych obrotów (zimny silnik odpalić z wyłączonym odbiornikami prądu i zostawić do dwukrotnego załączenia się wentylatora chłodnicy).

a na przyszłość proponuję korzystać z opcji "szukaj".

[ Dodano: 2009-04-23, 08:25 ]

Wyciągnij na chwilę bezpiecznik nr 13 (7,5) od strony pasażera


a nie bezpiecznik nr 6 (ECU) w skrzynce wewnątrz samochodu od strony kierowcy?
ten który podałeś jest od zegarka i podtrzymywania pamięci.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:16, 23.04.2009

http://www.honda.cba.pl/reset_ecu.html http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html - to powinno pomoc

#5 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:25, 23.04.2009

http://www.honda.cba.pl/reset_ecu.html http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html - to powinno pomoc



ale kolega ma VI gen a nie V
jak już chcesz pomóc to chociaż przeczytaj proszę. :zolta:

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#6 Roni0127

Roni0127
  • Forumowicz
  • 55 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 28.04.2009

Witam! Z kontrolką już wszystko OK. Wyciągnięcie na chwilę zalecanego bezpiecznika nr 13 od strony pasażera pomogło. Teraz wszystkie kontrolki gasną wzorowo. Piękne dzięki. Aż milej się jedzie :-D




IPB Skin By Virteq