XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z kontrolką CHECK ENGINE
#1
Napisano 22:27, 22.04.2009
Mój problem dotyczy pomarańczywej kontrolki CHECK ENGINE. Jak dotąd wszystko było OK ale kilka dni temu chciałem sprawdzić ciśnienie na tłokach. Odłączyłem fajki od świec a ponadto odłączyłem całą kopułkę od zasilania aby nipotrzebnie nie była pod prądem. Wykręciłem świece i po kolei sprawdzałem ciśnienie na każdym tłoku. Po sprawdzeniu ponownie wszysto poskładałem i kilkakrotnie sprawdziłem ale po odpaleniu silnika, zaczeła mi świecić ta nieszczęsna kontrolka CHECK ENGINE. Silnik chodzi bez zarzutu ale kontrolka świeci nadal do dzisiaj. Zakładam że to komputer odczytał odłączenia kopułki jako błąd i przez to wysłał sygnał o ewarii. I moje ptanko do panów. Jaka jest sekwencja kasowania błędów w Hondzie Accord 2.0 z 1999r. made in U.k. Proszę o pomoc bo nie mam cierpliwości patrzenia się na to pomarańczowe diabelstwo. Mam nadzieję że nie skażecie mnie na ASO .
#2
Napisano 07:13, 23.04.2009
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#3
Napisano 07:17, 23.04.2009
a na przyszłość proponuję korzystać z opcji "szukaj".
[ Dodano: 2009-04-23, 08:25 ]
Wyciągnij na chwilę bezpiecznik nr 13 (7,5) od strony pasażera
a nie bezpiecznik nr 6 (ECU) w skrzynce wewnątrz samochodu od strony kierowcy?
ten który podałeś jest od zegarka i podtrzymywania pamięci.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:16, 23.04.2009
#5
Napisano 08:25, 23.04.2009
http://www.honda.cba.pl/reset_ecu.html http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html - to powinno pomoc
ale kolega ma VI gen a nie V
jak już chcesz pomóc to chociaż przeczytaj proszę.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#6
Napisano 12:13, 28.04.2009