Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

jakie sa objawy za słabej listwy ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:49, 05.04.2012

tak jak w temacie jak rozpoznac że listwa jest zasłaba wtryski?? jakie moga być objawy ,
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:55, 05.04.2012

Objawy zużycia listwy ?
- szarpie przy przełączaniu z PB na LPG
- nie ma mocy
- wtryskiwacze głośno chodzą
  • 0

#3 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:56, 05.04.2012

Objawy zużycia listwy ?
- szarpie przy przełączaniu z PB na LPG
- nie ma mocy
- wtryskiwacze głośno chodzą

chodzi mi o to że firma która załozyla gaz dała za słaba listwe i nie potrafi uciagnać mocy
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 18:01, 05.04.2012

chodzi mi o to że firma która załozyla gaz dała za słaba listwe i nie potrafi uciagnać mocy


Niech Ci wymieniają na inną jak coś z partolili
  • 0

#5 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:06, 05.04.2012

Niech Ci wymieniają na inną jak coś z partolili

tyle to wiem ale chciał bym poznać wasza opinie czy sam sobie stwarza problem
wiec tak zrobili mi gaz super zamontowany jestem mega zadowolony z montazu ale mysle ze listwa jest zasłaba , mówiłem panu że bedzie zasłaba to sie uparł że da rade , wiec tak jak ruszam z 1 biegu i dam mu palnik do odciecia 2 bieg tez go ciagne dośc mocno to instalka pika trzy razy głosno i automatycznie przelancza na bp i tak pozostaje dopuki sam nie przelacze na gaz , zatankowalem , pełna butle 38 litrów weszło i przejechałem 150km i została ostatnia dioda z 4 to chyba troche duzo pali bo jakieś 20 litrów , może jest to spowodowane że to nowa instalka i te pierwsze 1000km cza przejechać i do nich wrocić zeby dostroic instalke??
mam nadzieje że kto kolwiek zrozumiał tu coś co napisałem :-P
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#6 konzi

konzi
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 05.04.2012

west powinieneś sobie na nowej instalce dać na wstrzymanie z pałowaniem, musi sie instalacja ułożyć, głównie wtryski

co do szarpania i przełączania na gaz to jak masz końcówke butli i przyspieszasz to się gaz przemieszcza w butli i nie zasysa go jak trzeba, pewnie Ci na opak wsadzili zbiornik mam dokładnie tak samo jak mam końcówke gazu ale to już jest absolutna końcówka jeśli dzieje sie tak cały czas to musisz chyba gości porządnie opier....

strojenie po 1000km może zmienić dużo i nie dużo zależy jak bardzo trafili na początku ze strojeniem, nie wiem czy masz diode z rezerwą ale zakładając że masz jak u mnie 4 diody zielone i piąta czerwona od rezerwy to mnie po zapaleniu rezerwy jeszcze sie udaje dobrze pod 100km zrobić wszystko zależy jak masz skalibrowane
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:34, 05.04.2012

jesli ci się przełącza na PB przy pałowaniu to kolego ci ciśnienia nie trzyma reduktor - spadek ciśnienia
listwa jak nie wyrabia to fura nie ma mocy, szarpie
może się myle niech mnie experci od LPG poprawią

west powinieneś sobie na nowej instalce dać na wstrzymanie z pałowaniem


ja tam niczego nie oszczędzałem, gazownik słowem też nie wspominał, abym spokojnie jeździł
to o czym piszesz to właśnie powinno się jeździć przeróżnie aby wtryski się ułożyły ;-)

co to za instalacja?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:34, 05.04.2012

west powinieneś sobie na nowej instalce dać na wstrzymanie z pałowaniem, musi sie instalacja ułożyć, głównie wtryski

Panu już podziękujemy za opinie.

ełna butle 38 litrów weszło i przejechałem 150km i została ostatnia dioda z 4

Po prostu pewnie nie ustawiony wskaźnik poziomu. Żeby dokładnie ustawić trzeba się pobawić, a na takie rzeczy gazownicy nie zwracają uwagi bo to zabiera trochę czasu. Chociaż ostatnie wersje programów do Staga i LPGTECH maja opcje automatycznej kalibracji przy pierwszym tankowaniu

Napisz jak masz poszczególne podzespoły instalacji i pokaż zdjęcia spod maski.

Procedura kalibracji wygląda następująco: 
 
1.  Wcisnąć i trzymać przycisk centralki 
2.  Wyłączyć stacyjkę 
3.  Zwolnić przycisk centralki 
 
W  tym  momencie  sterownik  rozpoczyna  procedurę  kalibracji. Sygnalizowane  jest  to  seriami 
potrójnych krótkich mignięć diody stanu paliwa. 
Po zakończeniu tankowania, włączyć stacyjkę, kończąc tym samym procedurę kalibracji. Powodzenie 
kalibracji sygnalizowane jest przez płynne narastanie a później opadanie wskazania na linijce LED, od 
rezerwy  do  maksimum  i  z  powrotem (dwukrotnie). Jeśli kalibracja nie  zakończy się powodzeniem, 
wskazanie poziomu na linijce LED pięciokrotnie zmieni się rezerwy na maksimum.

  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:44, 05.04.2012

Albo przeoczyłem,albo powiedz co Ci założyli.Jaka listwa ? co do diod na wyświetlaczu to nie sugeruj się tym.Ja przy Stagu metodą prób i błędów przekręcając ręcznie szkiełko na wielozaworze w butli ustawiałem rezerwę ze dwa tygodnie po i przed tankowaniem.Zatankowałeś 38 l to przy jeździe w mieście i przy średnim spalaniu 12,5-13,5 l lpg powinieneś przejechać 280 km plus minus 5 km.Przy jeździe w trasie przy średnim spalaniu 10-11 l lpg powinieneś przejechać plus minus 340 km.Co do opcji pałowania na 1 biegu później drugim to na 1000 % regulacja instalacji do natychmiastowej poprawki-bo w Twoim przypadku nie ma mowy o końcówce gazu w zbiorniku (mówiłem nie sugeruj się diodami).Jeżeli natomiast masz mało gazu w zbiorniku i przełącza Ci się na gaz pomimo dobrze wyregulowanej instalacji to jak mówił Kolega wyżem możesz mieć zamontowaną butlę do jazdy na tzw.wstecznym.Wielozawór w butli powinien być bliżej tyłu auta od np.zamka,a nie od kanapy.
  • 0

#10 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:55, 05.04.2012

Zrobiłem pare takich startów i stało mi sie to 2 razy na 20 , na instalce mam przejechane dopiero 160km
Reduktor AC numer seryjny e867r01 4619
zbiornik BORMEGH t1a 2089 48litrow
Układ sterujacy STAG 300 e867r0 4289
listwa HANA e46tr01 0213
takie coś pisze w ksiazce gwar
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:02, 05.04.2012

West nie daj się prosić bo listwa Hana to jaka (symbole nic nie mówią) a jeżeli listwa jest dobra to tylko regulacja instalacji,jazda z gazownikiem i jego laptopem i zbieranie "kwadracików" map itp

http://www.drypa.pl/produkt1948.html
  • 0

#12 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:05, 05.04.2012

Pan powiedział że zielone zamontuje tyle wiem
choc chciałem niebieskie ale powiedział ze zielone dadza rade
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#13 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:08, 05.04.2012

Podsumowując
-sterownik Stag 300 (tylko jaka wersja?)
-reduktor AC R01
-wtryskiwacze Hana zielona

Do Twojego auta powinna być niebieska, bo przy 1.0bara obsłuży właśnie te 190KM. Pewnie wstawili zieloną, gdzie dla 190KM trzeba regulować ciśnienie w okolicach 1.2bara. R01 nie lubi wysokiego ciśnienia bo robią się spadki. Dlatego przełącza Ci na benzynę.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#14 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:09, 05.04.2012

I miał rację starczą na styk.Nie jestem gazownikiem i nie znam się na tym,ale w tabelce masz jasno napisane.Dlaczego,ja mam zamontowaną H2100 czerwoną (bo były najładniejsze?) West poproś szanownego Pana o zmianę listwy.
  • 0

#15 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:10, 05.04.2012

Do Twojego auta powinna być niebieska, bo przy 1.0bara obsłuży właśnie te 190KM. Pewnie wstawili zieloną, gdzie dla 190KM trzeba regulować ciśnienie w okolicach 1.2bara. R01 nie lubi wysokiego ciśnienia bo robią się spadki. Dlatego przełącza Ci na benzynę.

też własnie mysłe że wina jest po stronie zielonej listwy , mowiłem Panu ale sie uparł że da rade , bede go nekał aż zrobi jak sie nalerzy
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq