XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jakie sa objawy za słabej listwy ??
#1
Napisano 17:49, 05.04.2012
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 17:55, 05.04.2012
- szarpie przy przełączaniu z PB na LPG
- nie ma mocy
- wtryskiwacze głośno chodzą
#3
Napisano 17:56, 05.04.2012
chodzi mi o to że firma która załozyla gaz dała za słaba listwe i nie potrafi uciagnać mocyObjawy zużycia listwy ?
- szarpie przy przełączaniu z PB na LPG
- nie ma mocy
- wtryskiwacze głośno chodzą
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#4 Guest_Wilu_*
Napisano 18:01, 05.04.2012
chodzi mi o to że firma która załozyla gaz dała za słaba listwe i nie potrafi uciagnać mocy
Niech Ci wymieniają na inną jak coś z partolili
#5
Napisano 18:06, 05.04.2012
tyle to wiem ale chciał bym poznać wasza opinie czy sam sobie stwarza problemNiech Ci wymieniają na inną jak coś z partolili
wiec tak zrobili mi gaz super zamontowany jestem mega zadowolony z montazu ale mysle ze listwa jest zasłaba , mówiłem panu że bedzie zasłaba to sie uparł że da rade , wiec tak jak ruszam z 1 biegu i dam mu palnik do odciecia 2 bieg tez go ciagne dośc mocno to instalka pika trzy razy głosno i automatycznie przelancza na bp i tak pozostaje dopuki sam nie przelacze na gaz , zatankowalem , pełna butle 38 litrów weszło i przejechałem 150km i została ostatnia dioda z 4 to chyba troche duzo pali bo jakieś 20 litrów , może jest to spowodowane że to nowa instalka i te pierwsze 1000km cza przejechać i do nich wrocić zeby dostroic instalke??
mam nadzieje że kto kolwiek zrozumiał tu coś co napisałem
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#6
Napisano 18:38, 05.04.2012
co do szarpania i przełączania na gaz to jak masz końcówke butli i przyspieszasz to się gaz przemieszcza w butli i nie zasysa go jak trzeba, pewnie Ci na opak wsadzili zbiornik mam dokładnie tak samo jak mam końcówke gazu ale to już jest absolutna końcówka jeśli dzieje sie tak cały czas to musisz chyba gości porządnie opier....
strojenie po 1000km może zmienić dużo i nie dużo zależy jak bardzo trafili na początku ze strojeniem, nie wiem czy masz diode z rezerwą ale zakładając że masz jak u mnie 4 diody zielone i piąta czerwona od rezerwy to mnie po zapaleniu rezerwy jeszcze sie udaje dobrze pod 100km zrobić wszystko zależy jak masz skalibrowane
#7
Napisano 19:34, 05.04.2012
listwa jak nie wyrabia to fura nie ma mocy, szarpie
może się myle niech mnie experci od LPG poprawią
west powinieneś sobie na nowej instalce dać na wstrzymanie z pałowaniem
ja tam niczego nie oszczędzałem, gazownik słowem też nie wspominał, abym spokojnie jeździł
to o czym piszesz to właśnie powinno się jeździć przeróżnie aby wtryski się ułożyły
co to za instalacja?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 19:34, 05.04.2012
Panu już podziękujemy za opinie.west powinieneś sobie na nowej instalce dać na wstrzymanie z pałowaniem, musi sie instalacja ułożyć, głównie wtryski
Po prostu pewnie nie ustawiony wskaźnik poziomu. Żeby dokładnie ustawić trzeba się pobawić, a na takie rzeczy gazownicy nie zwracają uwagi bo to zabiera trochę czasu. Chociaż ostatnie wersje programów do Staga i LPGTECH maja opcje automatycznej kalibracji przy pierwszym tankowaniuełna butle 38 litrów weszło i przejechałem 150km i została ostatnia dioda z 4
Napisz jak masz poszczególne podzespoły instalacji i pokaż zdjęcia spod maski.
Procedura kalibracji wygląda następująco: 1. Wcisnąć i trzymać przycisk centralki 2. Wyłączyć stacyjkę 3. Zwolnić przycisk centralki W tym momencie sterownik rozpoczyna procedurę kalibracji. Sygnalizowane jest to seriami potrójnych krótkich mignięć diody stanu paliwa. Po zakończeniu tankowania, włączyć stacyjkę, kończąc tym samym procedurę kalibracji. Powodzenie kalibracji sygnalizowane jest przez płynne narastanie a później opadanie wskazania na linijce LED, od rezerwy do maksimum i z powrotem (dwukrotnie). Jeśli kalibracja nie zakończy się powodzeniem, wskazanie poziomu na linijce LED pięciokrotnie zmieni się rezerwy na maksimum.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 19:44, 05.04.2012
#10
Napisano 19:55, 05.04.2012
Reduktor AC numer seryjny e867r01 4619
zbiornik BORMEGH t1a 2089 48litrow
Układ sterujacy STAG 300 e867r0 4289
listwa HANA e46tr01 0213
takie coś pisze w ksiazce gwar
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#11
Napisano 20:02, 05.04.2012
http://www.drypa.pl/produkt1948.html
#12
Napisano 20:05, 05.04.2012
choc chciałem niebieskie ale powiedział ze zielone dadza rade
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#13
Napisano 20:08, 05.04.2012
-sterownik Stag 300 (tylko jaka wersja?)
-reduktor AC R01
-wtryskiwacze Hana zielona
Do Twojego auta powinna być niebieska, bo przy 1.0bara obsłuży właśnie te 190KM. Pewnie wstawili zieloną, gdzie dla 190KM trzeba regulować ciśnienie w okolicach 1.2bara. R01 nie lubi wysokiego ciśnienia bo robią się spadki. Dlatego przełącza Ci na benzynę.
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 20:09, 05.04.2012
#15
Napisano 20:10, 05.04.2012
też własnie mysłe że wina jest po stronie zielonej listwy , mowiłem Panu ale sie uparł że da rade , bede go nekał aż zrobi jak sie nalerzyDo Twojego auta powinna być niebieska, bo przy 1.0bara obsłuży właśnie te 190KM. Pewnie wstawili zieloną, gdzie dla 190KM trzeba regulować ciśnienie w okolicach 1.2bara. R01 nie lubi wysokiego ciśnienia bo robią się spadki. Dlatego przełącza Ci na benzynę.
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych