XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
i-VTEC w silnikach Hondy
#16
Napisano 13:05, 23.04.2009
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#17
Napisano 19:12, 23.04.2009
u mnie fałda załącza sie circa 5-5,5k obrotow, odcinka przy 7,5k, takze przy ciagnieciu do 7k i zmianie biegow nie spadamy z vtec
U mnie na wykresie z hamowni odcinka jest na 7500 obr z malutkim kawałkiem
#18
Napisano 22:05, 23.04.2009
Dziś pobawiłem się vtec-kiem i rzeczywiście w silniku K24A3 załącza się prz 6k RPM. Niestety przy przejściu z 3 na 4 bieg lub z 4 na 5 spada z fałdy. Obniżenie włączenia VTEC'a z 6000 do 4800 RPM znacznie by pomogło i jazda byłaby nieziemska (jak dla mnie). Dziwię się że że na to nie wpadli ludzie od hondy. Jedyne wytłumaczenie to to, że żyjemy w Europie i zieloni się wszystkiego czepiają.
Zastanawiałem się czy kupić hanie z silnikiem 2 litry czy 2,4. Dziś już wiem i wszystkim mówię - olać spalanie w mieście i brać 2,4 (no chyba że ktoś chce się bawić w tuning). Gdbym wziął 2l dziś bym żałował. I ten dźwięk silnika przy 5k - 7k RPM - po prostu poezja dla uszu - jak ja go lubię.
#19
Napisano 07:31, 24.04.2009
[b]Dziś pobawiłem się vtec-kiem i rzeczywiście w silniku K24A3 załącza się prz 6k RPM. Niestety przy przejściu z 3 na 4 bieg lub z 4 na 5 spada z fałdy. Obniżenie włączenia VTEC'a z 6000 do 4800 RPM znacznie by pomogło i jazda byłaby nieziemska (jak dla mnie). Dziwię się że że na to nie wpadli ludzie od hondy. Jedyne wytłumaczenie to to, że żyjemy w Europie i zieloni się wszystkiego czepiają.
A przy przejściu z 1 na 2 i 2 na 3 Ci nie spada z fałdy? Też spada, w żadnym zakresie nie ma szans na utrzymanie się na vtecu :-/ Przy zmianie biegu na kolejny ciągnąc aż do odcinki obroty spadają na 4500-5000 rpm., a później znów od 6000rpm zaczyna się jazda.
Nie jestem pewnien czy S100 stosuje się do K24A3. Zadzwoń np. do ecu-performance i wszystkiego się dowiesz
#20
Napisano 08:30, 24.04.2009
http://ecu-performance.com.pl/
lub
http://www.strojenia.pl/
Do takich drobnych modyfikacji w zupełności wystarczy Wam Crome (=S100) od Rysia ze strojenia.pl. Poza zmiana punktu zalaczania VTEC'a mozna ustawić coś takiego ze jak wciska sie gaz do dech to VTEC zalaczy sie powiedzmy przy 4k, a jak sie cisnie delikatnie to powiedzmy przy 6k. Shift light to tez fajny bajer ale w Crome chyba nie dostepny
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#21
Napisano 13:16, 24.04.2009
W warszawie i okolicy sa dwie opcje:
http://ecu-performance.com.pl/
lub
http://www.strojenia.pl/
Do takich drobnych modyfikacji w zupełności wystarczy Wam Crome (=S100) od Rysia ze strojenia.pl. Poza zmiana punktu zalaczania VTEC'a mozna ustawić coś takiego ze jak wciska sie gaz do dech to VTEC zalaczy sie powiedzmy przy 4k, a jak sie cisnie delikatnie to powiedzmy przy 6k. Shift light to tez fajny bajer ale w Crome chyba nie dostepny
Mam pytanko (może głupie) ale co to jst Shift light i jak to działa?
Irek Sz.
AccoVII - AMS 0W20; CR-V III - AMS 0W30; Civic VIII - AMS 0W30; Moto Honda Shadow Spirit VT750 - AMS MOTO 10W40
#22
Napisano 13:23, 24.04.2009
Coś takiego z opisem:Mam pytanko (może głupie) ale co to jst Shift light i jak to działa?
http://moto.allegro....hift_light.html
#23
Napisano 20:24, 28.04.2009
W warszawie i okolicy sa dwie opcje:
http://ecu-performance.com.pl/
lub
http://www.strojenia.pl/
Do takich drobnych modyfikacji w zupełności wystarczy Wam Crome (=S100) od Rysia ze strojenia.pl. Poza zmiana punktu zalaczania VTEC'a mozna ustawić coś takiego ze jak wciska sie gaz do dech to VTEC zalaczy sie powiedzmy przy 4k, a jak sie cisnie delikatnie to powiedzmy przy 6k. Shift light to tez fajny bajer ale w Crome chyba nie dostepny
Mam CL9 z silnikiem K24A3 i ostatnio dowiadywałem się jak można obniżyć załączenia VTEC'a wynalazkami HONDAT'y. Niestety okazało się że S100 oraz S200 nie wchodzą w grę i potrzebyny reflash komputera a w zasadzie wymiana komputera na nowy co kosztuje w ecu-performance circa 6,5 tysiaka. Jestem ogromnie rozczarowany, zły na "fachowców" od Hondy no i niestety nie stać mnie Muszę się jeszcze dowiedzieć ile by to stało w STROJENIA.PL
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:57, 10.05.2009
W R20A3 vtec załącza się ok. 4500rpm a odcina coś koło 7000rpm.
Trochę krótko działa vtec w K24A3. Ciekawe jak w VIII 2,4. Tam siedzi K24Z3.
A my w wersji VIII w 2.0 benzynie to co mamy? Sorry ale zielono mi i z forum dopiero sie zapoznaje.
Pozdrawiam, Huwi
#25
Napisano 23:59, 10.05.2009
#26
Napisano 00:06, 11.05.2009
Dzis mi Pawelsky pokazywal.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#27
Napisano 05:32, 11.05.2009
#28
Napisano 08:10, 11.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#29
Napisano 14:16, 11.05.2009
No właśnie R20A3.W R20A3 vtec załącza się ok. 4500rpm a odcina coś koło 7000rpm.
Trochę krótko działa vtec w K24A3. Ciekawe jak w VIII 2,4. Tam siedzi K24Z3.
A my w wersji VIII w 2.0 benzynie to co mamy? Sorry ale zielono mi i z forum dopiero sie zapoznaje.
Pozdrawiam, Huwi
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#30
Napisano 14:48, 11.05.2009
Pozdrawiam!