XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brembo czy ATE?
#32
Napisano 09:37, 30.05.2012
sserek25, brembo mam na przodzie od 2 lat jak kupiłem auto z forum, klocki są ferrodo premiere, nie narzekam na hamowanie, nie wiem ile w tym prawdy, ale co niektórzy narzekali, że potrafiły się krzywić, ale wiadomo że to też nie koniecznie musi być wina tarczy do końca. U mnie jest w porządku nic nie bije i nie trze się więc od siebie mogę polecić.
Akurat te tarcze co masz to przetaczalem na samochodzie bo po 5 tys zaczely bic. Ale jak piszesz po przetoczeniu nic sie juz nie dzieje.
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#33
Napisano 14:56, 30.05.2012
dokładnie bo w hamulcach najważniejsze jest aby nie piszczały i nie skrzypiały- reszta to rzeczy drugoplanowe
..a po 5 tyś trzeba ściągać zwichrowane tarcze .. co swego czasu często miało miejsce w gładkich brembo
..ale przez ten okres nawet nie pisnęły
#34
Napisano 15:00, 30.05.2012
też trafiłem na tą tragiczną partię tarczyNajważniejsze jest żeby po 5 tyś nie ściągać zwichrowanych tarcz .. co swego czasu miało często miejsce w gładkich brembo
#35
Napisano 15:40, 30.05.2012
Niestety z opinii wynika, że ta partia jeszcze się nie skończyła...też trafiłem na tą tragiczną partię tarczyNajważniejsze jest żeby po 5 tyś nie ściągać zwichrowanych tarcz .. co swego czasu miało często miejsce w gładkich brembo
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#36
Napisano 19:53, 30.05.2012
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:05, 26.06.2012
#38
Napisano 09:49, 26.06.2012
Najlepiej zweryfikować czy dostało się oryginalny produkt czy nie - jest do tego narzędzie Ate w które nalezy wpisać kod z pudełka zachowując wszystkie nawiasy i duże litery. Jeżeli okazało by się, że produkt jest nieoryginalny najlepiej skontaktować się z Ate (panią Magdaleną Wójcik-Klich). Narzędzie do sprawdzenia oryginalności znajduje się w poniższym linku http://www.ate.de/ge...ifyForm_en.htmlKiedyś oryginały ATE były bardzo dobre, ale teraz rynek zalany jest podróbkami i lepiej uważać
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#39
Napisano 17:47, 26.06.2012
Sprawdziłem - potwierdzam, rzeczywiście działa.Narzędzie do sprawdzenia oryginalności znajduje się w poniższym linku http://www.ate.de/ge...ifyForm_en.html
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#40
Napisano 15:27, 25.07.2012
dokładnie bo w hamulcach najważniejsze jest aby nie piszczały i nie skrzypiały- reszta to rzeczy drugoplanowe
Kolego, to że auto się zatrzymuje na zawołanie to według mnie powinien być standard po zakupie nowych klocków hamulcowych... a często ludzie kupując elementy układu hamulcowego pytają właśnie o sprawy drugorzędne, którymi produkty się różnią, dlatego o tym wspomniałem.
#41
Napisano 21:03, 25.07.2012
BREMBO bazuje na marce i niestety coraz więcej bubli wychodzi
#42
Napisano 21:12, 05.09.2012
Najważniejsza sprawa to właściwy montaż, każda z tych firm daje radę pod warunkiem że montaż będzie odpowiednio przeprowadzony, Oczywiście nie są to firmy które robią najlepsze na świecie heble ale koszt ich także nie jest wielki. Wystrzegajcie się tanizny, te 3 firmy śmialo się sprawdzą. Należy jednak pamiętać także o świeżym i porządnym płynie w układzie. Tutaj znakomicie sprawdza się pod względem parametrów i ceny ate typ 200
#43
Napisano 12:19, 10.10.2012
http://moto.allegro....2677292556.html
http://moto.allegro....2630359458.html
#44
Napisano 12:41, 10.10.2012
Te drugie nie są do Twojego samochodu..
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#45
Napisano 12:47, 10.10.2012
Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych