Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Brembo czy ATE?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#31 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:56, 30.05.2012

dokładnie bo w hamulcach najważniejsze jest aby nie piszczały i nie skrzypiały- reszta to rzeczy drugoplanowe :ok
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#32 Yogas

Yogas
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:37, 30.05.2012

sserek25, brembo mam na przodzie od 2 lat jak kupiłem auto z forum, klocki są ferrodo premiere, nie narzekam na hamowanie, nie wiem ile w tym prawdy, ale co niektórzy narzekali, że potrafiły się krzywić, ale wiadomo że to też nie koniecznie musi być wina tarczy do końca. U mnie jest w porządku nic nie bije i nie trze się więc od siebie mogę polecić.


Akurat te tarcze co masz to przetaczalem na samochodzie bo po 5 tys zaczely bic. Ale jak piszesz po przetoczeniu nic sie juz nie dzieje.
  • 0

Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:


#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:56, 30.05.2012

dokładnie bo w hamulcach najważniejsze jest aby nie piszczały i nie skrzypiały- reszta to rzeczy drugoplanowe :ok


..a po 5 tyś trzeba ściągać zwichrowane tarcze .. :-P co swego czasu często miało miejsce w gładkich brembo
..ale przez ten okres nawet nie pisnęły :lol:
  • 0
                       

#34 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:00, 30.05.2012

Najważniejsze jest żeby po 5 tyś nie ściągać zwichrowanych tarcz .. co swego czasu miało często miejsce w gładkich brembo

też trafiłem na tą tragiczną partię tarczy :k
  • 0

#35 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:40, 30.05.2012

Najważniejsze jest żeby po 5 tyś nie ściągać zwichrowanych tarcz .. co swego czasu miało często miejsce w gładkich brembo

też trafiłem na tą tragiczną partię tarczy :k

Niestety z opinii wynika, że ta partia jeszcze się nie skończyła...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#36 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:53, 30.05.2012

Ja z przodu założyłem tarcze ATE gładkie + mocniejsze klocki. Przy montażu bicie dużo poniżej dopuszczalnych wartości. Przejechałem ponad 5 kkm i nic, ale to absolutnie nic się nie dzieje póki co.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#37 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:05, 26.06.2012

Ta "partia" Brebo, co się wichrują trwa już od 15 lat i pochodzi z Polski z okolic... Częstochowy :B . Kiedyś oryginały ATE były bardzo dobre, ale teraz rynek zalany jest podróbkami i lepiej uważać. Ja u siebie mam tarcze EBC Turbo Groove + klocki EBC Green Stuff i to jakoś daje radę.
  • 0

#38 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:49, 26.06.2012

Kiedyś oryginały ATE były bardzo dobre, ale teraz rynek zalany jest podróbkami i lepiej uważać

Najlepiej zweryfikować czy dostało się oryginalny produkt czy nie - jest do tego narzędzie Ate w które nalezy wpisać kod z pudełka zachowując wszystkie nawiasy i duże litery. Jeżeli okazało by się, że produkt jest nieoryginalny najlepiej skontaktować się z Ate (panią Magdaleną Wójcik-Klich). Narzędzie do sprawdzenia oryginalności znajduje się w poniższym linku http://www.ate.de/ge...ifyForm_en.html
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#39 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:47, 26.06.2012

Narzędzie do sprawdzenia oryginalności znajduje się w poniższym linku http://www.ate.de/ge...ifyForm_en.html

Sprawdziłem - potwierdzam, rzeczywiście działa.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#40 milky

milky
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 25.07.2012

dokładnie bo w hamulcach najważniejsze jest aby nie piszczały i nie skrzypiały- reszta to rzeczy drugoplanowe :ok


Kolego, to że auto się zatrzymuje na zawołanie to według mnie powinien być standard po zakupie nowych klocków hamulcowych... a często ludzie kupując elementy układu hamulcowego pytają właśnie o sprawy drugorzędne, którymi produkty się różnią, dlatego o tym wspomniałem.

:B
  • 0

#41 drevan

drevan
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:K20
  • Wersja:Absolute
  • KM:brak
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:RN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 25.07.2012

też miałem dylemat i początkowo chciałem kupić cały zestaw ATE - w rezultacie padło na BOSCHa ponieważ, po pierwsze: dostałem dobrą cenę, po drugie BOSCH od jakiegoś czasu sam produkuje podzespoły (już nie jest pakowaczem jak kiedyś)

BREMBO bazuje na marce i niestety coraz więcej bubli wychodzi
  • 0

#42 elemenateur

elemenateur
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:12, 05.09.2012

wadliwa partia brembo była, brembo się do tego przyznało. Sprzedajemy zarówno ate,trw jak i brembo baaardzo dużo i mogę Wam powiedzieć jedno.
Najważniejsza sprawa to właściwy montaż, każda z tych firm daje radę pod warunkiem że montaż będzie odpowiednio przeprowadzony, Oczywiście nie są to firmy które robią najlepsze na świecie heble ale koszt ich także nie jest wielki. Wystrzegajcie się tanizny, te 3 firmy śmialo się sprawdzą. Należy jednak pamiętać także o świeżym i porządnym płynie w układzie. Tutaj znakomicie sprawdza się pod względem parametrów i ceny ate typ 200
  • 0

#43 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 10.10.2012

Witam. Co sądzicie o tych hamulcach?
http://moto.allegro....2677292556.html
http://moto.allegro....2630359458.html
  • 0

#44 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:41, 10.10.2012

Te pierwsze ścierają się szybciej niż klocki (to jest typowy polski NONAME...)

Te drugie nie są do Twojego samochodu..
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#45 Einstein

Einstein
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań/Włocławek
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 10.10.2012

ATE zdecydowanie - Brembo się popsulo
  • 0

Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ


 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq