Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problemy z odpalaniem na ciepło


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:02, 21.04.2009

Witam
Mam spory problem z odpalaniem swojej HA 1.8 vtec z 2000 roku, ale po kolei. Na zimno pali bardzo dobrze. Na ciepło odpala ale po chwili gaśnie. Po ponownym odpaleniu i wciśnięciu pedału gazu wkręca się na 2 tys i gaśnie. Gdy jakimś cudem ruszę z miejsca albo silnik zgaśnie podczas jazdy albo nie trzyma jałowych obrotów i gaśnie. Próby z odpięciem klem z akumulatora lub wyjęciem odpowiedniego bezpiecznika nie pomagają. Czasami podczas jazdy zapala mi się pomarańczowa kontrolka od silnika. Obroty jałowe na ciepło to 0,5 tys, przepustnica i silniczek krokowy czysty.

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:09, 21.04.2009

A może katalizator padnięty :?:

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:20, 21.04.2009

Filtr i/lub pompa paliwa?

Do zobaczenia na trasie.


#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:29, 21.04.2009

Zamiast urządzać zgadywankę proponuję samodiagnostyke i odczytanie kodu błędu -silnik sam zamelduje co go boli. A kasując ciagle wskazanie diagnostyki-nie rozwiążesz problemu.

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:16, 22.04.2009

Zrobiłem dziś samodiagnostyke i okazało się że w pamięci ECU nie ma zapisanych kodów błędów tzn po przekręceniu kluczyka kontrolka "Check Engine" świeci ciągłym światłem. Problemy z odpalaniem pojawiają też czasami na zimno. Nie pozostaje mi nic innego jak wizyta u elektryka?

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:49, 22.04.2009

No bo Kolego wyczyściłeś tę pamięć odpinając akumulator. Pozostaje jeździć aż check engine znów zaświeci żeby odczytać. Ale wizyta u elektryka nie zaszkodzi-niech sprawdzi stacyjkę. Może ona cos przerywa i wypadają zapłony co powoduje gaśniecie silnika i wyrzucanie błędu (wiem, że była akcja serwisowa na stacyjkę). Ale to wrózenie z fusów...

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:14, 29.04.2009

Dzięki za pomoc, okazało się że problemem była stacyjka. Koszt naprawy u elektryka to 120 zł. Ale mam następne problemy z obrotami które na ciepło wynoszą ok 0,5 tyś i z temperaturą silnika która gwałtownie wzrasta.Silnik po odpaleniu pracuje nierówno. Silniczek krokowy/ przepustnica czyste, późniejszy reset zrobiony.

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:55, 29.04.2009

i z temperaturą silnika która gwałtownie wzrasta.

Kupuj termostat i wymieniaj w ciemno. Taka słabostka Accordów, ja już mam wymieniony.

Do zobaczenia na trasie.


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:17, 30.04.2009

W międzyczasie zaświecił mi się Check Engine, zrobiłem samodiagnostyke i okazało się że mam błąd nr. 1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa. Muszę wymienić sondę, tylko mam pytanie ilu pinowa jest kostka od lambdy?? Dodam tylko że mam wersje z przed liftu czyli mam 1 sondę.

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:14, 30.04.2009

Nie kupuj tylko jakiegos uniwersalnego Boscha. Lepiej kupić NTK dedykowaną (juz z gotową wtyczką -ale droższą) albo NTK bez wtyczki-tańsza ale jest zabawa z jej podłaczeniem. Sondy:
MaxLife RULEZ !!!




IPB Skin By Virteq