XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpie za kierownice (filmik) - Rozwiązane
#31
Napisano 22:05, 31.03.2012
EDIT
Byłem na szarpakach. Z góry polecam diagnostę na Przestrzennej. Opowiedziałem mu co jest, to od razu wiedział czego szukać. Do sedna sprawy, nie ma nic złego w zawiasie, amory ok, wahacze i wszelkie sworznie OK... zero luzów, tylko jeden werdykt - wyrobione poduchy drążka reakcyjnego, i to obydwie. Ale znalezione, dogłębnie zbadamy w sobotę, jak zdejmę osłonę plastikową, co by oblukać je od przodu.
EDIT 2
Dziś z racji wolnego dnia zdjąłem osłonę plastikową i ponownie wybrałem się na stacje diagnostyczną. To ewidentnie te poduchy. Od razu zajechałem do ASO by zakupić komplet - 185zł koszt całkowity, czyli po 2 poduchy na stronę.
I teraz najlepsze, od godz. 15:00 wraz z chłopakiem mojej siostry zabraliśmy się za rozkręcanie zawiechy. Na pierwszy rzut lewa strona. Od razu napisze ze nie było łatwo, wręcz piekielnie trudno. :-/ Na początku zabraliśmy się za wykręcenie śrub, które trzymają drążek reakcyjny z dolnym wahaczem poprzecznym.
Okazało się, że te śruby sa piekielnie zapieczone, po 4h walki z jedną, na drugiej już sobie darowaliśmy. Wniosek końcowy był następujący - tych śrub najlepiej w ogóle nie ruszać. One prawdopodobnie nigdy nie były ruszane od fabryki, odkręcenie ich po 12 latach eksploatacji auta jest prawie nie możliwe. Strata czasu i nerwów.
Była tylko jedna możliwość, należało porozkręcać wszystko co możliwe. Czyli porozkręcać drążki kierownicze, łączniki stab., sworzeń wahacza górnego, sworzeń dolny, widełki od amorka (oczywiście po uprzednim jego zabezpieczeniu), wahacz poprzeczny i dopiero wtedy należy wyjąć go wraz z drążkiem reakcyjnym. Wymienić poduchy i już można składać.
Ale od razu napisze, że stare tuleje (poduchy) są masakrycznie sprasowane. Po takim zabiegu nie jest łatwo ponownie to skręcić.
Pewnie po takiej wymianie trzeba będzie zrobić na nowo zbieżność oraz geometrie.
Z racji dużo komplikacji i trudności w rozłożeniu tego i złożeniu z powrotem zeszło nam do 22:00. I to na razie jedną stronę. Jutro druga i raczej pójdzie nam o wiele szybciej. Bagaż doświadczeń jest teraz ogromny Oczywiście zdam relacje zaraz po pierwszej przejażdżce na nowych tulejach. Jeśli będzie zainteresowanie spore, to jutro mogę porobić lepsze fotki i zrobić manuala.
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#32
Napisano 06:14, 01.04.2012
to jutro mogę porobić lepsze fotki i zrobić manuala.
zrób
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#34
Napisano 20:21, 01.04.2012
Ogółem po 12 latach operacja obowiązkowa. Te stare poduchy były po prostu sprasowane. To musiało wpływać na drążki, tulejki, wahacze oraz na samą przekładnie, która już swoje lata ma i nie ukrywajmy, nie działa tak super jak kiedyś. Więc dla wszystkich którzy myślą, że takie zachowanie przedstawione na załączonych filmikach jest normalne w naszych Acco - proponuje sprawdzić ponownie zawieszenie.
Aktualnie pozostało tylko ściąganie przez opony. I to już sporadycznie, szczególnie na wybojach i w koleinach (i tu polecam ul.Struga na przejażdżki)
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#35
Napisano 19:25, 02.04.2012
#36
Napisano 19:26, 02.04.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#37
Napisano 21:57, 02.04.2012
marcoaccord - pytałem się kolegi Pejota o takie tuleje i są, wiec musisz zagadać.
EDIT:
Link do manuala
http://www.accordklu...pic.php?t=31341
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#38
Napisano 10:54, 03.04.2012
#39
Napisano 16:33, 03.04.2012
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#40
Napisano 21:06, 03.04.2012
PS: filmik dla porównania poproszę
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#41
Napisano 21:17, 03.04.2012
A co do samej niby błahej sprawy... to nie powiedział bym. Żeby to wymienić trzeba było wywalić cały dolny wahacz. Po za tym sprawę zauważyłem już rok temu, a gdy jechałem na sprawdzenie do ASO to oczywiście "wszystko ok w zawieszeniu". Później zajechałem obok do diagnosty, przejechał się - i tez "wszystko ok", "problemu nie widać". No to kurde kto tu w tym mieście jest specjalistą Diagnostyk czy użytkownik auta?? Jak to się dzieje, że wszyscy ignorują problem, żeby tylko mieć mniej roboty albo nie tracić czasu na szukanie?? Przecież to już nie era Polonezów. A najlepsze jest to, że w innych autach jest gorzej, i ludzie z tym jeżdżą, i jak mówię że u mnie coś się dzieje, to słyszę tylko że jestem przewrażliwiony i mam schizę na punkcie tego auta No i w końcu posypało się to tak, że gość mi to znalazł. Żenujące, ale cóż poradzić
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#42
Napisano 22:17, 03.04.2012
#43
Napisano 11:27, 10.04.2012
byłem jednym z wątpiących. (nadal uważam, że na filmie mało widać )
fanie, że są tacy "drążyciele" jak ty!
Andrzej
Nie staraj się zrozumieć wszystkiego, bo wszystko stanie się niezrozumiałe.
#44
Napisano 12:26, 10.04.2012
(nadal uważam, że na filmie mało widać )
No i masz racje. Filmik nigdy nie pokaże tego, czego można poczuć tylko podczas jazdy.
Dzięki za uznanie. Temat uznam za całkowicie ogarnięty gdy już uporam się z maglem i powymieniam drążki i końcówki.
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#45
Napisano 12:27, 10.04.2012
Jak to się dzieje, że wszyscy ignorują problem, żeby tylko mieć mniej roboty albo nie tracić czasu na szukanie??
No właśnie z tego powodu. Po co mają zmarnować kilka godzin na szukanie, jak w tym czasie mogą wymienić oleje, kilka filtrów, jakieś hamulce. Roboty proste i szybkie. A kasa leci
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych