XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpie za kierownice (filmik) - Rozwiązane
#46
Napisano 22:17, 25.04.2012
Jutro ugadałem się ze znajomym diagnostą. Może on coś poradzi. Nie po to kupiłem to auto, żeby znowu się z tym męczyć.
Fotki poglądowe i wykres (trudno rozczytać ale dacie radę )
Na czerwono są zaznaczone to co w prostokącie [-0.40°]
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#47
Napisano 07:05, 26.04.2012
http://www.accordklu...ghlight=wykresy
w szkole orłem nie bylem, ale czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego u nich w setnych stopniach są wartości powyżej 60?
przecież 60' to = 1,00*
i dane fabryczne też się różnią z tymi wykresami zamieszczonymi w temacie wyżej, chyba że źle pacze
mówiłem - jedź do 6 atmosfer
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#48
Napisano 16:26, 26.04.2012
śruby dać nowe
może ktoś ma ich wymiary to kupisz w "żelaznym" sklepie i pojedziesz do diagnosty
w szkole orłem nie bylem, ale czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego u nich w setnych stopniach są wartości powyżej 60?
przecież 60' to = 1,00*
masz rację
ALE aby to uprościć i aby to było bardziej "ludzkie" pomiar kątowy w sekundach został zapisany w stopniach dziesiętnych
#49
Napisano 18:10, 26.04.2012
#50
Napisano 18:41, 26.04.2012
Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale skoro tyl byl rozbiezny przed wymiana drazkow z przodu, to dlaczego przed wymiana auta tez nie ściągało?
No właśnie tez tego nie czaje. Tuleje wyrąbane, tył nie ustawiony a auto jechało prosto. Genialne
Fakt, mogłem podjechać do 6atmosfer, ale ja co dziennie potrzebuje tego auta, a ostatnio mam strasznie napięty terminarz. Dlatego podjechałem do "najbliższego" punktu ustawiania zbieżności. No i dzisiaj ogarnąłem to, podjechałem do znajomego diagnosty, ustawił elegancko. Kiera prosto, auto idzie równo, tak jak przed ingerencją.
Ogółem nic nie puka, nie stuka, ciśnienia sprawdzone, nie ma już tego pukania na maglu, auto reaguje błyskawicznie. Jeszcze trochę mnie wkurza to ściąganie, ale wiadomo, u nas koleiny to co chwile są. Ale to ogarnę może na następną wiosnę.
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#51
Napisano 08:16, 27.04.2012
No i dzisiaj ogarnąłem to, podjechałem do znajomego diagnosty, ustawił elegancko. Kiera prosto, auto idzie równo, tak jak przed ingerencją.
Jeszcze trochę mnie wkurza to ściąganie, ale wiadomo, u nas koleiny to co chwile są. Ale to ogarnę może na następną wiosnę.
to w końcu jak? ogarnął to ten diagnosta? (co było przyczyną?)
czy nie ogarnął?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#52
Napisano 15:55, 27.04.2012
Ale fakt, najpierw należałoby się zająć tyłem, ale jak tam już ruszą te śruby to obawiam się że połowa tylnego zawieszenia pójdzie do wymiany. I to na razie nie wchodzi w grę.
Twoje obawy nie są słuszne.
Poddajesz się przez 2 zapieczone śruby
Pneumat + palnik do podgrzania i puszczą.
Na szarpakach wyjdzie czy tył nie ma luzów ale skoro piszesz że cisza to nie wiem czego się obawiasz.
Ostatnio wymieniałem przednią poduszkę, śruba oczywiście zardzewiała ostatni raz widziała klucz w Anglii.
Zwykłą grzechotką 1/2 " nie dałem rady.
Podgrzałem nakrętkę konkretnie + rurka metrowa
Piszczała przez 2 obroty ale cała wyszła - gwint drobnozwojny - wyczyściłem i założyłem spowrotem.
Nie ukrywam że miałem przygotowaną na zapas śrubę z nakrętką (ale z gwintem normalnym) bo obstawiałem że zerwę gwint rurką
#53
Napisano 17:59, 27.04.2012
Sacrum - na razie nie podchodzę do tematu, brak funduszy a i wyjazd mam na majówkę, więc na razie muszę odsapnąć żeby nabrać siły do dalszej walki z Hanką. Ale dzięki za support
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#54
Napisano 18:02, 27.04.2012
a profile 205 na pokładzie to drugie
no nie wiem, też latam na 205 i nie sądzę żeby to było za szeroko na szczecińskie drogi.
225 to już tak, tu potrafi droga kierą pokierować
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#55
Napisano 18:11, 27.04.2012
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych