XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nie wiem czy dobra kategoria.ale problem ciekawy.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:49, 23.03.2012
otóż tak, przy hamowaniu biło mi w kierownicę(obojętnie przy jakiej prędkości), pierwsza myśl to krzywe tarcze. a więc udałem się do mechanika, i wymienił mi na nowe(jakaś japońska firma, ale nazwy nie pamiętam, w każdym bądź razie jakieś z górej półki) a przy okazji wsadził tez nowe łożyska. no i tu wielkie zaskoczenie dla wszystkich.nadal BIJE! z resztą bije to mało powiedzianę - napier***
szybko było wszystko zdemontowane, wszystko dokładnie oczyszcone z rdzy- miejsca styku tarcz z piastą itp.i nadal nic nie pomogło. tarcze i piasty sprawdzone czy nie krzywe - wszystko ok. i nadal bije! ma któs jakiś pomysł na tą "dolegliwość"? oprócz takiej , żeby wyciągnąć hanke na szrot?
pomóżcie, bo jak dłużej z tym pojeżdzę, to później sikając będę sobie mimo woli trzepał ;D he he he
ps.do mederatorów, jeśli wybrałem zlą kategorię to wybaczcie, ale nie wiem w jakiej innej to umieścić.jakby co to prosze o przeniesienie do właściwej
pozdro
#2
Napisano 22:02, 23.03.2012
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:06, 23.03.2012
[ Dodano: 2012-03-23, 22:13 ]
sprawdzę
ale co do opon to coś w tym moze byc bo na letnich oponach tego chyba nie było ...
jeszcze jakies pomysły?
[ Dodano: 2012-03-23, 22:13 ]
sprawdzę
ale co do opon to coś w tym moze byc bo na letnich oponach tego chyba nie było ...
jeszcze jakies pomysły?
#4
Napisano 22:13, 23.03.2012
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:14, 23.03.2012
ale co do opon to coś w tym moze byc bo na letnich oponach tego chyba nie było ...
jeszcze jakies pomysły?
#6
Napisano 19:12, 24.03.2012
sprawdzę
ale co do opon to coś w tym moze byc bo na letnich oponach tego chyba nie było ...
jeszcze jakies pomysły?
Mi się wydaje, że jeżeli byłyby to opony to biłoby Ci cały czas a nie tylko przy hamowaniu. Ja miałem tak przez chwilę po zmianie tarcz ale tak jakby się ułożyły i bicie minęło. Jeżeli tarcze są z górnej półki i są proste to ja najpierw sprawdziłbym czy tarcze są dobrze dokręcone, potem przepatrz te zmienione łożyska a i wymiana klocków nie zaszkodzi.
#7
Napisano 21:42, 24.03.2012
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:59, 25.03.2012
#9
Napisano 09:51, 27.03.2012
Ktoś na forum miał problemy z łożyskiem podpory z tego co rzuciło mi się w oczy ale szczerze to nie pamiętam objawów tej przypadłości u innych. Wydaje mi się, że spieprzone łożysko nie powodowałoby bicia na kierownicę tylko jakieś nieprzyjemne dźwięki...ale sprawdź i to, zawsze jakiś trop.a jak myślicie, czy napęd ( półosie ) mogą mieć jakiś wpływ na to?np to "łożysko " co jest z lewej strony, łączące przegub zewnętrzny z wewnętrznym...
#10
Napisano 19:14, 27.03.2012
a jak myślicie, czy napęd ( półosie ) mogą mieć jakiś wpływ na to?np to "łożysko " co jest z lewej strony, łączące przegub zewnętrzny z wewnętrznym...
Nie
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:46, 05.04.2012
Podpinam się do podpowiedzi kolegi "accord034"
Przede wszystkim sprawdź bicie tarcz i piast. Oraz prace zacisku. Jeśli jest ok, to sprawdź luzy w zawieszeniu. Jeśli nadal mechanik będzie twierdził że nigdzie luzów nie ma, to wpływ na takie zachowanie może mieć geometria... w bardzo ekstremalnych przypadkach problem może tkwić w ABS'ie [jeśli masz]
Jako ciekawostkę dodam że nadmierne bicie tarcz tylnych [lub zła praca zacisku] też może przenosić się w niewielkim stopniu na koło kierownicy [ale dodatkowo czułbyś wibracje i lekkie bujanie na nadwoziu na dohamowywaniu]
Pozdrawiam.
#12
Napisano 07:14, 06.04.2012
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:20, 06.04.2012
wielkie dzięki za podpowiedzi
a czy zle dobrane klocki do tarcz też mogą miec jakiś wpływ?
bo przyznam się, że po wymianie tarcz wsadziłem "stare" klocki ( nie takie stare, bo zrobiłem na nich może 1000km)ale krucho miałem z kasą i musiałem pojść po kosztach....
a abs niby w jaki sposob by działał na to?
bo z abs-em też mam jakąś jazdę- jak postoi przez noc, to normanie jest_działa, a jak przejade nawet kawałek , zgaszę silnik i ponownie odpale, to juz się kontrolka świeci...po samodiagnostyce pierwotnie pokazywało , że to LT czujnik, wymieniłem go, i AŻ dzień było dobrze...i znowu to samo....znowu zrobiłem samodiagnostykę, i tym razem wyrzuciło mi bład coś z pompą abs związane, ale już się nie zagłębiałem w to - brak czzasu...
jeśli by ktoś wiedział coś na te tematy to z góry dziękuje
#14
Napisano 10:14, 07.04.2012
#15
Napisano 21:36, 22.04.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych