Dla 99% ludzi type S to wersja 190konna z zawieszeniem sport i udanym pakietem stylistycznym.
Co do tego zawieszenia to akurat nie widzę podstaw. To trzeba było sobie dokupić w każdym jednym.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:51, 22.03.2012
Dla 99% ludzi type S to wersja 190konna z zawieszeniem sport i udanym pakietem stylistycznym.
Napisano 16:13, 22.03.2012
W DE byl dostepny pakiet Type-s w wersji dwulitrowej jakby co
Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2
Napisano 20:10, 22.03.2012
Chyba w całej Europie tak jest. Na wyspach normalnie można było kupic Type-S'a 2.0. Jest ich na rynku wtórnym troche. Generalnie w Irlandii Type-S 2.4 to rzadkość. Zdecydowana większość Typesów to 2.0. W UK juz jest inaczej, ale dwulitrowe Type-S'y to norma.W DE byl dostepny pakiet Type-s w wersji dwulitrowej jakby co
Napisano 20:23, 22.03.2012
Napisano 20:50, 22.03.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 20:52, 22.03.2012
Dla mnie to jednak udawanie mocniejszego niż jest w rzeczywistości, co z definicji jest żenujące.
Były 2.0 Type S ale tylko poliftowe. Ale w katalogu części wygląda to w bardzo pokręcony sposób:
- rocznik 2006 - nie ma 2.0 Sport, jest 2.0 Type S, z kierownicą po lewej i po prawej stronie
- rocznik 2007 - jest 2.0 Sport z kierownicą tylko po lewej oraz 2.0 Type S z kierownicą tylko po prawej
Dziwne podejście Hondy bo w ten sposób nie bardzo wiadomo co ten Type S oznacza.
Do liftingu sprawa była jasna - Type S to tylko 2.4 z nakładkami i pewnymi elementami wyposażenia które w 2.0 i dieslu były dostępne w opcji Sport (inny grill, półskóry, czerwone zegary itp.).
Po liftingu sprawa się rozmyła - pojawił się dodatkowo Type S 2.0 czyli jakby 2.0 Sport z nakładkami.
Napisano 21:23, 22.03.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 21:48, 22.03.2012
Napisano 21:51, 22.03.2012
jest tak jak mówi kolega. To tylko upiekszacz. Juz nie pierwszy raz w Hondzie mamy do czynienia z czyms takim. Tylko TypeR, VTI, SiR oraz EuroR oznaczją coś więcej niż dodatkowy pakiet. Pominąłem coś? Jest jeszcze kilka innych jak np. Mugen RR ale tak niszowe, że nie warto wspominać.Type S to raczej S-line Audi, a nie M BMW.
Napisano 00:14, 23.03.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 13:24, 27.03.2012
Napisano 13:59, 27.03.2012
Napisano 18:46, 27.03.2012
Napisano 18:59, 27.03.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych