XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Woda / płyn w wyrównawczym
#16
Napisano 15:21, 20.03.2012
#17
Napisano 20:46, 20.03.2012
a prawidłowo jest wtedy, gdy podczas zalewania płynu odpowietrznik w pobliżu termostatu jest odkręcony aż do wypłynięcia przez niego płynu bez bąbelków (trzeba oczywiście pamiętać o ustawieniu ogrzewania na max). Potem po zakręceniu odpowietrznika można se ściskać rurki i uzupełniać płyn (choć manual proponuje inną metodę niż ściskanie)
zresztą jedyne co tam się może zapowietrzyć to reduktor LPG, ale od razu by było widać, że zamarza
sebablack73 - uszczelkę pod głowicą wymieniliście tak, jak się to powinno robić?
obieg przez chłodnicę włącza termostat, gdy silnik trochę się rozgrzeje. Na zimnym silniku zdejmij korek z chłodnicy, włącz silnik i zobacz, czy jakieś bąbelki się pojawiają, gdy silnik zacznie się rozgrzewać. Uważaj żeby się nie poparzyć. Gdy wyłączysz silnik przy odkręconym korku, to trochę płynu wyleci, ale wtedy będzie wiadomo, że pompa wody działa. Jak nie chcesz sprawdzać pompy lub nie chcesz zachlapać sobie niczego pod maską to załóż korek na chłodnicę przed wyłączeniem silnika.
Ja bym przynajmniej tyle sprawdził
#18
Napisano 21:22, 20.03.2012
odpowietrzony i zaraz się zapowietrza.... czyżby źle splanowana głowica?? chociaż wentylatory się wcale nie chcą włączyć....
no ale poczym tak stwierdzasz ze sie zapowietrza? co ogrzewanie jak dasz na fula to dmucha zimne?Chlodnica jest zimna?bo jak nie to wez wypnij ta wtyczke od czujnika co kolo termostatu jest i zworke wsadz , zeby wetylatory chulaly caly czas zobaczysz czy sie bedzie dalej grzal
#19
Napisano 21:23, 20.03.2012
Jakbym chciał wszystko robić jak zaleca producent to guzik bym zrobił. Ludzie bez przesady. Jedną rzecz można czasami zrobić na 100 sposobów i nie znaczy to że coś będzie źle zrobione.
Zgadza się, ale po co robić coś czego robić nie trzeba?
#20
Napisano 10:09, 21.03.2012
Jakbym chciał wszystko robić jak zaleca producent to guzik bym zrobił. Ludzie bez przesady. Jedną rzecz można czasami zrobić na 100 sposobów i nie znaczy to że coś będzie źle zrobione.
Zgadza się, ale po co robić coś czego robić nie trzeba?
Skoro tak uważasz to twoja sprawa.
#21
Napisano 13:45, 21.03.2012
sebablack73 - uszczelkę pod głowicą wymieniliście tak, jak się to powinno robić?
Wszystko tak jak należy, splanowana głowica dokręcana dynamometrycznym kluczem, tam się chyba nie da zrobić czegoś źle, chyba że jest się kompletnym idiotą
#22
Napisano 13:56, 21.03.2012
#23
Napisano 18:16, 21.03.2012
#24
Napisano 12:46, 22.03.2012
ja obstawiam termostat albo czujnik ten kolo termostatu.I niech mowi kto co chce.Nie podpuszczam cie ale wymien termostat, ja wymienilem ten czujnik narazie ale dalej sie mi grzeje i wentylatory puzno cos sie wlaczaja.To tak sobie mysle ze to termostat czeba wymienic.Nieodpowiedziales na pytanie poczym stwierdzasz ze ci sie zapowietrza?
Może nie zapowietrza ale po jeździe, gdy już wyrzuci wodę z chłodnicy, wali parą wodną, odkręcam odpowietrznik dolewam ok. 1 l wody zakręcam i dalej to samo, sprawdzę dziś termostat
[ Dodano: 2012-03-22, 17:34 ]
Termostat wymieniony i nic to nie dało
[ Dodano: 2012-03-22, 20:22 ]
Jak by ktoś mógł zrobić zdjęcia swojego silnika dla mnie żebym wszystko sprawdził czy jest ok. chodzi mi o rurki od termostatu do zaworków i przepustnicy
#25
Napisano 08:07, 23.03.2012
#26
Napisano 09:48, 23.03.2012
[ Dodano: 2012-03-23, 15:55 ]
Głowica ponownie splanowana, mechanik (Przasnysz) powiedział że miała dół na 2 i 3 garku przez złe poprzednie planowanie (Pułtusk).
Pozostaje złożyć do kupy.
Bonus: NIE POLECAM
Zakładu Mechaniki Pojazdów
Jaworski Sławomir
ul. Słoneczna 5
06-100 Pułtusk
#27
Napisano 18:49, 23.03.2012
#28
Napisano 09:51, 26.03.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych