XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna praca silnika
#31
Napisano 08:42, 05.06.2017
Błędy ABS 17
#32
Napisano 16:05, 13.04.2018
I oczywiście P0301 wypadanie zapłonu na 1 garze. Jak to jest to nie jest stały błąd czy jak?
Long May You Ran
#33
Napisano 13:40, 14.04.2018
pending fault to oczekujący błąd tak mniej więcej. Czyli masz go pod numerem P0301. Zmień cewkę z innym cylindrem i sprawdź czy błąd inny wyskoczy.
pozdr
#34
Napisano 09:09, 15.04.2018
Long May You Ran
#35
Napisano 12:23, 15.04.2018
Na zdrowy rozum jeżeli na benzynie pracuje ładnie to wina "gazu". Może właśnie samego gazu, filtry itd. Nie będę wymyślał bo LPG nie posiadam i nie znam się za bardzo na tym.
P.S.
Po zamianie cewki miejscami na gazie błąd wypadł inny czy cały czas na tym samym cylindrze? Jeżeli ten sam to nie wina cewki.
pozdr
#36
Napisano 15:42, 15.04.2018
Long May You Ran
#37
Napisano 09:27, 16.04.2018
Long May You Ran
#38
Napisano 05:42, 21.01.2020
#39
Napisano 07:57, 23.01.2020
Panowie wreszcie zrobione auto pisalem o ciaglym cheku ze mi wywalalo.Diagnoz bylo wiele okazalo sie ze auto z przebiebiem 130 tys moze miec rozciagniety lancuch a napinacz wyszedl do konca oprocz tego uszkodzilo mi napinacz pompy olejowej pekl slizg koszt naprawy wyniosl 2tys.Autko po naprawie odzylo robione bylo w warsztacie w Szewnie super robota wykonana bez naciagania na zbedne koszty.
Czyli zrobiłeś na zamiennikach? To za długo nie pochodzi.
Poza tym 130 tyś to aż niemożliwe. masz skręcone minimum drugie tyle z licznika.
#40
Napisano 09:27, 23.01.2020
w benzynie łańcuch wytrzymuje minimum ze 400tys.km, to ładnie skręcili ten licznik, auto pewnie igiełka z niemiec, a Helmut gonił handlarzy do granicy
ps. jeśli chodzi o zamienniki to marewel w jednym ze swoich filmików mówił że febi w niektórych autach idzie na pierwszy (łańcuchy i ślizgacze).
Użytkownik Maxell edytował ten post 09:31, 23.01.2020
#41
Napisano 09:50, 23.01.2020
Wysłane z mojego *cenzura*ałeja PDwudziechy przy użyciu Tapatalka
#42
Napisano 09:53, 23.01.2020
Może do VW czy Audi stosuję się febi na pierwszy montaż.
Ogólnie z febi/swaga jest dostępny łańcuch do k20/k24/N22 czy warto? Nie wiem, bo jednak wolę daido Japan (oem) za kilka PLN więcej.
Jeżeli złożyli koledze na (Chino Angielskim Fai ) napinaczu to za długo ten silnik nie popracuje...
Co do przebiegu i zaistniałej sytuacji wpływ mogło mieć wszystko, od nieregularnej zmiany oleju(LL) oraz jazdy na 15w40 po katowanie silnika na zimno, lub przy okazji np wymiany wałków ktoś założył zamiennik rozrządu itd itd itd.
Także nie ma co gdybać i pisać ile wytrzyma rozrząd do k20 czy k24, bo u każdego wygląda to inaczej, ale faktem jest że przy normalnej eksploatacji to tak 200/300 tyś.
Tu masz bardzo dobrÄ… cenÄ™ za KOMPLETNY rozrzÄ…d do k20.
https://www.ebay.de/...t0AAOSw8lpZHZpI
Accord VI QP F23
Accord VI QP J30
Accord VII N22
Civic IX FK2 Tourer R18Z4
Accord VIII CU1 R20A3
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#43
Napisano 21:20, 23.01.2020
co do oleju to zgodzę się z tym że jakby ktoś w ogóle nie wymieniał oleju przez te 130 tys km to może i by się rozrząd rozleciał, ale to jest raczej nie realne, bo choćby na gwarancji trzeba wymieniać olej bo się ją straci, a co do lepkości to przypominam że kolega z forum west jeździł na oleju 10w60 7 gen accorda w benzynie i mówił że auto od nowości takim olejem zalewane i auto jego miało ponad 400tys km, poza tym moja cr-v ale to już w dieslu do 125 tys km również zalewana była przez aso PL olejem 10w60 i mam na to faktury i nic silnikowi nie jest
Użytkownik Maxell edytował ten post 21:21, 23.01.2020
#44
Napisano 07:21, 24.01.2020
Kiedyś usłyszałem taką teorię, że łańcuch rozciąga się od oleju silnikowego rozcieńczonego paliwem, więc jazda na krótkich odcinkach skraca jego żywotność a nie za wysoka lepkość.
#45
Napisano 08:18, 24.01.2020
co do oleju to zgodzę się z tym że jakby ktoś w ogóle nie wymieniał oleju przez te 130 tys km to może i by się rozrząd rozleciał, ale to jest raczej nie realne, bo choćby na gwarancji trzeba wymieniać olej bo się ją straci, a co do lepkości to przypominam że kolega z forum west jeździł na oleju 10w60 7 gen accorda w benzynie i mówił że auto od nowości takim olejem zalewane i auto jego miało ponad 400tys km, poza tym moja cr-v ale to już w dieslu do 125 tys km również zalewana była przez aso PL olejem 10w60 i mam na to faktury i nic silnikowi nie jest
Honda zaleca wymianę w przypadku VII co 20 tyś lub raz do roku(w przypadku trudnych warunków co 10 tyś czyli jazda po mieście/krótkie trasy/wysoka temp)... Lepsze dla silnika takie zmiany nawet przy oleju 10w60 itp niż jazda 30 tyś na 0w30.
Reasumując lepiej lać olej z biedy syntetyk czy pół syntetyk i pilnować poziom(to bardzo istotne przy napinaczach hydraulicznych i rozrządzie na łańcuchu), ale zmieniać co 10/20 tyś, niż markowy "LL" po 30 tyś.
Filtrów oleju nikt nie przystosował do takich dużych przebiegów, a sam olej dawno już stracił swoje właściwości.
Kiedyś usłyszałem taką teorię, że łańcuch rozciąga się od oleju silnikowego rozcieńczonego paliwem, więc jazda na krótkich odcinkach skraca jego żywotność a nie za wysoka lepkość.
W przypadku DPF może tak być, ogólnie honda nie popisała się z łańcuchem, tzn np w silniku 2.2, nissan micra 1.3 ma niewiele mniejszy łańcuch... jak nazwę ten łańcuch rowerowym wcale nie będzie przesadą...
Osobnym tematem są wadliwe napinacze zapadkowe itd. Chodź są też marki jak MB, gdzie w swoich 2.2 dieslach mają znacznie większe łańcuchy, a wytrzymują o wiele wiele mniej kilometrów niż w N22.
Ok, wystarczy OT olejowego i rozrzÄ…du :P
Accord VI QP F23
Accord VI QP J30
Accord VII N22
Civic IX FK2 Tourer R18Z4
Accord VIII CU1 R20A3
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych