XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wspomaganie przez pierwsze km działa dobrze później slabnie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:33, 11.03.2012
Co prawda jestem posiadaczem Rovera 600 z motorem F18A3, a le zwracam sie z prośba o pomoc na Waszym forum ponieważ u nas na roverki.pl nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, nikt tez jie miał podobnego do mnie problemu...
Do rzeczy, mam problem ze wspomaganiem, który objawia się w taki sposób: Kiedy wsiadam do autka np. po nocy, albo po paro godzinnym postoju, to wspomaganie działa normalnie, czyli kierownica chodzi lekko tak jak powinna, natomiast problem pojawia się po paru kilometrach powiedzmy 15, wspomaganie staje się wyraźnie słabsze, wyraźnie ciężej kręci się kierownicą.
Powiedzcie Panowie w czym może tkwić problem?
Dodam iż, maglownica na 99% jest ok, nie stuka, nie ma luzów, nie cieknie, nie przycina się. Dolne sworznie wymienione, górne wahacze także - wiec zacinające się sworznie odpadają. Płyn wymieniony na nowy i do tego cały układ przepłukany, razem gdzieś ze 2 l płynu poszło.
Wydaje się, że oczywistym podejrzanym jest pompa wspomagania, ale ona także nie wykazuje oznak zużycia, czyt. nie cieknie i nie wyje, pasek także dobrze naciągnięty. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, i zwrócił uwagę na fakt, iż blaszki w wirniku pompy mogą być już na tyle wytarte że przepuszczają płyn. Ja widzę to tak, np. po nocy płyn jest gęstszy i dlatego przez pierwsze kilometry wspomaganie działa dobrze, natomiast po rozgrzaniu pompa zaczyna bardziej przepuszczać rzadszy płyn, stąd wspomaganie działa słabiej.
Wymieniłem pompę na używkę ale zachowuje się podobnie do pierwszej, czy to oznacza że problem leży gdzie indziej czy trafiłem po prostu na zła używkę? Posiadam taką http://allegro.pl/po...2119831478.html pompę.
Pomóżcie proszę bo może problem nie jest bardzo poważny, bo autkiem można normalnie jeździć , wspomaganie nie działa aż tak tragicznie ciężko, ale cała sprawa bardzo mnie irytuje i chciałbym to naprawić.
Dodam, ze przeszukałem nie tylko całe forum roverki.pl, ale także Wasze i nie znalazłem podobnego problemu, jeśli źle szukałem to przepraszam najmocniej.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
#2
Napisano 21:10, 12.03.2012
może to nie pompa ale maglownica przepuszcza
spróbuj jeszcze wymienić płyn PSF na świeży oraz wyczyść z brudu chłodnicę płynu PSF, żeby lepiej był chłodzony.
Na koniec pozostanie regeneracja magla...
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:15, 12.03.2012
#4
Napisano 21:24, 12.03.2012
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:00, 13.03.2012
A jeszcze wracając do maglownicy, to w jaki sposób magiel może przepuszczać płyn? z tego co mi wiadomo to tam są tylko zaworki, które się mogą przyciąć a to z kolei objawia się tym że układ działa skokowo, czyli w zależności od położenia koła kierownicy raz lekko a raz ciężko. Poprawcie mnie jeśli się mylę. A moja maglownica nie przycina się, nie stuka, nie cieknie, w nie zależnie od położenia kola kierownicy potrzeba takiej samej siły. Samochód przy mniejszej jak i większej prędkości prowadzi się dobrze, i precyzyjnie, nie ściąga i jedzie prosto.
A co z końcówkami drążków kierowniczych, mogą się zacierać i stawiać większy opór po pewnym czasie? To w sumie jedyna rzecz z przodu, której nie wymieniałem.
#6
Napisano 10:16, 13.03.2012
końcówki drążków też mogą się zacierać, ale przecież można je sprawdzić przed wymianą, a nie wymieniać w ciemno
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:45, 13.03.2012
ale ja głupi jestem. A końcówki luzu nie mają...z wierzchu wyczyść chłodniczkę
końcówki drążków też mogą się zacierać, ale przecież można je sprawdzić przed wymianą, a nie wymieniać w ciemno
#8
Napisano 11:05, 13.03.2012
masz tu poniżej diagram usterek - zauważ że prawie wszystkie drogi kończą się na "Uszkodzona przekładnia kierownicza"
dalej są szczegółowe usterki, ale nie ma takiej, gdzie wspomaganie spada wraz z czasem działania
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:21, 13.03.2012
#10
Napisano 21:39, 13.03.2012
jak chcesz mieć dobry i pewny to regeneracja
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych