XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zapieczony cylinderek zacisku 7gen. Pytanie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:40, 05.03.2012
prosze o jakies wskazowki - w lewym tylnym zacisku zapiekl mi sie cylinderek, w ogole nie odbija sam z siebie, zdjalem zacisk i probowalem go troche rozruszac w kombinacji wd 40, loma i podporki i rzeczywiscie zaczal lzej chodzic, ale za ktoryms razem bylo o jedno nacisniecie hamulca za duzo i nie moge go z powrotem wcisnac ( nie wypadl calkowicie, po prostu za daleko wyszedl) proba z odkreconym odpowietrznikiem tez nie wypalila, ni w jedna ni w druga nie idzie. Pytanie brzmi jak go z powrotem wcisnac (guma nie jest uszkodzona i nie spadla)
Od razu mowie, ze potrzebuje go tylko tymczasowo, zeby wrocic do domu i go wymienic czyli 300km, a wolalbym nie jechac z palacym sie hamulcem :P
[ Dodano: 2012-03-05, 19:55 ]
Albo w ostatecznosci, da sie jakos "odciac" ten hamulec bez ingerencji w pozostale i bez uszkodzenia go? Bo kombinuje czy nie odlaczyc i zatkac przewod hamulcowy albo go zacisnac, tylko czy sie nie rozerwie? Jako rozwiazanie na chwile by wypalilo?
#2
Napisano 20:00, 05.03.2012
#3
Napisano 20:01, 05.03.2012
Poczes, byłeś pierwszy
#4
Napisano 20:16, 05.03.2012
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:28, 05.03.2012
[ Dodano: 2012-03-05, 20:32 ]
#6
Napisano 21:07, 05.03.2012
Chyba jednak nie macie racji. Z tego co wiem, slimak, ktory powoduje, ze trzeba tloczek jednoczesnie wkrecac i wciskac jest od hamulca recznego
To się mylisz jest odwrotnie.
Kolega ma tourera, a tam za reczny odpowiadaja bebny.
A w bębnach nie ma tłoczka. No chyba że w VIIg jest inaczej
sprobuje wkrecac i wciskac jednoczesnie,
Dokładnie tak rób. Nie wiem jak w VII gen. ale w V tłoczek na wierzchu ma taki krzyżyk więc za pomocą jego można wkręcić. Możesz spróbować francuzem tylko uważaj żeby nie uszkodzić uszczelki tłoczka.
#7
Napisano 22:09, 05.03.2012
Tuned by Cinsoft
#8
Napisano 22:16, 05.03.2012
Wydaje mi się, że to wciskanie jak Ci tłok wyskoczył i tak nie ma sensu bo jeżeli ciężko chodzi to przy każdym hamowaniu będzie się zacinać i nie odbijać. Miałem kiedyś zapieczony w V gen i po kilku km po mieście zaczynało się dymić z hamulca a felga była tak gorąca, że nie było szans dotknąć. A Ty piszesz, że chcesz tak jechać 300km...
Jedyna rada - rozebrać zacisk i wyczyścić zacisk z korozji na miejscu !
Ew. ostatecznie odłączyć przewód od zacisku i tak jak piszesz jakoś zatkać (jakąś dostosowaną nakrętką ale to nie będzie proste) wylot przewodu ale bez mechanika też chyba sam nic nie wykombinujesz - i tak trzeba odpowietrzyć itp. Zaciskanie przewodu nic nie da - IMHO za duże ciśnienie, żeby zrobić to skutecznie. I jeszcze może pęknąć przewód od nadmiernego stresu i naprężenia w miejscu zaciśnięcia. Kiedyś jakiś czas jeździłem (w nieświadomości choć czułem że coś jest nie tak) swoim Fiatem z zapieczoną prowadnicą zacisku (nie tłokiem - hamulec odbijał ale słabo hamował) na przednim (!) kole i nie było najgorzej Tył słabo hamuje więc brak hamowania będzie jeszcze mniej widoczny.
Ale i tak polecam naprawę na miejscu - hamulce to nie przelewki.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:15, 06.03.2012
klosz007 -Chcieć nie chcę jechać, ale czasem nie ma wyjścia To mój drugi zapieczony tłoczek i mam powody żeby tu nie naprawiać (poprzednio zapiekł się prawy przód i tu w małej miejscowości mi zrobili, wsadzili węższy tłoczek o czym mi nie powiedzieli co spowodowało wyciek płynu hamulcowego... I rozwalili czujnik abs'u. Więc wolę dojechać do siebie nawet bez tego hamulca wiem jak wygląda, i nawet bym się nie zdziwił gdyby mi się to paliło, bo cały ten klocek łącznie z blaszkami jest przyfajczony mocno, zieleni jaka jest na pozostałych klockach się nie idzie doszukać
No i chyba tak zrobimy, znajomy ma do mnie podjechać z pastą i narzędziami i będziemy rozbierać zacisk, mam nadzieję, że jakoś się ten tłoczek potem wciśnie.
bartoszwrc tak, tak, oczywiście chodzi o roboczy
#10
Napisano 11:34, 06.03.2012
#11
Napisano 19:56, 22.03.2012
Witam,
w kombinacji wd 40, loma i podporki i
Co do tłoczka to chyba ale niestety para w ręce i kręcenie z jednoczesnym wciskaniem , ja tak robiłem z dwóch stron zwykłymi klapcęgami i weszły - też się stresowałem na początku nie chciały się kręcić, a kombinacja wd40- to nie mam pewności ale czy to przypadkiem nie rozpuszcza gumy ?
#12
Napisano 20:19, 22.03.2012
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:28, 22.03.2012
Co do tłoczka to chyba ale niestety para w ręce i kręcenie z jednoczesnym wciskaniem , ja tak robiłem z dwóch stron zwykłymi klapcęgami i weszły - też się stresowałem na początku nie chciały się kręcić, a kombinacja wd40- to nie mam pewności ale czy to przypadkiem nie rozpuszcza gumy ?
Jakby co to w tourerze, rzeczywiście wystarczyło wciskać
Ja zrobiłem w sumie całkiiem miły patent - takie jakby imadełko - Blacha ze śrubą w środku i druga blacha
Druga blacha wpychala tłoczek gdy się kręciło śrubą, a pierwsza zaparta o zacisk była Oczywiście obie grube dosyć
B. drobny papier ścierny z wd - 40 oczyścił trochę tłoczek, potem specjalnym smarem do tłoczków i do Wawy bez większych problemów udało się dotrzeć, a tam już tłoczek wymieniony został
#14
Napisano 21:33, 22.03.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych