XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:27, 15.04.2009
czy warto wydać te pieniądze?
http://moto.allegro....ka_okragla.html
może coś innego polecicie jak tego nie warto kupować.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#2
Napisano 20:31, 15.04.2009
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 20:38, 15.04.2009
http://moto.allegro....om_30_48mm.html
chodzi tu przede wszystkim o śruby mocujące na klucz.Końcówkę na opasce zakręcisz i tyle,a na dwie lub trzy śruby możesz ją dopasować tak jak będziesz chciał.
#4
Napisano 20:47, 15.04.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#6
Napisano 20:51, 15.04.2009
[ Dodano: 2009-04-15, 21:54 ]
Nie wiem co masz na myśli.Śruby te się wkręca,a w środku są specjalne blaszki które dopasowują się do rury.Tych śrub praktycznie nie widać.O to chodziłoi te sruby mocujace by masakrycznie wygladaly u nas
#7
Napisano 21:02, 15.04.2009
Dokłanie o to, ale jak mówisz ze miałeś i się sprawdzało to może i fajna sprawaNie wiem co masz na myśli.Śruby te się wkręca,a w środku są specjalne blaszki które dopasowują się do rury.Tych śrub praktycznie nie widać.O to chodziło
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 21:02, 15.04.2009
#9
Napisano 21:16, 15.04.2009
No właśnie nie trzeba bo od tego są te śruby mocujące(w niektórych modelach są 2 i 3).Jak tuningowałem swoje Suzuki Baleno to końcówka wydechu była wygięta lekko w dół,a ja dopasowałem nową lśniącą rureczkę lekko do góry-dało radę.W firmie gdzie montują takie końcówki nie kupisz tańszych niż na allegro.Zresztą to jest decyzja Marco i jak chce niech się decyduje.bo pewnie trzeba bedzie ponacinac kątówką te rurki zagięte.
#10
Napisano 21:22, 15.04.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#11
Napisano 21:27, 15.04.2009
#12
Napisano 21:46, 15.04.2009
Jedynym słusznym rozwiązaniem , które nie pachnie "calibrowym" tuningiem, jest odcięcie oryginalnych zagiętych i wspawanie nowych z "kwasówki".
Te które pokazałeś na linku i pozostałe zaproponowane zardzewieją lub odpadną po dwóch miesiącach.
Tłumik w VI gen. jest mocno wyeksponowany i wszelkie przeróbki muszą być zrobione profesjonalnie.
Podobny tłumik miałem w Mitsubishi Eclipse z 92, tam jednak końcówki były prostopadłe do ścianki tłumika i oryginalnie były z "kwasówki", gdybym kiedyś gdzieś dorwał taki tłumiczek na szrocie ,to właśnie takie końcówki zaaplikowałbym do acco.
#13
Napisano 21:54, 15.04.2009
#14
Napisano 22:13, 15.04.2009
Zdarzają się przypadki z taką końcówką jeździłem pół roku i nic się nie działo(tym bardziej korozji).Wiadomo każdy opisuje własne przypadki,a Marco musi coś wybrać,albo niech sobie da spokójTe które pokazałeś na linku i pozostałe zaproponowane zardzewieją lub odpadną po dwóch miesiącach.
#15
Napisano 22:20, 15.04.2009
przykładowo: http://www.ulter.com...f=11&m=52&s=117
bo ja czegos takiego szukam...