Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

końcówki wydechu

VI

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
174 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:27, 15.04.2009

ponieważ oryginalne rurki końcowe tłumika niezbyt estetycznie wyglądają, chcę je zamaskować. chcę założyć najzwyklejsze chromowane końcówki ale nie mam doświadczenia czy to się będzie dobrze trzymać i czy nie szkoda kasy.

czy warto wydać te pieniądze?

http://moto.allegro....ka_okragla.html

może coś innego polecicie jak tego nie warto kupować.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:31, 15.04.2009

Ja mam obawy czy za taką cene ktoś oferuje cos porządnego. Zresztą niewiadomo jak to tam się mocuje, tzn czy potem nie odpadnie, czy prosto będzie i czy nie zacznie za jakis czas rdzewieć.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:38, 15.04.2009

Jeżeli już chcesz zakładać końcówki to szukaj np.takich:
http://moto.allegro....om_30_48mm.html
chodzi tu przede wszystkim o śruby mocujące na klucz.Końcówkę na opasce zakręcisz i tyle,a na dwie lub trzy śruby możesz ją dopasować tak jak będziesz chciał.

#4 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:47, 15.04.2009

ale te co zapodałeś Glinuś to jakieś tonowe chyba trochę, już je oglądałem.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)