Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Panowie!!! Siła hamowania?? Proszę o posty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:18, 01.03.2012

Accord v coupe... Wczoraj wracałem do domu po przejechaniu mniej więcej 20 km wciskając hamulec poczułem że pedał trochę głębiej się zapada i siłą hamowania jest mniejsza. Co to może być??

Dodam że:
Pedał na wyłączonym silniku po wciskaniu twardnieje.... Można wykluczyć pompę?
tarcze z tyłu są w opłakanym stanie. Pytam co to może być bo wstawiam na wymianę do mechaniora w poniedziałek i chciałbym wiedzieć czy to moze być przyczyną? Jeeśli nie to na co zwrócić jeszcze uwagę??
  • 0

#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:20, 01.03.2012

przedewszystkim płyn hamulcowy do wymiany , a że niemasz juz tarcz z tylu i sa do wymiany też może być powodem że autko nie hamuje
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:32, 01.03.2012

Zobacz czy nie ubywa płynu ja miałem takie oznaki jak przewody hamulcowe te stalowe dały ciała i przepuszczały płyn
  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#4 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 01.03.2012

Pompa tez może przepuszczać, sprawdź wciskając pedał i trzymając go dłuższą chwilę. Mi samochód hamował też słabo, na wyłączonym zapłonie wcisnąłem pedał i tak potrzymałem ze 25 sekund i powoli wpadł w podłogę. Nie obyło się bez wymiany pompy chociaż przy pompowaniu sprawiał wrażenie dobrego.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:51, 02.03.2012

Mhm... dzięki za posty! Znaczy jeśli chodzi o płyn to nie ma żadnego widocznego ubytku. Ale jak będę na tej wymianie tylnych tarcz i klocków postaram się przejrzeć przewody, a twardość bez zapłonu sprawdzę zaraz... pozdrawiam

[ Dodano: 2012-03-02, 14:00 ]
Sprawdziłem na wyłączonym silniku raz jeszcze i w sumie nie wiem co mam o tym myśleć. Podpompowałem 2 razy z twardniał, przytrzymałem i delikatnie zaczął się opuszczać. puściłem jeszcze ze dwa razy wcisnąłem przytrzymałem i zostawał już w stałym położeniu. Jakieś uwagi? Ile kosztowała Cię wymiana? "fortyfikator"
  • 0

#6 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 02.03.2012

Kosztowało mnie to jakąś godzinę pracy :-P sam to zrobiłem przynajmniej w civicu. Myślę, że możesz to zrobić sam kupujesz pompę używkę, odkręcasz starą od serwa, używkę napełniasz płynem przed przykręceniem (chodzi mi o tą metalową część a nie o pojemnik) przykręcasz i odpowietrzasz hamulce. Ja w swoim civic-u a teraz w acco nie miałem abs-u wiec to banalnie proste, ale jeżeli masz abs to też to nie powinno sprawić tobie problemu, dużo jest instrukcji w necie jak to wykonać. No chyba, że boisz się wykonywać takich prac albo nie masz czasu lub miejsca. Co do uwag to tak jak koledzy pisali wcześniej trzeba wszystko oblukać może to być pęknięty przewód, pompa zapieczony tłoczek który się blokuje itd.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:54, 03.03.2012

Hmm... w zasadzie wszystko jest w miarę na wierchu faktycznie. W poniedziałek wstawiam się do mechanika zrobię zaciski być może któryś będzie trzeba regenerować. Poproszę żeby lukną fachowym okiem na cały układ. Mam nadzieje że to wina poprostu zapieczonych częściowo tłoczków, ogólnie tylne heble są w marnym stanie więc może to to. Póki co dziękuje za posty.
pozdrawiam
  • 0

#8 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:39, 03.03.2012

Sory ale podłączę się, bo temat mi zakopaliście :) Co powiecie ? http://www.accordklu...er=asc&start=15
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:39, 19.03.2012

Zrobiłem porządek z heblami z tyłu... totalna odnowa zacisków nówki tarcze klocki. Wymiana całego płynu w układzie. Odpowietrzony tył z przodu nie mogli odkręcić podobno odpowietrzników i wymieniali płyn pod ciścieniem. Hamowało średni ale wszytko sie ułożyło było juz dobrze ale nagle w sobotę wsiadam do samochodu stał na słońcu (czy to może mieć znaczenie)... Przejechałem w korkach 15 km. odstawiłem go znów na słońce. Wsiadam znowu po 30 minutach i:

W korkach hamuje do świateł a pedał zapada się coraz niżej i niżej słabnie wtedy siła hamowania i trzeba mocniej wcisnąć. 7 km przerwa to samo 20 km to samo z tym ze podkoniec już słabiej hamował a jak docisnąłem do końca jakby złapały nie równo!

Odstawiłem, wsiada w niedziele wieczorem niska temperatura przejechałem parę kilometrów a hamulce hamują dobrze! Nic sie nie zapada równo biorą!

To samo dziś rano jechałęm do pracy 5 km wszystko gra gitara.

O co tu może chodzić? Proszę o rady czcigodni koledzy!!!
  • 0

#10 zbynek

zbynek
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Radom\Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 21.03.2012

Moim zdaniem źle odpowietrzony układ po wymianie płynu. Jeżeli to nie to to pompa bądź serwo. Podjedź do fachowca a nie do "fachury" niech posprawdza ci jakie ciśnienie wychodzi z serwa i niech obejrzy pompę.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:44, 21.03.2012

Mhm... racja może warto podjechać do innego warsztatu. Orientujesz się robi w przypadku nie możności odkręcenia odpowietrzników w zaciskach? Czeka mnie regeneracja również przednich zacisków? Czy przy wymianie płynu sama pompa nei może być zapowietrzona?
  • 0

#12 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:09, 21.03.2012

Nie mogli odpowietrzników odkręcić? :k No co za łajzy, bo przecież nie fachowcy. Jak kiedyś nie mogłem odkręcić to podgrzewałem odpowietrznik palnikiem. A chłopaki z forum kluczem typu mors odkręcali.
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:52, 21.03.2012

Kurde... faktycznie pewnie im się nie chciało z tym bawić. Twierdzili że były zapieczone do urwania. Nie mam palnika ani umiejętności. Ciepło się robi może sam spróbuje.. jakieś DA1, WD 40? na parę podejść ze dwie godziny i może puści...
  • 0

#14 zbynek

zbynek
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Radom\Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 21.03.2012

Walcz, walcz :-) Odpowietrznik powinno się odkręcić mniejszym bądź większym nakładem pracy a wymiana pod ciśnieniem to nie wierzę, że bez powietrza w układzie się odbyło. Daj znać jak już się uporasz
  • 0

#15 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:20, 21.03.2012

Odpowietrzony tył z przodu nie mogli odkręcić podobno odpowietrzników


za takie coś zakład powinien zostać dożywotnio zamknięty a panowie mechanicy powinni być wyprowadzeni w kajdankach przez odpowiednie służby.

Jak kiedyś nie mogłem odkręcić to podgrzewałem odpowietrznik palnikiem.


kolega się oczywiście przejęzyczył ponieważ zewnętrzną część się nagrzewa (w tym przypadku część zacisku hamulcowego wokoło odpowietrznika) ponieważ nagrzana część się rozszerza a więc podgrzanie samego odpowietrznika dało by odwrotny efekt od zamierzonego.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq