Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Relingi Accord VII Tourer 2003 ..:: help::..


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:21, 01.03.2012

Witam,
Jestem nowym forumowiczem i może temat był poruszany, ale... ( z góry wybaczcie...)
Kupiłem dzisiaj używane oryginalne relingi ( jeszcze zamontowane na odciętym dachu ) i mam zamiar je sam zamontować.
Może ktoś z Was już to robił ? Czy lepiej iść do speca... czy po zdjęciu listwy z dachu są miejsca do mocowania relingów, czy trzeba wiercić ?
Będę wdzięczny za info
pzdr
M
  • 0

#2 Shaman

Shaman
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Podkarpacie, RBR:)
  • Silnik:V6
  • Wersja:Sport Edition
  • KM:163
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:25, 02.03.2012

Sto procent pewności nie mam jak jest z ori ale w uniwersalnych relingach jakie często sprzedaję 90% jest do wiercenia w dachu. Jeśli masz te co kupiłeś jeszcze z dachem to najlepiej zdemontować podsufitkę i będzie jak na dłoni z czym to się je.
  • 0

#3 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:24, 02.03.2012

mike88, po zdjęciu listew maskujących mocowanych w dachu, będziesz widział, czy masz otwory pod relingi, czy nie.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:12, 07.03.2012

Zamontowane.....jednak samodzielnie....banalna sprawa... gotowe gwintowane bolce są pod listwami, wszystko się robi od dachu, wyglądają super, ale kupiłem oryginalne srebrne, leżą jak od krawca na miarę szyte, nie wiem czy ryzykowałbym z dorabianymi...POLECAM.... jakby co mam już doświadczenie w tym temacie i służę pomocą ( w ASO za sam monaż chcą 400, a cena nowych srebrnych relingów 2900 !!!!! ( można wyszperać używane, trochę pasty polerskiej i są jak nowe, tak zrobiłem właśnie )
  • 0

#5 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:10, 07.03.2012

mike88, gdzie dostałeś i ile zapłaciłeś, jeśli to nie tajemnica?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:12, 07.03.2012

Jaka tam tajemnica :)
Znalazłem na Allegro, tylko jeden gość miał srebrne oryginalne, a tylko takie chciałem, akurat w Wawie, zapłaciłem 700 PLN ( w ASO 2800 PLN )
A w ogóle to gość ma sporo części, to taki niewielki szrot głownie Honda, WAWER ul. Panoramy 42A
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq