Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Założenie centralki sterowanej pilotem do cd7


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:44, 15.04.2009

Jak w temacie. Kupiłem taki zestawik do montażu u siebie w hance. Czy ktoś mógłby mi poradzić jak to najsensowniej podłączyć? Wrzucę schemat, który dostałem do zestawu i zdjęcia tego co dostałem, może ktoś będzie mógł mi jakoś sensownie doradzić jak to ustrojstwo podłączyć. Zależy mi przede wszystkim żeby móc pilotem zamknąć lewe i prawe drzwi (bez podłączania bagażnika itd. W drzwiach od kierowcy jest centralka sterowania zamkiem

Dołączona grafika

to zdjęcie to kable które wychodzą od centralki w drzwiach i idą w drzwiach pod folią w kierunku zamka (na zdjęciu widać kostkę - nie wiem w jakim ona celu ale jest) i następnie idzie to już od kostki w głąb drzwi do zamka i lampki w drzwiach.

Dołączona grafika

Gdzie to zdalne sterowane ustrojstwo powinno iść, schemat niby jest prosty. Sam sterownik działą bo podłączałem go pod zasilanie i po wciśnięciu guzika na pilocie przekaźnik w skrzynce przełącza się, nie wiem tylko jak to wpasować w instalację w samochodzie.

Dołączona grafika

Powyżej schemat który dostałem w zestawie

A tak wygląda cały zestaw:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

[ Dodano: 2009-04-15, 17:48 ]
Przy okazji czy ktoś ma może dojście do schematu elektrycznego z cd7 2.2 chodzi mi o układ centralnego zamka?????

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:38, 15.04.2009

Witam jakiś czas temu zakładałem centrale alarmową w swojej hondzie. W hondach a przynajmniej w mojej CE7 podejrzewam że i w innych zamek w drzwiach jest sterowany za pomocą nie siłownika tylko przełącznika kótry znajduje się w drzwiach od kierowcy. Dzieki niemu mozemy otworzyc wszystkie drzwi w aucie. Nie ma elementu napedzającego ktory odciągnoł "zasówe" w zamku, tą funkcje pełni ręczne przekręcenie kluczyka.

W swojej hondzie rozwiązałem ten problem przez zamocowanie w drzwiach dodatkowego siłownika który jest przymocowany za pomoca metalowego drucika :P do rygla w drzwiach , nastepnie za pomoca 2 przewodów jest podłaczony do centalki w twoim przypadku biały i biało/czarny ( według obrazka w instrukcji na samym dole z silownikiem )

wszystko działa znakomicie :)

Według schematu który dołaczyłes należy podłaczyć :

do +12V przewody ( czerwony, zółto/czarny, zółty)
do "-" (masy) przewody ( pomarańczowy, pomarańczowo/czarny, czarny)

Kierunkowskazy (funkcja powiadamiania o zadziałaniu stereownika zamka ) przewód brązowy podłaczasz w kolumnie kierownicy do przełącznika kierunkowskazów i świateł ( włączasz kierunki i sprawdzasz gdzie pojawia sie 12V) lub bezpośrednio do żarówek w lampie ale to chyba bez sensu prowadzić przewody .... :) lepiej w przełącznik.

Jaki użyć siłownik ( najlepiej o zwiekszonej sile np 8kg. pozowli to na bezproblemowe otworzenie auta w zime gdy zamki lubią zamarzać ) wystarczy zwykły mniejsza ilość przewodów a dokładnie chyba 2.

Nie wiem czy to ci jakos pomoze w podłaczeniu tej centralki ale ... jak co to służe pomocą ... Pozdrawiam




IPB Skin By Virteq