Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Światła dzienne zamiast długich.


Najlepsza odpowiedź lajsta , 21:32, 18.11.2017

Z pomocą kolegi flashmaniac zainstalowałem u siebie moduł Leparda 10.1, czyli najprostszy. Korzystając z fotek podesłanych mi przez kolegę naświetlę co i jak (cyfry oznaczają kolejne fotki) :
1. Umiejscowienie modułu
2. Podłączenie fioletowych kabli do plusowych przewodów długich świateł (kolorowy przewód)
3. Podłączenie zielonego kabla do prawego światła pozycyjnego, sterującego wyłączaniem świateł dziennych
4. Podłączenie czarnego kabla (masy czyli minusa)
5. Podłączenie czerwonego kabla do stałego plusa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
6 i 7. Miejsce poprowadzenia pomarańczowego kabla (plusa po stacyjce) do kabiny przez zaślepkę w ścianie grodziowej (nie sugerujcie się zielonym kolorem kabla - musiałem przedłużać). Zaślepkę przekłułem małym śrubokrętem krzyżakowym. W kabinie zaślepka znajduje się nad potencjometrem pedału przyspieszenia.
8. Miejsce wpięcia się bypassem do skrzynki bezpieczników w kabinie przy lewej nodze kierowcy (bezpiecznik nr 2)
9. Jasność dziennych ustawiona na 20%
Do podłączenia się pod reflektory kolega flashmaniac stosował szybkozłączki, ja lutowalem i stosowałam koszulki termokurczliwe. Reszta praktycznie identyczna. Po odpaleniu silnika światła dzienne zapalają się po ok. 2-3 sekundach, gasną zaraz po wyłączeniu silnika (ustawienie: wyłącz po stacyjce). Funkcji coming Home nie podłączyłem (jest mi zbędna).
Może się komuś przyda.


6dcff4e43845b08694ada737b5ce325c.jpga7280bac3cf0ae57f29078bbb01946a9.jpgf71f50b80217f5007b8615268570f72c.jpgf0459d543aa21331d192ea03025bb983.jpgcbb044537040363bbc52651e3559e584.jpgb05790e1c8ceb59cd0f9149568da46e2.jpgfb80bfef5c8b6d09a826176b34a5e5f2.jpge806d621b22776e63746e49cb436678c.jpg28b0ff242bc4713ab7ef2d92443edad1.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
374 odpowiedzi w tym temacie

#301 tomasz600

tomasz600
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 14.01.2017

Wiedział co robi bo pracuje z elekryką samochodową. Instalacja zrobiona profesjonalnie i gwarantuje Ci że nie podpiąłbyś tej instalacji z przekźnikami dlatego podpinasz pod wycieraczki. Poza tym w instrukcji leparda jest aby przekaźniki podpiąć.

pozdr


Użytkownik tomasz600 edytował ten post 15:17, 14.01.2017

  • 0

#302 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:06, 14.01.2017

Po co kombinować jak podpina sie pod plus po stacyjce w dowolne miejsce niekoniecznie pod wycieraczki. Przekazniki w instrukcji są owszem ale nie do zwykłego modułu (tylko długich bez bajerów).

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#303 tomasz600

tomasz600
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 14.01.2017

Może, w każdym razie świeci fajnie i jestem "hepi" i tak chciałem. Thx again za naprowadzenie, pozdr

:diabelgrin:


Użytkownik tomasz600 edytował ten post 18:15, 14.01.2017

  • 0

#304 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 14.01.2017

Ty mi nic nie gwarantuj, bo naprawdę mało o mnie wiesz ;)

Swypnięte Tapatalkiem
  • 0

#305 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:46, 26.01.2017

Podoba mi się ten lepard.

Lepiej mieć te światła dzienne w miejscu długich czy halogenów ?

Jeśli w halogenach to nie muszę zmieniać żarówek ?


  • 0

#306 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:24, 27.01.2017

Podoba mi się ten lepard.
Lepiej mieć te światła dzienne w miejscu długich czy halogenów ?
Jeśli w halogenach to nie muszę zmieniać żarówek ?

ja mialem w dlugich ale przenioslem do halogenow bo minsie bardziej podoba :)
  • 0

#307 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:37, 27.01.2017

ja mialem w dlugich ale przenioslem do halogenow bo minsie bardziej podoba :)


Zmieniałeś żarówki w tych halogenach ?

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 16:38, 27.01.2017

  • 0

#308 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:04, 28.01.2017

Chciałem podłączyć moduł lepard w kabinie od strony kierowcy ( zdjęcie poniżej ) ale jest problem ze znalezieniem przewodu  do halogenów lub drogowych.

Ktoś podłączał moduł w kabinie ?

 

JQRAG-UPO8wq.JPG?v=2

 

 

 

Pozostaje montaż pod maską ( zdjęcie poniżej )  z tym że pod maską nie mogę znaleźć plusa po stacyjce.

 

JQRAG-WEOPw2.JPG?v=2

 

 

JQRAG-TRvD2P.JPG?v=2


  • 0

#309 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 28.01.2017

Zielony przewód w wiązce od wycieraczek - plus po stacyjce.

Swypnięte Tapatalkiem
  • 0

#310 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:54, 28.01.2017

Zmieniałeś żarówki w tych halogenach ?

na poczatku nie ale teraz mam ledowe
  • 0

#311 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:28, 29.01.2017

Zielony przewód w wiązce od wycieraczek - plus po stacyjce.

Swypnięte Tapatalkiem

 

 

W 8 gen też tak jest  ??

 

Podpiąłem się jednak w skrzynce bezpieczników pod bezpiecznik 7.5 A na którym był + po stacyjce.


na poczatku nie ale teraz mam ledowe

 

Podpiąłem się jednak pod długie. Nie chciało mi się szukać kabli od halogenów. Może następnym razem :)


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 01:26, 29.01.2017

  • 0

#312 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 29.01.2017

Przez Tapatalk nie zauważyłem, że masz 8gen - sorki. Też na początku podpiąłem się z + w skrzynce, jednak okazało się, że ten + tam nie tyle był, co bywał, więc światła mi gasły. Sprawdź dokładnie.
Ponadto kolega, który parę dni temu jechał przede mną, mówi że moje dzienne są chyba zbyt rażące. Zostawiłem na fabrycznych ustawieniach (30%?). Trzeba będzie trochę zmniejszyć.

Swypnięte Tapatalkiem
  • 0

#313 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:20, 29.01.2017

Dla VIII są oddzielne tematy po co mieszać
- http://www.accordklu...logenach/page-1
- http://www.accordklu...d-liftem/page-1
  • 0

Long May You Ran


#314 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:32, 29.01.2017

Mi diagnosta na SKP powiedział że dzienne za mocno świecą (Lepard). Też miałem fabryczne 30%, zmniejszyłem na 20%

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#315 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:46, 29.01.2017

Przez Tapatalk nie zauważyłem, że masz 8gen - sorki. Też na początku podpiąłem się z + w skrzynce, jednak okazało się, że ten + tam nie tyle był, co bywał, więc światła mi gasły. Sprawdź dokładnie.
Ponadto kolega, który parę dni temu jechał przede mną, mówi że moje dzienne są chyba zbyt rażące. Zostawiłem na fabrycznych ustawieniach (30%?). Trzeba będzie trochę zmniejszyć.

Swypnięte Tapatalkiem

 

A pod jaki bezpiecznik się podpiąłeś ?

Ja podpiąłem się pod bezpiecznik od kontrolki poziomu oleju. Plus jest zawsze po przekręceniu stacyjki nie zauważyłem żeby znikał.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq