XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ogromne problemy ze sprzęgłem- ślizganie
#1
Napisano 18:57, 21.02.2012
#2
Napisano 19:19, 21.02.2012
#3
Napisano 21:49, 21.02.2012
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>
#4
Napisano 22:50, 21.02.2012
#5
Napisano 07:36, 22.02.2012
#6
Napisano 09:09, 22.02.2012
przed wymianą tarczy sprzęgła sprawdź koło zamachowe, czy jest równe, a nie wyżłobione w miejscu styku z tarczą
Sprzęgło już zostało wymienione.
a pedał sprzęgła luźny? bo tam jest śruba regulcyjna i jak nie bedzie luzu między popychaczem a tłokiem pompy to może nie wysprzeglać do końca i bedzie sie ślizgać. albo może cos ze sprężyną żę nie odpycha go do końca.
Pedał lekko chodzi. Luz sprawdzę zaraz, obawiam się właśnie że go nie ma. Dziś rano dopatrzyłem się że w zbiorniczku na płyn jest go za mało, a nigdzie nie cieknie. Doleję i odpowietrzę, to nie zaszkodzi. A co z tą śrubą regulacyjną? Na pedale jest? Tam jeszcze nie zaglądałem i nie wiem jak to ustawić.
EDIT:
A więc tak- skoku jałowego pedału nie ma, po nacisku ręką nie wyczuwam żadnego luzu.
Wysokość pedału sprzęgła- 17 cm.
Jak sprawdzić skok pedału sprzęgła i go ustawić?
Oraz jak ustawić wysokość rozłączenia pedału sprzęgła?
Sprzęgło po wciśnięciu go nie powinno chyba opierać się o samą podłogę? Naprowadźcie mnie proszę.
#7
Napisano 21:33, 22.02.2012
(B) SKOK JAŁOWY PEDAŁU SPRZ¢GŁA: 9,0 - 15,0 mm, łàcznie ze skokiem jałowym pedału 1-7 mm
© WYSOKOÂĆ PEDAŁU SPRZ¢GŁA: 210 mm od podłogi
(D) WYSOKOÂĆ PEDAŁU W MOMENCIE ROZŁÑCZENIA SPRZ¢GŁA: 90 mm od podłogi
na górze pedału sprzęgła jest taka śruba do regulacji skontrowana nakretką. tą nakretke trzeba najpierw odkrecić (popuscić) i dopiero można śruba regulowac, póżniej spowrotem skontrować nakretką żeby sie sruba nie odkręciła sama.
wymiary sa liczone od środka zewnętrznej strony nakładki gumowej na sprzegle. (czyli od styku nogi z gumą)
#8
Napisano 10:07, 28.02.2012
http://www.accordklu...pic.php?t=30025
#9
Napisano 08:08, 29.02.2012
#10
Napisano 12:37, 29.02.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych