Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprężyny obniżające Apex


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:00, 09.02.2012

Gilotyn@, zuzycie amortyzatorow nie ma znaczenia, nie daj sie oszukac coniektorym tutaj :mrgreen: jednak jesli chodzi o wyglad to eibach prowadzi w 2.0 szczegolnie. w 2.4 juz mozna cudowac ale tez nie bardzo jest w czym. jak mam byc szczery to dla mnie liczy sie tylko eibach, ewentualnie tein ale to ciezko dostac w pl - wrecz graniczy z cudem.
  • 0

#17 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 10.02.2012

Podepnę się pod temat z moim dylematem. Otóż poradźcie koledzy co pasowałoby najbardziej do mojego egzemplarza (kombi, diesel)?
Oczekuję rozsądnego kompromisu pomiędzy komfortem i twardością oraz nieprzesadnego obniżenia auta (obniżenie ma być przede wszystkim równomierne i nie powodować zmian geometrii i zbieżności zawiasu).
Typy:
- tylko sprężyny (jakie?)
- sprzężyny + amory (jakie?),
- akcesoryjny zestaw Sport,
- gwint (jaki?).
  • 0

#18 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:44, 10.02.2012

Podepnę się pod temat z moim dylematem. Otóż poradźcie koledzy co pasowałoby najbardziej do mojego egzemplarza (kombi, diesel)?
Oczekuję rozsądnego kompromisu pomiędzy komfortem i twardością oraz nieprzesadnego obniżenia auta (obniżenie ma być przede wszystkim równomierne i nie powodować zmian geometrii i zbieżności zawiasu).
Typy:
- tylko sprężyny (jakie?)
- sprzężyny + amory (jakie?),
- akcesoryjny zestaw Sport,
- gwint (jaki?).

-KW
-KW + Koni
-A spec
-KW V2

sam mialem ten sam problem jakis czas temu i po grubych rozmowach i poszukiwaniach wybralem same springi KW (Eibach juz nie robi do tourera, a H&R sa twarde) komfort sie nie wiele zmienil autko siadlo rowno nei ma problemow z geometria, ja zostawilem seryjne amorki ale jak bym mial zmieniac to bym wzia Koni bo maja mala regulacje wysokosci i jest regulacja twardosci, akcesoryjny zestaw to A spec, byl do sprzedania, ale jak sam sprzedajacy powiedzial nie byl zadowolony z obnizenia bo stal za wysoko, co do gwintu to ani Tein ani BC racing nie robi gwintow do tourera wiec zostaje H&R albo KW.
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#19 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:49, 10.02.2012

Oczekuję rozsądnego kompromisu pomiędzy komfortem i twardością oraz nieprzesadnego obniżenia auta (obniżenie ma być przede wszystkim równomierne i nie powodować zmian geometrii i zbieżności zawiasu).
Typy:

geometria i tak sie zmieni bo zawieszenie bedzie nizsze, nie ma obniżania bez zmiany geometri/ kątów pochylenia, dlatego ludzie biora regulowane wahacze żeby wyprostowac koła i ustawić kąty w normie.
jak chceesz deklikatnie to kup sobie sprezyny Eibacha i po sprawie bedziesz mial i komfortowo i powiedzmy sportowo ale bardziej optycznie auto bedzie ciekawiej wygladać.
spręzyny + amory - auto bedzie twardsze wiec komfort Ci troche spadnie i przy koni sporcie auto bedzie jeszcze niżej niż na seryjnym amorze.
akcesoryjny zestaw sport - Forget about it.
gwint - ? po co ? jak chcesz komfort i delikatnie obnizony to po co Ci gwint ?bedzie twardziej, masz oczywiscie i twardosc i wysokość regulowana tylko szkoda kasy na gwint zebys jezdzil na max uniesionym gwincie i na miekkim ustawieniu, kasa wyrzucona w błoto ;)
  • 0

#20 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:11, 10.02.2012

MaxOP Eibach nie robi juz springow do trumniakow
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#21 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:19, 10.02.2012

Brodziu, ja tam trumniakow nie sledze :-(
  • 0

#22 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:23, 10.02.2012

MaxOP no przeciez mihail pyta o opcje do swojego KOMBI :lol: heheh
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#23 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:24, 10.02.2012

wiem wiem mówiłem ogolnie koledze :-P a z eibachem zapomnialm że nie ma do karawanu :-P
  • 0

#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:24, 10.02.2012

ja tam trumniakow nie sledze :-(

amator :mrgreen:
  • 0

#25 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:25, 10.02.2012

MaxOP napisał/a:
ja tam trumniakow nie sledze :-(

amator :mrgreen:


sledze graty do swojego ;-P amatorze
  • 0

#26 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:29, 10.02.2012

bierz przyklad z blackfly o kazdej porze dnia i o kazdy model mozesz sie go spytac i on bedzie wiedzial :mrgreen:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#27 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:36, 10.02.2012

fanatyk :-P
  • 0

#28 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:59, 10.02.2012

bo to jak tabliczka mnozenia, umiesz dopiero wtedy jak przez sen podasz poprawna odpowiedz :mrgreen:
  • 0

#29 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:01, 10.02.2012

haha :mrgreen: zgadza sie koleżko :-P
jak juz ekspert sie zjawił to doradz koledze ładnie
  • 0

#30 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 10.02.2012

akcesoryjny zestaw sport - Forget about it.

Why, oh why?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq