XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sprężyny obniżające Apex
#16
Napisano 21:00, 09.02.2012
#17
Napisano 12:43, 10.02.2012
Oczekuję rozsądnego kompromisu pomiędzy komfortem i twardością oraz nieprzesadnego obniżenia auta (obniżenie ma być przede wszystkim równomierne i nie powodować zmian geometrii i zbieżności zawiasu).
Typy:
- tylko sprężyny (jakie?)
- sprzężyny + amory (jakie?),
- akcesoryjny zestaw Sport,
- gwint (jaki?).
#18
Napisano 14:44, 10.02.2012
-KWPodepnę się pod temat z moim dylematem. Otóż poradźcie koledzy co pasowałoby najbardziej do mojego egzemplarza (kombi, diesel)?
Oczekuję rozsądnego kompromisu pomiędzy komfortem i twardością oraz nieprzesadnego obniżenia auta (obniżenie ma być przede wszystkim równomierne i nie powodować zmian geometrii i zbieżności zawiasu).
Typy:
- tylko sprężyny (jakie?)
- sprzężyny + amory (jakie?),
- akcesoryjny zestaw Sport,
- gwint (jaki?).
-KW + Koni
-A spec
-KW V2
sam mialem ten sam problem jakis czas temu i po grubych rozmowach i poszukiwaniach wybralem same springi KW (Eibach juz nie robi do tourera, a H&R sa twarde) komfort sie nie wiele zmienil autko siadlo rowno nei ma problemow z geometria, ja zostawilem seryjne amorki ale jak bym mial zmieniac to bym wzia Koni bo maja mala regulacje wysokosci i jest regulacja twardosci, akcesoryjny zestaw to A spec, byl do sprzedania, ale jak sam sprzedajacy powiedzial nie byl zadowolony z obnizenia bo stal za wysoko, co do gwintu to ani Tein ani BC racing nie robi gwintow do tourera wiec zostaje H&R albo KW.
Tuned by Cinsoft
#19
Napisano 14:49, 10.02.2012
geometria i tak sie zmieni bo zawieszenie bedzie nizsze, nie ma obniżania bez zmiany geometri/ kątów pochylenia, dlatego ludzie biora regulowane wahacze żeby wyprostowac koła i ustawić kąty w normie.Oczekuję rozsądnego kompromisu pomiędzy komfortem i twardością oraz nieprzesadnego obniżenia auta (obniżenie ma być przede wszystkim równomierne i nie powodować zmian geometrii i zbieżności zawiasu).
Typy:
jak chceesz deklikatnie to kup sobie sprezyny Eibacha i po sprawie bedziesz mial i komfortowo i powiedzmy sportowo ale bardziej optycznie auto bedzie ciekawiej wygladać.
spręzyny + amory - auto bedzie twardsze wiec komfort Ci troche spadnie i przy koni sporcie auto bedzie jeszcze niżej niż na seryjnym amorze.
akcesoryjny zestaw sport - Forget about it.
gwint - ? po co ? jak chcesz komfort i delikatnie obnizony to po co Ci gwint ?bedzie twardziej, masz oczywiscie i twardosc i wysokość regulowana tylko szkoda kasy na gwint zebys jezdzil na max uniesionym gwincie i na miekkim ustawieniu, kasa wyrzucona w błoto
#20
Napisano 15:11, 10.02.2012
Tuned by Cinsoft
#21
Napisano 15:19, 10.02.2012
#22
Napisano 15:23, 10.02.2012
Tuned by Cinsoft
#23
Napisano 15:24, 10.02.2012
#24
Napisano 15:24, 10.02.2012
amatorja tam trumniakow nie sledze
#25
Napisano 15:25, 10.02.2012
MaxOP napisał/a:
ja tam trumniakow nie sledze
amator
sledze graty do swojego ;-P amatorze
#26
Napisano 15:29, 10.02.2012
Tuned by Cinsoft
#27
Napisano 15:36, 10.02.2012
#28
Napisano 15:59, 10.02.2012
#29
Napisano 16:01, 10.02.2012
jak juz ekspert sie zjawił to doradz koledze ładnie
#30
Napisano 21:56, 10.02.2012
Why, oh why?akcesoryjny zestaw sport - Forget about it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych