Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

[VII Gen.] Ślizgające się sprzęgło?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 01.02.2012

Ale panowie to wolnossace 2,4 ktoremu dodano 20km wiec ile ten moment obrt mogl sie zwiekszyc? Raczej watpie zeby to bylo przyczyna zajechania sprzegla. To nie diesel ze po chipie moment rosnie do 400nm :mrgreen:
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#17 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:19, 01.02.2012

Ellipsis, ale w benzynie sprzeglo tez jest inne.
  • 0

#18 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:26, 01.02.2012

Wiem ale mam na mysli to ze sprzeglo w benzyniaku nie jest tak katowane momentem obr. nawet po delikatnej modyfikacji.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#19 wodecki

wodecki
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:29, 01.02.2012

sam nie wiem, wydaje mi się, że przebieg 100 kkm i wymiana sprzęgła to w nowoczesnych autach raczej normalka, raczej... Ogólnie Hanka jak dla mnie... cóż ani ziębi, ani parzy, drugi raz raczej bym nie kupił ;)
  • 0

#20 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:35, 01.02.2012

Norma nie norma jeden wymienia po 30 drugi po 300 tys km. Dla mnie jest to dziwne ze Ci padlo sprzeglo w benzyniaku po 100 tys.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#21 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 02.02.2012

Norma nie norma jeden wymienia po 30 drugi po 300 tys km. Dla mnie jest to dziwne ze Ci padlo sprzeglo w benzyniaku po 100 tys.


A mnie to nie dziwi.
  • 0

#22 Zatoichi

Zatoichi
  • Forumowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:09, 02.02.2012

Wielu użytkowników z tego forum wymieniało sprzęgło w okolicy 100tyś km przebiegu więc to nie przypadek. Sam wymieniałem przy ok 95tyś. a ponieważ nie mogłem czekac na Exedy to kupiłem Aisin`a. Na docisku oraz tarczy nie było marki Aisin a logo Honda:

Dołączona grafika
  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#23 wodecki

wodecki
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 02.02.2012

powiedz kolego parę słów jak ów sprzęgło Ci się sprawuje
  • 0

#24 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 02.02.2012

A co sie dzialo ze sprzeglem ze wymieniales? Na forum jest watek o sprzegle w dieslu i ludzie narzekaja wlasnie na to ze sprzegla nie wytrzymuja duzego momentu obr. W benzyniaku nie ma tego problemu. W dieslach to dociski nie wytrzymuja momentu w benzyniaku jest go wiele mniej wiec chyba poza spaleniem sprzegla inaczej nie da sie go zajechac ?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#25 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:11, 02.02.2012

Ellipsis, z tym momentem to glupie gadanie, zauwaz ze dieslem ruszasz niemal nie dodajac gazu, benzyniakiem masz okolo 2000rpm wiec roznica spora. zminiasz biegi nie jak w klekocie przy 2000 czy 2500rpm tylko przy 4k i wiecej. dlatego dla mnie to dziwne gadanie. ja mialem sprzeglo wymienione na gwarancncji przy 35 bo cos haczylo, teraz znowu cos tam czuc. do tego lozysko sie odzywa, to samo jest u Tadzia mialem mu ostatnio powiedziec ze juz mu sie konczy ale zapomnialem. obaj mamy samochod od nowosci i wiemy jak bylo jezdzone czyli spokojnie a jednak siada.
  • 0

#26 Zatoichi

Zatoichi
  • Forumowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:41, 02.02.2012

powiedz kolego parę słów jak ów sprzęgło Ci się sprawuje


Bardzo dobrze. Bierze z samego dołu, nie ma z nim żadnych problemów. Zrobiłem na nim już z 10tys. W poprzednim juz z dwa lata wcześniej było słychać łożysko ale wymieniłem dopiero jak zaczęło się ślizgać. Po wyjęciu skrzyni ukazało się takie oto łożysko:

Dołączona grafika
  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#27 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:40, 03.02.2012

Blacky no nie wiem czy takie glupie, bo wlasnie w dieslu to sprzeglo nie pada od zlego uzytkowania tylko od zbyt duzego momentu. Co ma do rzeczy zmiana biegu przy 4k obr ?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#28 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:54, 03.02.2012

Dokładnie, zazwyczaj sprzeglo pada od zbyt duzego momentu a w dieslach to najczesciej wystepuje, zwyczajnie sprzeglo nie radzi sobie z przeniesieniem momentu na nie. Juz nie wspomne o autach ktore sa podrasowane tam to dopiero sprzegło siada
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#29 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:43, 03.02.2012

jak co ma zmiana biegow przy obrotach rzedu 4tys czy 7? sproboj zatrzymac kolo ktore sie kreci z predkoscia 4tys obr na minute a sproboj takie ktore sie kreci 7krpm. w benzyniaku tez nie wydaje mi sie zeby zlym uzytkowaniem bylo ruszanie z 2000rpm tak samo jak zmiana na wyzszych obrotach. zauwaz ze jak jezdziesz klekotem i masz te 3000obr i przytrzymasz sprzeglo na 'uslizgu' przez pol sekundy co wydaje mi sie normalne przy zwyklej jezdzie jak nawet nie przez 1s to obroci sie ono 50razy. jak masz 6krpm to obroci sie 100razy z jakby nie bylo wieksza sila.

to ze diesel ma wiekszy moment na silniku nie znaczy ze sprzeglo w benzynie mniej przenosi. zgoda w momencie kiedy sprzeglo jest puszczone to dzialaja na niego duzo wieksze sily w klekocie ale w momencie kiedy puszczamy sprzeglo szczegolnie jezdzac pod odcinke to moment obr. na sprzegle bedzie wiekszy w benzynie, nawet takiej biednej jak 2.0
  • 0

#30 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 03.02.2012

No dla mnie ruszanie nawet benzyna przy 2 tys to lekkie przegiecie, nie masz wyczucia sprzegla ze musisz przegazowac do 2 tys aby ci nie zgasl ? ;-)
Moment pod odcinka w benzynie masz ok 200nm a w dieslu max 340 przy 2000-2700 potem spada ale przy 4 tys napewno bedzie wiecej niz 200nm
Dlaczego mam przytrzymywac na uslizgu sprzeglo przy 3 tys? Lekko mozna usliznac sprzeglo przy ruszaniu ale potem jak juz zmieniam bieg to ja nie trzymam pol sekundy na uslizgu tylko odrazu puszczam .
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq