Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ucieka w prawo i w lewo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:19, 26.01.2012

witam serdecznie jestem szczęśliwym posiadaczem accorda 5 parę dni temu moja honda zaczęła się dziwnie zachowywać mianowicie podczas jazdy na wprost przy prędkości 50km i większej auto ucieka raz w lewo raz w prawo czy to mogą być luzy na maglu :cry:
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 16:24, 26.01.2012

jaka szerokosc maja Twoje opony ?
czy na drodze sa koleiny
sprawdź ciśnienie w oponach - tak aby było równe
  • 0

#3 Shaman

Shaman
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Podkarpacie, RBR:)
  • Silnik:V6
  • Wersja:Sport Edition
  • KM:163
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:41, 26.01.2012

Tu opcji może być wiele i zacznij tak jak Jarek pisze od sprawdzenia opon, potem trzeba by zrobić przegląd zawieszenia,bo możesz mieć luzy na drążkach kierowniczych, mogą być wybite sworznie.Jedź najlepiej na szarpaki żeby sprawdzić zawieszenie a przy okazji możesz wtedy oblukać jak wygląda magiel, czy na przykład nie ma wycieków i innych niepokojących zjawisk.
Bez dokładnego zbadania to będzie wróżenie z fusów.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:25, 27.01.2012

opony mam 195/R15 ciśnienie jest równe dzisiaj jadę na szarpaki bo mam podejrzenia co do tulei na wahaczu dolnym i dowiem się może czegoś więcej
  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:30, 27.01.2012

do sprawdzenia caly zawias plus zbieznosc
moga byc luzy na maglu ale one "nagle " sie nie objawiają
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:10, 28.01.2012

byłem na diagnostyce i luzy są tylko na jednej gałce drążka kierowniczego ale minimalne ale za to zbieżności nie ma wcale i to jest przyczyna mojego problemu,w poniedziałek wymienię gałe i ustawie zbieżność i powinno być oki ;-)
  • 0

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 11:37, 28.01.2012

pamiętaj tylko że, aby ustawianie zbieżności miało sen to zawieszenie - układ kierowniczy musi być sprawny na 100% :))
  • 0

#8 wlodziej

wlodziej
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Płock
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 23.02.2012

Podepnę się żeby nie pisać nowego tematu: u mnie skręca kierownica delikatnie w lewo i zatrzymuje się przekręcona o ok.1cm przy dodawaniu gazu, przy hamowaniu odwrotnie - skręca w prawo ok. 1 cm i nie dalej. Oczywiście samochód jedzie tak jak przekręca się kierownica - raz w lewo raz w prawo.
  • 0

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:55, 23.02.2012

no to albo zjeb... geometria, albo luz na maglu i to spory. Ew luz na końcówkach drążków
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 wlodziej

wlodziej
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Płock
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 23.02.2012

Nie mogłem wytrzymać z ciekawości i podjechałem na szarpaki. Wszystko pięknie - mucha nie siada oprócz lewego przegubu. Na jesieni miał wymienianą osłonę - poprzednia pękła. Najprawdopodobniej dostał się brud i powoli pojawiają się minimalne luzy. Powiedziano mi że można z tym jeździć - da o sobie znać hałasując lub skok skrętu będzie się powiększał. Można? Wychodzi na to że kierownica skręca w lewo przy dodaniu gazu a przy hamowaniu po prostu wraca do pozycji wyjściowej a ja głupi założyłem że skręca w prawo. Tak, skręca w prawo, ale po to żeby się wyprostować.
  • 0

#11 kuba192

kuba192
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 23.02.2012

Miałem kiedyś taki objaw jak została wymieniona tylko jedna tuleja na wahaczu i następnie ustawiona zbieżność. Oczywiście po wymianie tej drugiej wszystko wróciło do normy.
  • 0

#12 wlodziej

wlodziej
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Płock
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 24.02.2012

Zasięgnąłem porady "fachowca" od Hond - jego zdaniem na 80% jest to tuleja (guma) drążka reakcyjnego i nie ma opcji że przegub. W następnym tygodniu wymienię zapobiegawczo obydwie (koszt jednej to niecałe 20 zł) i napiszę co z tego wyszło. Te pozostałe 20% to właśnie tuleja na wahaczu.

[ Dodano: 2012-02-29, 11:25 ]
To było to - stara guma na drążku reakcyjnym została tak sprasowana że była 1 cm krótsza od nowej. Wszystkie opisane objawy ustąpiły. Nie ma też wrażenia że biją tarcze przy hamowaniu a takie występowało :D
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq