Skocz do zawartości


RODO w HAKP

"Jęczenie" podczas kręcenia kierownica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 devnull

devnull
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Birmingham, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 21.01.2013

W rzeczy samej, pomoglo na pol dnia i juz znowu zaczelo piszczec,
masz racje odpuszcze sobie jezdzenie, mam wizyte umowiona w warsztacie na srode,
mam nadzieje ze zrobia w ramach gwarancji. To niemozliwe zeby sworzen wytrzymal 10 miesiecy..

Jeszcze raz dzieki.
  • 0
Szatan, wodka, czolgi.

#17 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 27.01.2013

Witam, w mojej Hani też pokazał się przeraźliwy ,,JĘK'' !!! ale przestraszliwy!!! i też zastanawiałem się co to. puki nie przeczytałem tego posta obstawiałem końcówke drążka a tu czytam że śworzeń, bylem ostatnio sprawdzać zawieszenie i lata ogolnie mi wszystko prócz tego dolnego sworźnia, ale tez nie wyglada dobrze

filmik jeku

  • 0

#18 zbrodni

zbrodni
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Wrocław/Bełchatów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:207
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 27.01.2013

Zależy ile jeździsz... Ja wymieniłem ostatnio po 11 miechach i 15k km.
  • 0

To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...


#19 Argosan

Argosan
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 27.01.2013

Nie wiem ile tam to siedzi bo kupilem auto w grudniu... a jek pojawil sie w zeszlym tygodniu i pytanie czy to ewidentnie sworzen dolny ?
  • 0

#20 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 29.01.2013

Ewidentnie nikt Ci nie powie. Podnieś na podnośniku, zdejmij gumową osłonę i zobacz czy kulka jest gładka czy nie, czy smar ma opiłki. Równie dobrze może to być końcówka drążka kierowniczego.
Upewnij się że płyn od wspomagania jest w normie.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq