Skocz do zawartości


RODO w HAKP

wyciszenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:38, 25.10.2012

co do wyciszanie sprajem to sobie odpuść... trochę o tym szukałem. Jak już to tylko pistolet wtedy jest odpowiednio gruby i dający efekt baranek.

Ja mam nadkola plastikowe przód i tył od góry zrobione matami Hollywood (nazwa może mało profesjonalna ale porządna firma i mata) pod tylną kanapą filc dokładnie to proso 1 cm gr. opadające do podłogi z tyłu... mieści się w sam raz (kto raz jechał bez tylnego siedziska to wie jaka jest różnica w szumach tyłu)zewnętrzne oparcia tylnej kanapy pod którymi jest nadkole też proso ,tunel dodatkowo gąbka hollywood ,
podłoga przód od deski do siedzeń dodatkowa gąbka GMS absorbing

Drzwi przód i tył dodatkowa gąbka pod tapicerkę GMS lub gąbka Hoolywood
słupki przód i tył (dla dobrego samopoczucia już chyba :-) oraz plastikowe progi dodatkowa gąbka GMS
.... no i osłony pod deskę z diesla dodatkowo dołożone do oryginalnego wyciszenia gąbki GMS
acha ..dałem pod półkę z głośnikami od strony bagażnika gąbkę akustyczną zostawiając oczywiście dziury na magnesy z głośników co by :-) wszelkie odgłosy nie niosły się do kabiny z samego bagażnika, a przynajmniej je ograniczyć
..a ostatnio zrobiłem podszybie bo zostało materiału ..na pewno nie zaszkodzi ;-)
no i..........................................
Jest ciszej ,a nawet bardzo cicho 8-) jeśli chodzi o silnik ,koła,droga
  • 0
                       

#17 fifol

fifol
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 02.11.2012

Witam.

Od jakiegoś czasu myślę o wygłuszenia auta. Teraz przyszedł dodatkowo temat konserwacji podwozia (z nadkolami).


Też się zastanawiam nad wygłuszaniem, ale bardziej biorę pod uwagę serwis niż samodzielne wyciszanie. Jeżeli Ty dodatkowo myślisz o konserwacji podwozia to tym bardziej rozważ oddanie wozu do warsztatu.
  • 0

#18 Kwazer

Kwazer
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:ap
  • Silnik:25
  • Wersja:pb
  • KM:25
  • Paliwo:PB
  • Rok:2525
  • Nadwozie:25
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:22, 03.11.2012

ja wam powiem tak, we wrzesniu przy okazji budowy audio z przodu wytlumilem drzwi
tasma dekarska Tytan, jest to to samo co maty bitumiczne, tyle ze mata jest juz zwulkanizowana
a w przypadku tasmy dekarskiej trzeba to zrobic samemu, czyli po naklejeniu opalarka w dlon i wio ;-)
efekt az mnie zaskoczyl, kola co prawda slysze dalej ale ogolna roznica jest bardzo duza wiec polecam.
na wiosne kupuje kolejna rolke i jade nadkola i moze podloge i scianke grodziowa jak sie uda dostac do niej :-P
fifol, warsztaty biora kupe kasy za robote, ktora mozna sobie samemu zrobic ;-)
sprawdzales ceny wygluszania?
  • 0

#19 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 04.11.2012

Też sie nad tym zastanawiam, najgorzej jest właśnie od kół :/ przeraża mnie tylko podłoga.

[ Dodano: 2012-11-04, 16:10 ]
Kwazer, tylko drzwi poleciałeś?
  • 0
----------Zobacz moje Acco (pierwsze MODY)----------
††  
Stag ISA2
Hanna zielona
Zavoli Zeta S
 …

#20 Kwazer

Kwazer
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:ap
  • Silnik:25
  • Wersja:pb
  • KM:25
  • Paliwo:PB
  • Rok:2525
  • Nadwozie:25
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:26, 07.11.2012

narazie tak bo mialem drzwi rozbebeszone, ale jak napisalem roznica jest juz spora :mrgreen:
na wiesne reszta ;-)
  • 0

#21 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 07.11.2012

jak oklejałes, tylko te otwory czy całą blachę w środku? a może to i to?
  • 0
----------Zobacz moje Acco (pierwsze MODY)----------
††  
Stag ISA2
Hanna zielona
Zavoli Zeta S
 …

#22 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:35, 07.11.2012

Ja tez nie moge zniesc halasu w srodku :/ Opony wymienilem, lozyska wymienilem a szum jest nadal nieznosny.
Kiedys jak jechalem w BMW E39 to po zamknieciu drzwi czulem sie jakbym byl w prozni. Slychac bylo tylko moj oddech i szelest kurtki.
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#23 marAcc

marAcc
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton/Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 09.11.2012

Ja tez nie moge zniesc halasu w srodku :/ Opony wymienilem, lozyska wymienilem a szum jest nadal nieznosny.
Kiedys jak jechalem w BMW E39 to po zamknieciu drzwi czulem sie jakbym byl w prozni. Slychac bylo tylko moj oddech i szelest kurtki.


Dokładnie jak piszesz, miałem e39 i po zamknięciu drzwi nie słyszałem samochodów jadących obok, o szumach podczas jazdy (jeżeli można to nazwać szumami) nie wspomnę ale wygłuszenie w BMW jest 7x grubsze a w Accordzie... gdzie mamy kawałek filcu przez który widać Warszawę..
No ale chyba nie ma co porównywać Accorda do BMW- kupiłeś to nie narzekaj :mrgreen: Oprócz wyciszenia to Accord wcale nie odbiega jakością od BMW co mnie zszokowało, oczywiście na duży + Jak za te pieniądze, które dałem za Accorda w porównaniu do tego ile trzeba wyłożyć za dobre BMW to uważam,że był to bardzo udany zakup :ok
  • 0
----------------------------------------------------------

#24 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:37, 09.11.2012

....i zawsze można samemu dołożyć trochę wyciszenia,a wtedy będzie już bardzo dobrze :-)
  • 0
                       

#25 Carlos123

Carlos123
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 21.05.2014

Odgrzebuję temat. Zauważyłem że między uszczelka drzwi (tej na nadwoziu, nie na drzwiach) a drzwiami mam małą szparę na wysokości klamki.czym to może być spowodowane? Próbowałem drzwi wyregulowac, ale nawet przy maksymalnym docisnieciu szpara zostaje.

Uszczelka nie jest uszkodzona, tylko jakby za cienka. W nowszych autach zauważyłem ze uszczelki od strony nadwozia są zazwyczaj grubsze. Można coś na to zaradzić? (z tej szpary słyszę wyraźny szum).

 

 

Ostatnio znalazłem taki filmiki: 

Co sądzicie, żeby coś takiego zaaplikować w naszym 6genie? Tylko moja uszczelka jest sporo cieńsza, więc musiałbym coś cieńszego tam wcisnąć. Ale wydaje się, że powinno pomóc, bo wtedy uszczelka powinna powrócić do oryginalnego kształtu i lepiej przylegać do drzwi.


Użytkownik Carlos123 edytował ten post 18:43, 29.05.2014

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq