XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Struktura lakieru w Accordzie CG4.
#1
Napisano 20:23, 03.01.2012
Zastanawia mnie czy powinien być on idealnie gładki- nie zniekształcający odbicia czy może taki 'nalany', troszkę 'pomarszczony' Mój ma właśnie wszędzie jednakową strukturę tj. 'pomarszczoną'- nie wiem jak to określić. Oglądałem każdy zakamarek i wszystko wygląda tak samo- stąd moje, mam nadzieje nie słuszne przypuszczenie, że było malowane całe autko? Proszę o zerknięcie na strukturę lakieru na swoich autkach i podzielenie się swoimi spostrzeżeniami
Z góry dziękuję
#2
Napisano 10:21, 04.01.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 18:15, 04.01.2012
#4
Napisano 18:30, 04.01.2012
jak wygląda 'pomarańczowa skórka' na samochodzie
pomarańczowa skórka = celulit.... występuje raczej u (niby) płci pięknej
to taka kardasowa metafora
#5
Napisano 18:43, 04.01.2012
#6
Napisano 18:50, 04.01.2012
a tak czytając twój opis to tak sobie próbuję to wyobrazić i kojarzy mi się to w ten sposób, że ( ale to tylko mój wymysł) na bazę jest dana gruba warstwa clear'u i to może daje taki dziwny efekt. nie wiem. może niech się jakiś lakiernik wypowie.
moja rada....dopóki nie rdzewieje to się nie przejmuj i nie szukaj dziury w całym
#7
Napisano 19:24, 04.01.2012
Słuchaj a czy rdza gdzieś Cię atakuje? Bo u mnie widzę lekko przebarwione rdzą miejsce na dole w tylnym prawym nadkolu. Nigdzie indziej nie zauważyłem rdzy. Jak z rdzą u Ciebie?
#8
Napisano 19:28, 04.01.2012
co do rdzy, to ja w tego roczne lato wziąłem się za swoją H, zdjąłem zderzaki, nadkola (oczywiście tylko przednie) i .......w sumie to rdzę znalazłem tylko na poprzeczce do której montuje się górną krawędź tylnego zderzaka (tą którą widać po otwarciu kufra). poza tym miejscem wszystko było zdrowe, ale na wszelki wypadek zakonserwowałem wszystko bitexem.
#9
Napisano 20:26, 04.01.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 20:43, 04.01.2012
struktury lakieru po aplikacji.
Tzn.im mniejsza ilosc cial stalych...LS,tym kropla lakieru jest mniejsza/drobniejsza co skutkuje lepsza rozlewnoscia.Lakiery VHS/UHS maja krople
wieksza/grubsza co skutkuje gorsza rozlewnoscia...a jesli lakiernik na sile probuje taki lakier ''wylac na gladko''...daje to strukture jak po
''zwymiotowaniu''.
Pytanie,jak to wyglada u Ciebie .
Poza tym jest jeszcze wiele czynnikow majacych wplyw na wyglad struktury lakieru...wlacznie z umiejetnosciami lakiernika dokonujacego aplikacji.
Mam nadzieje,ze pomoglem
#11
Napisano 20:44, 04.01.2012
tylko jakimś werry dobrym aparatem, o ile jest w ogóle możliwe, aby aparat to pokazał.zrób zdjęcie
#12
Napisano 20:24, 07.01.2012
ps. co do rdzy to znalazłem miejscami jakieś drobne zabarwienia pod autkiem ale wysmarowałem je już brunoxem pod maską niektóre śrubki są pordzewiałe np. te od reflektorów ale to chyba normaalne- czasami się za bardzo wszystkiego czepiam. Na lato zrobię tylko nadkole póki jest tego malutko i mam nadzieję, że będzie wszystko w porządku.
ps. czy znacie jakąś dobrą pastę polerską żeby wypolerować przednią szybę? Mam w jednym miejscu troszkę startą szybę od wycieraczki. Są też drobne odpryski od kamieni..
Pozdrawiam Krystian!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych