Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Padło wspomaganie kierownicy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 16:35, 24.12.2011

Witam, To będzie mój pierwszy temat o kłopotach w hondzie;p
Otóż dzisiaj wysiadło mi wspomaganie.
Rano jeździłem do sklepu i wszystko było dobrze, przyjechałem do domu, wypiłem herbatkę i pojechałem z ojcem do wujka jakieś ok 8 km dalej, jak wjeżdżałem na parking lekko mi przygasł samochód na gazie i po depnięciu by nie zgasł słychać było strzał w filtr.
Zaparkowałem zgasiłem silnik i poczekał na wyjście Wuja i brata. Odpalam i nie chce zapalić.... drugi raz... trzeci... no co jest, patrze na maskę i widać obłok dymu;/ wysiadam podnoszę maskę, i dymi się z tej rolki obok alternatora. Kazałem zakręcić dla brata. Koło pasowe nie mogło się obrócić;/ pasek się ślizgał. Poczekałem chwilę zapaliłem, zaczęło przygasać więc depnąłem mocniej na około 3-4 tyś i obróciło koło i było ok. Teraz chodzi na okrągła i nie blokuje się, nie grzeje.

Co najgorsze? Od tego momentu padło mi wspomaganie. I pytanie tego właśnie sie tyczy. Co mogło pójść, zepsuć, zatrzeć itp że nie działa. Maglownica wiem, że do wymiany bo cieknie, taką diagnozę postawił mi mechanik jak robił rozrząd.

PS: Wesołych Świąt ;)
  • 0

#2 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 20:22, 24.12.2011

nie, nie pękł. Mi się właśnie wydaje, że od pompy od wspomagania;p nigdy go nie miałem (wspomagania) to nie bardzo sie orientuję;p Poszedł po prostu dym, zgasiłem od razu, sprawdziłem naciągi pasków, były dobre, nie luźne. Odpaliłem jeszcze raz, tylko, że dodałem gazu i już zaczęło chodzić normalnie. Oprócz wspomagania, kręci sie strasznie ciężko.
Jeżeli dalej nie zrozumiecie to jutro jak będę miał czas pstryknę zdjęcie ;)
  • 0

#3 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:25, 24.12.2011

pompę wspomy masz nad alternatorem - poluzuj pompę aby zdjąć pasek i sprawdź, czy koło pompy się obraca
sprawdź też poziom płynu PSF w zbiorniczku
maglownica może cieknąć - ważne żeby poziom płynu w zbiorniczku nie był nigdy poniżej MIN
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq