Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Niedziałający prędkościomierz fiksujący obrotomierz i kontr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kapsel

kapsel
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:srz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 20.12.2011

Witam. Mam problem ze swoją Honda. Od jakiegoś czasu nie działa mi prędkościomierz, wskazówka od obrotomierz czasami wariuje i świeci się też czasami kontrolka od silnika. Dziś rano nie chciał odpalić tzn. odpalał na 3-4 sekundy obroty szły góra, dół, góra, dół i nagle gasł. "Okazało się" że wężyk od filtra paliwa był nieszczelny wymieniłem ten zacisk przegazowało się trochę i było ok. Teraz gdy wieczorem znowu jechałem odpalił bez niczego. Lecz przejechałem z kilometr może dwa i zaświeciła sie kontrolka znowu od silnika i obrotomierz znowu zaczął skakać ale po chwili uspokoiło się to. I moje pytanie brzmi czego to może być wina? Może tego czujnika od prędkości (impulsator czy jak to się zwie)?
  • 0

#2 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:01, 20.12.2011

Skoro wyskakuje Ci check engine to może zrób ten check na początek :-D . Zczytaj kody jakie wyrzuca ci komp to napewno będziesz wiedział więcej a my też przy okazji no i może łatwiej będzie zdiagnozować problem.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#3 kapsel

kapsel
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:srz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 20.12.2011

Tylko że nie mam za bardzo gdzie zczytać tych błędów właśnie (dopiero po świętach będę mógł go podpiąć pod komputer), a samochód mi potrzebny na święta. No ale cóż... trudno się mówi
  • 0

#4 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:21, 20.12.2011

Tak patrze, że masz dieselka ale przecież to tak czy inaczej Vgen i błędy powinno się odczytywać tak samo jak w benzyniaku czy nie?? Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Kody błędów wyświetlane są właśnie poprzez lampkę check engine po zwarciu dwóch styków w okolicach nóg pasażera po jego prawej stronie. W sumie prosta sprawa, oby mieć za sobą tylko ten pierwszy raz :-D . Swoją drogą ostatnio się dowiedziałem, że nawet za przeproszeniem GŁUPI Deaewoo Matiz ma ten wynalazek i w równie prosty sposób można tam sprawdzić jakie w danym momencie dostrzega błędy w systemie komputer.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#5 kapsel

kapsel
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:srz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 20.12.2011

Pierwsze słyszę... ale pod komputer też oczywiście da się podpiąć? Bo nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Coś tam czytałem, że ile razy mignie to taki błąd, tak? Zobaczę jutro z rana te kabelki, może coś sie wykombinuje
  • 0

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:07, 20.12.2011

wypróbuj tę instrukcję (punkt b))

Dołączona grafika

Dołączona grafika

diesel diagnostyka kody V gen.
  • 0
AK

#7 kapsel

kapsel
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:srz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 21.12.2011

Nie zabierałem się do tego ECU bo nie mam pojęcia jak sie do tego zabrać. Zauważyłem jeszcze jedno. Jak silnik jest zimny to trudno go odpalić faluje obrotomierz i silnik, ale jak już jest rozgrzany to nic mu nie jest...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq