XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana uszczelki kolektora ssącego F20B6, F18A3
#1
Napisano 00:30, 20.12.2011
Szukałem i czytałem ale nie natrafiłem na jakiś temat z tym związany. Ciekaw jestem czy jest z tym dużo roboty. Ewentualnie jak sprawdzić czy to napewno uszczelka ssaka jest do wymiany Z góry dzięki za pomoc.
#2
Napisano 11:02, 20.12.2011
#3
Napisano 11:09, 20.12.2011
#4
Napisano 11:16, 20.12.2011
[ Dodano: 2011-12-20, 11:19 ]
Trzeba upuścić płynu chłodniczego bo obudowa termostatu też do zdjęcia. Przy okazji obejrzyj oring na króćcu i uważaj przy składaniu żeby się nie zagniótł bo będzie spod niego ciekło.
#5
Napisano 11:36, 20.12.2011
#6
Napisano 16:49, 20.12.2011
W sobote czyściłem, ssący w F18b2. Ja go zdejmowałem po kawałeczku od przepustnicy w kierunku silnika.
Z tymi elementami nie ma problemów (zdjęcie niżej)
-przepustnica
-silniczek krokowy
-EGR Port Plate
-EGR
-Wtryski BP
-intake manifold chamber
-intake air bypass IBA valve bod
Najgorszy jest ostatni element Intake maniford. Odkręcenie jego dolnych śrub to jest naprawdę trudne. Wejdź sobie pod samochód i zerknij.
Napewno dobry klucz 12 i 10 będzie Ci potrzeby
#7
Napisano 22:44, 20.12.2011
#8
Napisano 12:03, 21.12.2011
#9
Napisano 15:33, 21.12.2011
"2 lata temu w ASO była wymieniana przepustnica i dali nową. I do dziś ma się dobrze" [cytat z mojego tematu]Wymieniałeś uszczelkę do przepustnicy?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych