XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z obrotami
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:48, 04.04.2009
#2
Napisano 19:05, 04.04.2009
Pewnie trzeba będzie podregulować na reduktorze.
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:21, 04.04.2009
#4
Napisano 19:26, 04.04.2009
Do zobaczenia na trasie.
#5 Guest_Anonymous_*
#6
Napisano 19:19, 06.04.2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:37, 06.04.2009
#8
Napisano 19:41, 06.04.2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:31, 07.04.2009
#10
Napisano 07:55, 07.04.2009
Nie bardzo rozumiem tego zdania,bo mówisz w ostatnim poście,że masz nowy gaz,a wyżej,że ma 3 lata oświeć mniePrzejechane mam na tym gazie jakieś 35 /40 tyś gaz ma jakieś 3 lata
Ze zdjęcia widać,że masz reduktor starszego typu i to może być przyczyna złej pracy,po prostu skończył się.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:03, 07.04.2009
#12
Napisano 08:14, 07.04.2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:54, 07.04.2009
#14
Napisano 12:19, 07.04.2009
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:11, 22.06.2009
moj silniczek 2.2 16v mam gaz 2 generacjii.
w sprawach gazu jestem zielony wiec moze napisze jakie mam podzespoly z papierow od gazu:
-elektrozawor gazu ET98
-wielozawor BRC europa
-reduktor/parownik AT90E ECO 100KW
-system wtrysku lub konstroli sondy lambda Just Junior
http://moto.allegro....brc_justjr.html
1.pierwsza sprawa mam ten przelacznik z poziomem gazu jak w linku i jak przeklucze na zaplon to te diodki sobie mrugaja w jedna i w druga strone ale niezawsze.. niekiedy sie zadna niepali i wtedy jak zapale silnik i sie mocno rozgrzeje to dopero sie zapala ..dlaczego raz jest tak a raz tak?
2.zapale sinik na benzynie chwile pochodzi i spadaja obroty dopuki silnik niezgasnie? jak go bede utrzymywal na obrotach (w tym czasie pali sie diodka czerwona w pozycjii benzyna,w pozycjii neutralnej pali sie pomaranczowa z zielona,w pozycjii gaz zolta/czerwona na zmiane i "tyka" ale to bardzo glosno i z przelacznika a nie z pod maski i za chiny niechce sie przelaczyc.
3.jak juz sie przelaczy po wielkich trudach to obroty wskazuja 1500 i wiecej mocno niefaluja ale sie stopniowo podnosza.niekiedy sobie strzeli przy szybkiej jezdzie i nieraz jakby niereagowal na pedal gazu tak sie dusi na wysokich obrotach .
4.filtry moge wymienic sam? moga miec na to jakis wplyw? gaz jest w aucie od konca roku 2005
5.czytalem ze mozna sprobowac reduktor wyregulowac ale jak? czy tylko u gazownika.
najbardziej sie obawiam tego gasniecia na benzynie;/jak sie przelaczy to w miare pewnie sie jedzie ze niezgasnie itp.
6.wogole jaka jest zasada przelaczania tego gazu z benzyny na gaz zeby za kazdym razem tak samo sie przelaczyl, przycisk dziala w 3 pozycjach,po co ta srodkowa opcja?