Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Filtr stożkowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:59, 13.12.2011

Witam.
Chcę w moim accordzie 3.0 v6 wymienić zwykły filtr na stożek i chciałbym się dowiedzieć jaki wybrać tak żeby wszystkie podłączenia pasowały.I czy trzeba wywalić całą obudowę starego filtra.
Fajnie by było jakby ktoś wrzucił fotę jak to ma zrobione u siebie.
I czy po wymianie trzeba resetować ustawienia i czy to będzie miało jakiś wpływ na gaz.
Pozdrawiam
  • 0

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:05, 13.12.2011

Najszybciej zamówisz na allegro taki zestaw CAI
http://moto.allegro....1944214909.html
Trzeba też wywalić puszkę filtr i rezonator.
Możesz też szukać jakiegoś Injena ,DCsports czy Fujita ale to potrwa zanim to ze stanów ściągniesz.
Możesz zrobić wersję 'light' taką jak ja mam u siebie.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:21, 13.12.2011

Najszybciej zamówisz na allegro taki zestaw CAI
http://moto.allegro....1944214909.html
Trzeba też wywalić puszkę filtr i rezonator.
Możesz też szukać jakiegoś Injena ,DCsports czy Fujita ale to potrwa zanim to ze stanów ściągniesz.
Możesz zrobić wersję 'light' taką jak ja mam u siebie.


Ten by mi podszedł bo rura ma dwa wyjścia tak jak oryginalny.
W tym accordzie był kiedyś filtr gość go ściągał ze stanów, dedykowany do tego silnika ale przy sprzedaży zaznaczył że go zabiera bo następnym autem będzie model wyżej ten 240 konny
  • 0

#4 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:30, 13.12.2011

Taki miał prywo u siebie i bez problemu pasował.
Bądź świadom ,że będzie sporo głośniej od 3,500obr/min(przy stałej prędkości będzie ok ale każde wyprzedzanie to ryk) .Na Twoim miejscu zacząłbym od wyjęcia rezonatora,zobaczysz ,że dźwięk podczas przyśpieszania się zmieni na plus i może będzie wystarczający.
Do tego dolotu z aukcji i tak musi wywalić rezonator...
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:03, 14.12.2011

A czym zaślepić miejsce po rezonatorze.(jeśli dobrze to jest ten dodatek w rurze od filtra co wisi w dół przy aku)
Generalnie chodzi mi oto,że jak zagra V to żeby było ją słychać.
  • 0

#6 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:12, 14.12.2011

Nic się nie zaślepia,zostawiasz taką pustkę a jak wsadzisz CAI to w tym miejscu będzie wisiał stożek.Oczywiście na filtr wypadałoby kupić HydroShield. :idea:
W moim temacie na 4 stronie są zdjęcia jak to u mnie wygląda.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:15, 14.12.2011

A filtr zostaje w obudowie?
  • 0

#8 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:20, 14.12.2011

Jeżeli robisz tak jak u mnie to zostaje seryjna obudowa filtra+'sportowa' wkładka filtra (u mnie JR,może być KN czy inna), jeżeli CAI to nie zostaje nic ,ani pucha od filtra ani rezonator ,wkładasz dedykowany element i koniec.
  • 0

#9 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:21, 14.12.2011

nie no żadna obudowa wtedy już tam nie będzie, po seryjnej puszce i rezonatorze zostaje pusta przestrzeń w którą się wpasuje nowy filtr, sam, bez osłony.
oczywiście jeśli mówimy o CAI
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:26, 14.12.2011

Nie kumam gdzie ten rezonator.Ostatnio wyjmowałem całą tą rurę z filtrem została tylko pucha.przykręcona do nadkola.
  • 0

#11 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:27, 14.12.2011

być może jeśli (jak pisałeś) poprzedni właściciel jakiś dolot miał i go zabrał to może rezonator już masz usunięty i go tam po prostu u Ciebie brak
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:29, 14.12.2011

W sobotę rozbiorę i sprawdzę.
  • 0

#13 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:31, 14.12.2011

Rezonator znajduję się za zderzakiem ,dostęp do niego jest przez zakole ,trzeba rozpiąć spinki i zajrzeć czy jest.
Jak ściągałem swój to udało się to zrobić bez ściągania zderzaka,przymocowany jest na 2 śruby z tego co kojarzę.
  • 0

#14 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:33, 14.12.2011

bo to jest zbudowane tak jakby z dwóch części, dwóch puszek. jedna jest nad nadkolem (ta w której znajduje się seryjny filtr) i ona się łączy przez taką "zwężkę" z drugą puchę (rezonatorem) która znajduje się pod nadkolem. trzeba zwalić zderzak (najlepiej), żeby się do niego wygodnie dostać.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#15 Mathe

Mathe
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Gdynia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:36, 15.12.2011

I czy po wymianie trzeba resetować ustawienia i czy to będzie miało jakiś wpływ na gaz.


Tak po zamontowaniu dolotu, reset kompa musi być. Ja jak założyłem i tego nie zrobiłem to silnik nie pracował tak jak powinien. Nie ma raczej to większego wpływu na LPG, ewentualnie to po resecie kompa wyregulować gaz, chociaż ja tego nie zrobiłem i różnicy nie ma.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq