XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Coś dziwnego z pokrętłem sterowania nawiewami
#1
Napisano 14:33, 02.04.2009
Całą zimę jeździłem z nawiewem ustawionym na skrajna pozycję tj. na szybę. Wczoraj zauważyłem, że nie mogę przestawić pokrętła na inną pozycję (z oporem dawało się obrócić o max. jedną pozycję ale jakby sprężynowało i wracało z powrotem) ale po kilku próbach nagle ruszyło i zaczęło działać normalnie.
Zostało przez noc w drugiej skrajnej pozycji tj. nawiewu w twarz i dziś powtórka z rozrywki. Znów nie mogłem ruszyć. Co to może być ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#2
Napisano 15:57, 02.04.2009
W poprzednim samochodzie mialem bardzo podobny obiaw ale z kolkiem od regulacji temperatury. Okazalo sie wtedy ze stanal po zimie zaworek na nagrzewnicy i jedynym wyjsciem bylo wymienienie go.
W Twoim przypadku obstawiam podobna przyczyne z samym systemem klapek odpowiadajacych za kierownie nawiewu w odpowiednie tunele.
Zacznij od zlokalizowania nagrzewnicy i sprawdzenia z ktorej strony jes wyjscie do nawiewow. Natepnie znajdz tam to cos od regulacji (pewnie to tez bedzie na zasadzie jakiegos jakby zaworku do klapki beda wewnatrz obudowy) i postaraj sie go przeczyscic i podsmarowac.
#3
Napisano 18:26, 02.04.2009
Jesli cos z tym mechanizmem mozesz smialo uderzyc do mnie, pokryjesz jedynie koszt wysylki. PZDR.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4
Napisano 23:10, 04.04.2009
Korzystając z ładnej pogody zajrzałem co tam się dzieje. Panel z pokrętłami nie jest nic winny. Problem był chyba w zacierającej się lince na drugim jej końcu. Po zdjęciu tego plastiku nad nogami kierowcy da się tam zajrzeć i nawet coś zrobić (choć pozycja z głową opartą o pedał sprzęgła nie jest specjalnie wygodna .
Przy okazji przesmarowałem te wszystkie mechanizmy sterujące klapkami nawiewu (dostęp jest jako taki tylko do części położonej bliżej podłogi) i może będzie OK - już teraz pokrętło chodzi wyraźnie lżej.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5
Napisano 11:40, 05.04.2009
Ja bym powtorzyl ta operacje raz jeszcze za kilka dni a stopniowo sie rozrusza
#6
Napisano 12:19, 10.05.2009
Jeśli nie używa się nawiewu na szybę przez 2-3 dni to ciężko włączyć pełny nawiew na szybę.
Doszedłem już, że winna jest klapka umieszczona najwyżej całego pudła nawiewów (tj. ta którą dosięgnąć najtrudniej patrząc od spodu). Jak już się ruszy to działa OK ale jak zostaje za długo w jednej pozycji to tak jakby przymarzała. Sprawa wygląda beznadziejnie bo zrobienie czegoś więcej niż nasmarowanie mechanizmu sterującego (co i tak jest sporym wysiłkiem) wymaga wyjęcia tego całego ustrojstwa=demontaż całej deski rozdzielczej=no way
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95