Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Głowica od K20Z2 do K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:29, 01.12.2011

Jakie jest ryzyko, czy w ogóle jest zastosowania zamiennie tych dwóch głowic. W grę wchodzi podmiana kompletnej, całej głowicy. Pytanie zrodziło się po uświadomieniu sobie, że sprzedawcy niekoniecznie kojarzą różnice między tymi dwoma jednostkami i nie potrafią lub nie chcą udzielić informacji z którego motoru dana głowica pochodzi.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 01.12.2011

A one się czymś znacznie różnią?
  • 0

#3 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:55, 01.12.2011

O to właśnie chodzi, że nie wiem. Poszczególne cześci, takie jak wałki, czy same głowice mają rożne numery. Wspólna jest na pewno uszczelka pod głowicą, co sugerowałoby, do bloku będą pasować zamiennie ale czy funkcjonalnie również?
Parametry samych jednostek, też się minimalnie różnią.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:23, 05.12.2011

Wspólna jest na pewno uszczelka pod głowicą, co sugerowałoby, do bloku będą pasować zamiennie ale czy funkcjonalnie również?


Posprawdzaj ilość ząbków, czy przełożenie się zgadza na trybach ... jeśli tak to nie powinno być problemów.
  • 0

#5 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:29, 05.12.2011

muzyczka, ok, dzięki. Dzisiaj powinienem mieć już drugą głowicę, to się sprawdzi.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:48, 06.12.2011

dol silnika jest ten sam czy to k20a6 czy k20z2. w k20z2 jest mniejsza kompresja i inne walki - przy 4.5tys obr jest gorka w momencie ktorej nie ma w k20a6.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq